• Heey ik schrijf een verhaal over verkrachtingen zodat mensen de meisjes die worden verkracht meer kunnen snappen en nier zomaar gaan oordelen ! Vinden jullie dit een goed idee?

[ topic verplaatst door een moderator ]

...

moet dit niet in de story promoot gedeelte van het forum?

Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

DarkSavior schreef:
    (...)
    Agreed, hoewel, als je er als een 2de rangs hoer bij loopt vind ik het niet al te raar dat de kans bestaat dat je aangerand wordt. Betekent niet dat mannen dat dan ook echt moeten doen.

Met andere woorden, een vrouw moet zich kleden op een manier die door mannen als netjes wordt gezien, want anders is het op een of andere manier minder erg als een man zijn handen niet thuis kan houden? Sorry, maar vertel me alsjeblieft dat dat niet was wat je bedoelde, want het klinkt op dit moment wel heel erg zo.

OT: Als jij het graag wilt schrijven, moet je dat natuurlijk gewoon doen. Het is wel een heftig onderwerp; ik weet niet in hoeverre jouw verhaal op de ervaringen van je vriendin wilt baseren, maar als het daardoor geïnspireerd is, zou het misschien verstandig kunnen zijn om het er eens met haar over te hebben voordat je het op het internet zet.

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Square schreef:
    (...)

Met andere woorden, een vrouw moet zich kleden op een manier die door mannen als netjes wordt gezien, want anders is het op een of andere manier minder erg als een man zijn handen niet thuis kan houden? Sorry, maar vertel me alsjeblieft dat dat niet was wat je bedoelde, want het klinkt op dit moment wel heel erg zo.

OT: Als jij het graag wilt schrijven, moet je dat natuurlijk gewoon doen. Het is wel een heftig onderwerp; ik weet niet in hoeverre jouw verhaal op de ervaringen van je vriendin wilt baseren, maar als het daardoor geïnspireerd is, zou het misschien verstandig kunnen zijn om het er eens met haar over te hebben voordat je het op het internet zet.

Precies dit. Zelfs al loopt een vrouw compleet naakt over straat, dan vind ik het nog steeds compleet idioot als het zou gebeuren. Je zou zeggen dat mannen toch wel beschaafd en intelligent genoeg zijn om niet in een wild beest te veranderen zodra ze blote huid zien.

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

@Square en Wiarda,
    Zo bedoelde ik het juist niet! Daarom schreef ik erachter dat mannen het niet zouden moeten doen, ook al loop je er zo bij. Het was een nogal vage zin, sorry.
    Het blijft slecht als een man een vrouw aanrand / verkracht. Ik zal ook nooit iets anders beweren. Betekent alleen niet dat iedereen zo denkt.

[ bericht aangepast op 14 feb 2013 - 17:12 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.