Ik zal morgen eens een kijkje nemen bij jullie stories.
Morgen zal ik zelf nog gaan schrijven. wat hoofdstukjes voor het verhaal van Lieke en mij. En nog een One Shot van 1D. En nog een hoofdstukje. En héél misschien vast een column als ik inspiratie heb, om die te activeren over anderhalve week.
Goodnight <3
Ik ga zo ook slapen. Ik ben niet moe maar ik weet dat ik niet doorga tot de zon opkomt. Ik vond het wel erg gezellig en doe de volgende keer mee en die keer helemaal.
Donoghue schreef: Ik zal morgen eens een kijkje nemen bij jullie stories.
Morgen zal ik zelf nog gaan schrijven. wat hoofdstukjes voor het verhaal van Lieke en mij. En nog een One Shot van 1D. En nog een hoofdstukje. En héél misschien vast een column als ik inspiratie heb, om die te activeren over anderhalve week.
Goodnight <3
Stranger: Hey (; want nudes? Just text 'YES' to 70005. Hurry i'm horny! (;
You: do you wanna see some nudes?
Stranger: LOL
You: HAHAHA LOL
Stranger: THIS IS THE BEST!
How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.
Mallory schreef:
Ik ga zo ook slapen. Ik ben niet moe maar ik weet dat ik niet doorga tot de zon opkomt. Ik vond het wel erg gezellig en doe de volgende keer mee en die keer helemaal.
Mallory schreef:
daar hou ik je aan , haha :'D
nee hoor,
Slaap lekker ! <3
Mallory schreef: