• Heey :)

Mijn 1e duet met een goede vriendin van mij ! We hebben beiden geen zangles en moeten nog verschillende dingen verbeteren hahaa...Hopelijk is het voor jullie aan te horen !!

Ik zing alleen het refrein ( Dat is het wat hogere, ik ben Links )en Ilona ( Rechts ) zingt alle coupletten. Het was wel heel leuk om samen te zingen omdat Ilona meer een soul stem heeft , en ik meer richting Classical Crossover en Disney ga, denk ik tenminste hahaa heb er geen verstand van !

Laat ons please weten wat je denkt !

Liefs, Anna en Ilona

Oh, wauw. Ik ben jaloers op jouw stem! Ik probeer al jaren een hoge toon te kunnen houden, maar mijn stem is gewoon te laag.

Maar goed. Het is mooi gezongen, maar jullie moeten echt iets aan jullie bewegingen doen. Als jouw vriendin zingt ga ik naar jou kijken, omdat je jezelf op dat moment geen houding weet te geven. En andersom is dat ook een beetje terug te vinden. Daardoor krijg ik niet alles mee van de ander en dat is spijtig.
    Maar dat haalt niet weg dat jullie geen mooie stemmen hebben! (:

Reading a good book is like taking a journey.

Echt heel mooi!(:

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Dankjewel :)

Hahaha ja ik snap wat je bedoelt over dat bewegen ! Ik ben sowieso al drukker dan Ilona en ga vaak helemaal "bewegen" met de muziek die ik hoor hahaha ! Achteraf was dat niet zo handig geweest want daardoor gaat de focus al "snel" naar mij toe, terwijl Ilona zingt xD

[ bericht aangepast op 15 feb 2013 - 19:15 ]

Ilona en ik spreken dinsdag avond weer af :) !! Wij maken dan weer een nieuw filmpje, enige tips wat leuke nummers zijn voor ons om te zingen ?? Hou wel beetje rekening met de genre verschil van ons hahaa, Ilona is meer Soul, ik ben meer Classic ofzoiets, ( denken we tenminste hahaha )