• Heey,

    Wat vinden jullie ervan dat Tokio Hotel samen een duet op de nieuwe cd heeft met Miley Cyrus?

    xx.


    T O K I O H O T E L < 3

    Ik vind het super.
    Ik meen het. Ook al heb ik het niet zo op Miley, ze kan zingen, Tokio Hotel is goed. Perfect match? :').


    I recycle my thoughts.

    (...)

    Vind ik ook x3
    WAAAAAAAAAAAAAAUW, jullie hebben zo gelijk.


    Sweet dreams will come true.

    Is die Miley haar stem niet kwijt?

    Ik ben fan van geen 1

    Dus het boeit me niet of ze samen een cd gaan uit brengen maar mij Vriendin Is fan van allebei dus zal wel leuk zijn voor haar

    waarom die twee?
    waarom niet iemand anders?


    We're all dancing to the same sad song.

    eerlijk gezegd;
    haar stem en Bill zijn stem passen niet bij elkaar. Het irriteert me hardstikke als stemmen niet bij elkaar passen en dat ze dan gaan zingen. En Miley heeft een andere muziekstijl.

    Best kust, want ik mag die miley dnges niet.. don't ask me why.. hopelijk wordt het niet zoon liedje waar te VEEL pop muziek in zit..en het daar door juist pop wordt.. en niet pop/rock..


    Wakaranai mondai ga grisugite >.>

    Moeten zij weten, als ik er maar geen last van heb.


    Mew <3

    Ik kan me niet voorstellen dat dat klinkt.. maar misschien klinkt het best goed, maar misschien ook niet..

    HAllo,

    was miley haar stem nit kwijt???

    Dat zal ik wel zien als het liedje uitkomt. Als het goed is, dan vind ik het tof dat ze samen een duet hebben...


    Got up on the wrong side of life today

    Ik ben fan van geen 1

    Dus het boeit me niet of ze samen een cd gaan uit brengen maar mij Vriendin Is fan van allebei dus zal wel leuk zijn voor haar


    Hiha. =}

    >Voelt zich aangesproken<


    -

    Welke cd ? :O


    Lien..

    en welk liedje??


    Lien..

    ik vind het kut!
    ik bedoel het is nog niet eens zeker! toch of wel!?!
    en trouwens die stemmen van Bill en Miley passen niet echt goed bijelkaar of wel soms?!
    En als het dan zo goed is dan wil ik het eerst horen!!XD