• Ja! Wonderen bestaan, en ik ben het levende bewijs. Valentijnsdag is altijd een ellendige dag voor me geweest, maar daar kwam vandaag verandering in. Ik kreeg vandaag om 12:14 een mysterieus, maar super lief smsje van een nummer wat ik -en mijn vriendinnen- niet ken. "Anyone can catch your eyes, but it takes someone special to catch your heart." Ja, ik ben in de z(w)evende hemel. Toen ik het smsje beantwoordde met: "En van wie komt dit leuke smsje dan wel?;p" Kreeg ik alleen terug: "Heel anoniem." WHAAA! Ik ben verder nog niks te weten gekomen, maar ik heb -strijdlustig als ik ben- besloten om er hoe dan ook achter te komen.

    Heb jij ook een onverwachte verrassing gekregen vandaag?
    More answers comming soon, I hope.
    I'll keep ya posted (;

    EDIT: Ik ben er inmiddels achter wie het is. Kennis die mij al jaren leuk vindt, maar ik zie hem toch alleen als een gewone vriend. Hij had het bericht gestuurd via de telefoon van een vriend van hem.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2013 - 20:47 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Nee niet echt alleen van twee vriendinnen een lif berichtje en van de jongen die verliefd op me is maar ukniet ophem dusja


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik kreeg onverwacht een roos bezorgd op school :')
    Maar zo'n smsje is ook heel spannend. Maak het alleen niet te groot voor jezelf, want straks valt diegene wel tegen.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Mijn lieve vriend heeft gisteren een Valentijnsavond voor me georganiseerd met kaarsjes, rozenblaadjes, wijn.. en een valentijnskaart van the Walking Dead. :'D <3 We hebben heel romantisch de Champions League clash Manchester United - Real Madrid gekeken en er verder een hele leuke avond/nacht van gemaakt. (; En dat terwijl we in eerste instantie hadden afgesproken niks aan Valentijn te doen. Hij is geweldig (:


    ars moriendi

    Wij hebben met onze hele groep rozen voor een vriendin gekocht. Ze kreeg dus vandaag echt tien rozen met allemaal lieve kaartjes erbij, gewoon met naam erop. En nou, als ik iemand zo gelukkig zie, dan is mijn dag al helemaal goed. Dan hoef ik zelf al niet eens meer wat :')


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Dat is wel leuk :]
    Ik zag vandaag mijn crush een ander meisje mee uit vragen, ze weigerde. M'n vrienden snappen nog steeds niet waarom we beiden zo chagrijnig waren vandaag.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2013 - 16:59 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Haha, ik hoop voor je dat het die ene jongen is waar je het in het vorige topic over had. (;


    You are beautiful, you are love.

    Ik kreeg een briefje in mijn locker van een jongen uit mijn klas -_-.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik zou er eigenlijk eerder bang van worden, straks is het zo'n pedo van 40 jaar ofzo (cat)


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Folklore schreef:
    Haha, ik hoop voor je dat het die ene jongen is waar je het in het vorige topic over had. (;


    Ik ook! But I guess that's wishfull thinking ):


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Een van mijn beste vriendinnen heeft me via de rozenactie bij ons een school een anonieme roos gestuurd. Al duurde het niet heel lang voordat ik er achter kwam :')


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Galinda schreef:



    Wel fijn voor je ^^


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Wat leuk voor je:d

    [ bericht aangepast op 14 feb 2013 - 17:56 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Britsanity schreef:
    (...)

    Ik ook! But I guess that's wishfull thinking ):


    Zo'n kleine kans dan?


    You are beautiful, you are love.

    Oeh, spannend. Wel heel lief in ieder geval!
    Ik ben na school gelijk aan het leren gegaan, want heb morgen een mega moeilijk pw engels dat ik in moet halen. Meer dan de helft van de klas had een zware onvoldoende... :c Maar ja, verder was de sfeer op school wel top en heb ik een vriendschappelijke roos gehad, omdat vriendschap toch ook een vorm van liefde is c:


    Happy Birthday my Potter!

    Haha, ik heb afgesproken met mijn vriend vandaag, en we hebben alletwee niets voor elkaar gekocht, omdat we allebei niets hebben kunnen vinden. Dus stellen we Valentijnsdag een beetje uit, zeg maar. :-)
    Maar dat is best wel spannend, ik hoop dat je weet uit te vogelen wie het is! :-D


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."