• Ik heb zeven meisjesnamen nodig voor een verhaal, beginnend met een T, U, V, W, X, Y en Z. Het moeten namen zijn die iets mysterieus hebben, en het liefste ook iets met de natuur te maken hebben. Liever geen namen die vaak voorkomen. Ik heb zelf al een beetje gegoogled maar kan het soort namen dat ik zoek niet vinden.. Is er iemand die wil helpen? (:


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Met de X: Xylia (betekenis: van het woud/bosbewoner
    Y: Ylva (betekenis: wolvin)

    Dat soort namen bedoel ik! Dankjewel c:. Waar heb je die gevonden?


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    CANOODLE schreef:
    Dat soort namen bedoel ik! Dankjewel c:. Waar heb je die gevonden?

    Ehm, ik heb gewoon op Google "meisjesnamen natuur" of zoiets ingetypt haha en dan op enkele sites geklikt.
    Deze heb ik ook nog gevonden:

    V: Varsha (betekenis: regenbui) - Verbena (betekenis: heilige planten) - Vana (betekenis: zee-egel)
    Z: Zinnia (bloemnaam)

    FLOWERS & TREES:
    Acacia, Aspen, Azalea, Blossom, Bluebell, Briony, Calla, Cherry, Clover, Dahlia, Daisy, Fern, Fleur, Flora, Flower, Ginger, Hazel, Heather, Holly, Iris, Ivy, Jasmine, Lilac, Lily, Lotus, Magnolia, Marigold, Oliva, Pansy, Peony, Petunia, Poppy, Posey, Rose, Saffron, Sage, Violet, Willow, Zinnia

    MONTHS, WEATHER, & SEASONS:
    April, Augusta, Autumn, Dawn, July, June, May, Meadow, Misty, Rain, Sandy, Skye, Stormy, Summer, Sunny, Wednesday, Winter

    BIRDS & ANIMALS:
    Bunny, Dove, Fawn, Jay, Joey, Lark, Phoebe, Phoenix, Raven, Robin, Sable, Starling, Tiger, Wren

    STONES:
    Amber, Coral, Crystal, Diamond, Ebony, Emerald, Gemma, Goldie, Jade, Jewel, Micah, Opal, Pearl, Ruby, Topaz

    EARTH:
    Brooke, Delta, Indigo, Sienna, Tawny, Terra


    Dit vond ik ergens op internet. Ze zijn niet allemaal heet uniek, maar misschien kan je er wat mee.

    Hier de site, als je naar beneden scrolt zijn er nog meer namen.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2013 - 22:12 ]


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Bedankt! Ik had er nog helemaal niet aan gedacht om dat in te typen, haha.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Mousider schreef:
    (...)

    Dit vond ik ergens op internet. Ze zijn niet allemaal heet uniek, maar misschien kan je er wat mee.

    Hier de site, als je naar beneden scrolt zijn er nog meer namen.


    Dankjewel. Alleen.. Bunny? Is dat serieus een naam?


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    CANOODLE schreef:
    (...)

    Dankjewel. Alleen.. Bunny? Is dat serieus een naam?


    Graag gedaan.
    Geen idee, er zou vast wel iemand zijn die zo heet. Mensen geven hun kinderen soms de gekste namen.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    'Bunny, eten!'
    Haha, zie het zo voor me.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Heb jij soulmates gelezen?


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Een klein stukje. Dat gaat toch over een meisje dat naar Amerika verhuisd en verliefd wordt op een jongen genaamd Zed? Ik weet dat de jongens daar ook namen hebben beginnend met een T, U, V, W, X, Y en Z, maar mijn verhaal gaat er absoluut niet op lijken.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    CANOODLE schreef:
    Een klein stukje. Dat gaat toch over een meisje dat naar Amerika verhuisd en verliefd wordt op een jongen genaamd Zed? Ik weet dat de jongens daar ook namen hebben beginnend met een T, U, V, W, X, Y en Z, maar mijn verhaal gaat er absoluut niet op lijken.


    Ok. (:


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.