• Join us:

    Berna - Walker
    Lieke - Rossi
    Miriam - MirLiam
    Anouk - Donoghue
    Yvonne - MissStoran
    Elle - Sikowitz
    Gabriëla - Seeley
    Kim - Eyes
    Aniek - Memoria
    Natascha - Pokemoniall
    Lisanne - Creativity
    Maartje - Moams
    Sebas - SuperMalik
    Miryam - ZAYNISHOT
    Melissa - Morissette
    Ness - nessje
    Anouschka - liamssmile
    Glenn - Nibug
    Jette - LadyCeliac
    Demi - Coockies
    Mara - WearyEyed

    LOVE YOU ALL <3

    [ bericht aangepast op 20 feb 2013 - 12:47 ]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Deze dame heeft net WeHeartIt aangemaakt. Wie zijn jullie, dan volg ik jullie, haha.

    Klik


    Miep

    Wat vinden jullie eigenlijk van de Harlem Shake?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ik heet demi1309 (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Magical.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    letsgolarry (:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Oke. Heb binnen 2 dagen even 7weken aan 3 tekenvakken ingehaald, en ben nu voor mijn keuzemodule een stopmotion aan het maken. 3x raden. Het moest iets zijn me je persoonlijk object, die je eerder had moeten kiezen. En ik heb me oordoppen. Nu ga ik een stopmotion maken, dat de worden en shit van een liedje eruitkomen. Nu heb ik natuurlijk 1D. nu ben ik al een uur bezig, met het eerste couplet en heb nu net ook het refrein. Is tering veel werk. En het moet voor morgen af. ;x en ik heb morgen ook nog Engels examen, waar ik nog iets voor gedaan heb. Ik vervloek mijn uitstelgedrag, en mijn ver te zoeken concentratie vermogen. Zo dat was mijn 5 minuten pauze. Ik ga weer door ;c


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Donoghue schreef:
    Deze dame heeft net WeHeartIt aangemaakt. Wie zijn jullie, dan volg ik jullie, haha.

    Klik


    Hey, je had mijn account al gevonden. (: 'tis maar goed dat ik wist dat jij het bent, anders had ik je niet gevolgd. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mufinn schreef:
    Oke. Heb binnen 2 dagen even 7weken aan 3 tekenvakken ingehaald, en ben nu voor mijn keuzemodule een stopmotion aan het maken. 3x raden. Het moest iets zijn me je persoonlijk object, die je eerder had moeten kiezen. En ik heb me oordoppen. Nu ga ik een stopmotion maken, dat de worden en shit van een liedje eruitkomen. Nu heb ik natuurlijk 1D. nu ben ik al een uur bezig, met het eerste couplet en heb nu net ook het refrein. Is tering veel werk. En het moet voor morgen af. ;x en ik heb morgen ook nog Engels examen, waar ik nog iets voor gedaan heb. Ik vervloek mijn uitstelgedrag, en mijn ver te zoeken concentratie vermogen. Zo dat was mijn 5 minuten pauze. Ik ga weer door ;c


    Ik ken het gevoel... En dan heb je achteraf spijt omdat je niets gedaan hebt.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    nessje schreef:
    Wat vinden jullie eigenlijk van de Harlem Shake?


    Speciaal. Iemand zei tegen Liam op Twitter dat ze dat eens moesten doen, en hij antwoordde iets met 'misschien wel ja'. Dus nu hoop ik dat ze 't doen. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    I'M PROUD OF OUR BOYSS!(H)


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    hoi. iedereen slaapt. en dat snap ik best, want ik wil ook slapen. maar ik kan nog lang niet slapen, want ik moet huiswerk. maken. en ik ga nu eerst aan mijn 6de kop koffie beginnen. ;3
    want ja. al die super leuke progamma's van Adobe doen het altijd zo goed! en natuurlijk, lopen ze ook echt nooit vast ofzo.
    Doei.

    [ bericht aangepast op 21 feb 2013 - 2:08 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''


    Whooeeh, ik vind het echt leuk geworden!!
    oke grapje, te snel afgelijd. ;x, nu ga ik weer verder hoor. ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik heb eerste 2 uur vrij, maar was op school. Wat regelen ze alles toch weer goed.
    EN ONE WAY OR ANOTHER IS GEWELDIGGG.


    stay safe because I like being alive at the same time as you