• Shattered


    ... if reality splintered into millions of pieces?
    ... if everything you used to be slipped through your fingers like water?
    ... if lies grabbed you like spiders grab flies in their webs?
    ... would love be enough to move on and leave the past behind?


    De vrouw glimlachte weer wrang. 'Nee, voor jou is dit maar een nachtmerrie. Morgen wordt je wakker en beeldt je je in dat dit maar een afschuwelijke droom was. Je vergeet.'
    Ik dacht gelijk aan Nova. Ik zou dit nooit vergeten, dat kon ik niet. 'Ik vergeet niets.'
    Ze lachte nu zachtjes en het meisje op haar schoot lachte met haar mee. 'Mensen vergeten. Alles waar ze bang voor zijn stoppen ze diep weg, in de hoop het te vergeten.'
    Nova blies zachtjes maar ongeduldig haar adem uit en ik hoorde Salome's luie tred op de houten vloer weerkaatsen in de holle ruimte onder de oude planken. Een windvlaag trok door het huis en de kilte drong door tot in mijn botten. 'Niets is zo moeilijk uit het geheugen te bannen als de wens haar te vergeten.'


    Summary,
    Rhea Amides is zestien jaar en woont futuristisch Europa. Het leven in de arbeidersbuurten, waar Rhea woont, is zwaar en gevaarlijk. Doordeweeks gaat ze naar de kunstgerichte academie in de stad, waar ze met haar beste vriendin Kat stiekem de regeltjes omzeilt. In haar provincie, Elledan, wordt alles niet zo nauw genomen, de regels zijn maar letters op papier. Maar met de komst van Nevjia Strolovsky, hangt er iets zwaars in de lucht, iets slechts: veranderingen... Hoe meer er verandert in Elledan, hoe meer Rhea het gevoel krijgt dat ze Kat aan het verliezen is. Nevjia biedt Rhea vrijheid en vriendschap, maar Alec, Nevjia's broer vertrouwt Rhea niet. Maar haat en liefde liggen dicht bij elkaar...


    Science-Fiction || 12+ || Drama, actie en romantiek || Phantasticae Productions || Link in plaatje

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 17:43 ]


    Chasing goals.

    *verandert -twee keer-
    * Brokkelt

    Ik ga er straks even naar kijken ^^

    [ bericht aangepast op 11 feb 2013 - 17:22 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    *verandert -twee keer-
    * Brokkelt

    Ik ga er straks even naar kijken ^^


    Ah, dankje. Iets neertikken in vijf minuten, in aller ijl om op tijd te komen, werkt nooit :)


    Chasing goals.

    HH


    Chasing goals.

    Het doet me heel erg aan de serie 'de Vallei' denken, maar dat kan aan mij liggen. (': I'll take a look!


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Het doet me heel erg aan de serie 'de Vallei' denken, maar dat kan aan mij liggen. (': I'll take a look!


    Die serie is geweldig! *O* alleen mij doet het daar niet aan denken...

    Anyway, het klinkt als een leuk verhaal!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    (...)

    Die serie is geweldig! *O* alleen mij doet het daar niet aan denken...

    Anyway, het klinkt als een leuk verhaal!


    Ik zei al, dat kan aan mij liggen; ik heb namelijk alleen het eerste boek nog maar gelezen, dus ik weet niet hoe de rest van het verhaal loopt.. ;x In ieder geval moest ik er aan denken bij deze story. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ik zei al, dat kan aan mij liggen; ik heb namelijk alleen het eerste boek nog maar gelezen, dus ik weet niet hoe de rest van het verhaal loopt.. ;x In ieder geval moest ik er aan denken bij deze story. (':

    Dan moet je snel verder lezen, want die serie is echt helemaal geweldig.(:

    Ik ga ven kijken.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2013 - 14:01 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Parachutes schreef:
    Het doet me heel erg aan de serie 'de Vallei' denken, maar dat kan aan mij liggen. (': I'll take a look!


    Zoals de mensen boven mij al zeiden, die serie is inderdaad geweldig, je moet zeker de andere boeken ook lezen. Shattered lijkt er eigenlijk niets op, maar zo doen bij mij ook boeken aan andere boeken denken die er niets mee te maken. Bijvoorbeeld de personages of de omgeving haha. En ik zou het enorm leuk vinden als jullie een kijkje nemen! Zeker zeggen wat je ervan vindt!

    [ bericht aangepast op 14 feb 2013 - 14:15 ]


    Chasing goals.

    Phantasticae schreef:
    (...)

    Zoals de mensen boven mij al zeiden, die serie is inderdaad geweldig, je moet zeker de andere boeken ook lezen. Shattered lijkt er eigenlijk niets op, maar zo doen bij mij ook boeken aan andere boeken denken die er niets mee te maken. Bijvoorbeeld de personages of de omgeving haha. En ik zou het enorm leuk vinden als jullie een kijkje nemen! Zeker zeggen wat je ervan vindt!


    Ik heb het eerste hoofdstuk gelezen en het lijkt me zeker leuk, alleen hier en daar staan nog wat spellingsfouten die er onder andere via Word uit te halen zijn ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    (...)

    Ik heb het eerste hoofdstuk gelezen en het lijkt me zeker leuk, alleen hier en daar staan nog wat spellingsfouten die er onder andere via Word uit te halen zijn ^^


    Ik schrijf in Word, haha. Ik schrijf alleen soms wat snel, wat die spellingsfouten verklaard. (En ik ben vaak te lui om het nog een keer door te lezen, hoewel ik weet dat het wel moet.. Ik zal er nog eens naar kijken!)


    Chasing goals.

    HH


    Chasing goals.

    Phantasticae schreef:
    HH

    Het is niet gezond om te bumpen.:Y)
    Heel snel verder jij!


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Nieuwe intro hihi :)


    Chasing goals.