Apocalyptic schreef:
(...)
Heel veel mensen hier "voelen zich ouder dan hun leeftijdsgenoten" en menen zich meer, maar ik weet zeker dat driekwart daarvan geen idee heeft waar hij/zij over praat. Heel veel jongeren voelen zich ouder dan hun leeftijdsgenoten wanneer ze zich op bepalende vlakken niet begrepen voelen, maar dat wil niet meteen zeggen dat ze ook daadwerkelijk "volwassener" zijn in mijn ogen. :')
Nou, er zitten d'r aardig wat op deze site waarvan ik echt niet had verwacht dat ze zo jong waren. Maar hee, zelfs al komen hier nogal wat kinderachtige types voor (ik beschouw mezelf er ook als een), dan is het toch niet nodig om meteen zo minachtend te doen? Ik bedoel, je bent zelf ook jong geweest. Laat het gewoon, tijd leert 't. Daarbij is het op Q het geval dat de meerderjarigen ver in de minderheid zijn, dus dan kan je verwachten dat je nog wel eens wat topics als deze voorbij ziet komen.
Dit is niet specifiek naar jou bedoeld hoor.
Gaat trouwens niet zeggen dat ik geen leeftijdsminimum op sites als facebook wens. Sommige elfjarigen weten gewoon echt nog niet wat ze wel en niet aan de wereld moeten mededelen.
i put the fun in funeral