• Alleen voor de Narutards onder ons!

    Nine Thou; een Akatsuki fanfiction story
    Seiko en Akari zijn beiden drop-outs van de maatschappij, uitgespuugd door alle villages en nergens gerespecteerd. De twee proberen te overleven op hun eigen manieren, het enige wat ze zoeken is een plek waar ze zich thuis voelen. Ook al leiden ze alle twee totaal verschillende levens, het lot wilt (haha cliché?) dat ze verwikkeld raken in dezelfde situatie.

    Deze story is niet voor de faint-hearted. Er staat wel 16+, maar in mijn ogen is dit meer 18+. Dus, lezen op eigen risico. ;)
    Degene die me al kennen weten dat ik geen lovey-dovey schrijfster ben, dus ook al staat er de tag "romantiek", verwacht meer harde platte smexytimes inplaats van geurkaarsjes en rozenblaadjes.
    Dus alles op een rijtje:

    WARNING Contains rape, violence, cursing, torture, kinky sex, bondage/BDSM, psychopaths, sexy men and women, abuse, experiments and more sick things!


    En natuurlijk de link:

    CLICK ME (I know you want it, giggity)

    [ bericht aangepast op 16 feb 2013 - 15:03 ]


    One person's craziness is another person's reality.

    Op een goeie avond logde ik in op Quizlet en heeft het lot tegen me gezegd: blader op z'n minst door tot pagina 5 van de actieve topics, want daar ga je vette shit tegen komen die een pervert als ikzelf op het lijf is geschreven!

    En voila!


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    Op een goeie avond logde ik in op Quizlet en heeft het lot tegen me gezegd: blader op z'n minst door tot pagina 5 van de actieve topics, want daar ga je vette shit tegen komen die een pervert als ikzelf op het lijf is geschreven!

    En voila!



    Ik hou van je.


    One person's craziness is another person's reality.