• Het is weer zover: een nieuwe 'rage' overspoelt het internet. Maak je op voor 'The Harlem Shake.'
    'Harlem Shake' zou volgens sommigen wel eens de opvolger van Gangnam Style kunnen worden. Het internet wordt overspoeld door filmpjes.

    Shake
    The Harlem Shake is een dans van 30 seconden die in 1981 werd geïntroduceerd door Al Bm. In 2001 beleefde de dans haar hoogtepunt omdat deze onder meer te zien was in clips van Jadakiss en P. Diddy.

    Nu is de dans helemaal terug vanwege het nummer Harlem Shake van dj. Baauer.

    Schudden...
    Hoe je The Harlem Shake danst? Je helemaal suf schudden. Schud je schouders, je armen, je hoofd en je lijf zo hard als je kan.

    Shakend het weekend door? Hier wat inspiratiefilmpjes:

    Het orgineel:



    Geinspireert op:

    [ bericht aangepast op 11 feb 2013 - 2:45 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Én mijn persoonlijke favoriet;


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ooooooh, dát is The Harlem Shake dus.....
    Bedankt voor de uitleg :3


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    LadyCeliac schreef:
    Ooooooh, dát is The Harlem Shake dus.....
    Bedankt voor de uitleg :3


    You're welcome..


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sorry.. Maar ik vond deze nog.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Oh god, die willen ze overmorgen bij ons op de opleiding gaan doen. :')

    [ bericht aangepast op 11 feb 2013 - 22:31 ]


    ars moriendi

    Dat is gewoon iets voor mensen die hem niet helemaal op een rijtje hebben en proberen bekend te worden op yt volgens mij. :x


    Your make-up is terrible

    Apocalyptic schreef:
    Oh god, die willen ze overmorgen bij ons op de opleiding gaan doen. :')


    En? Al een willekeurig object gevonden om tegenaan te schuren?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Haha, geweldig c:
    Al is dit al jaren en jaren mijn standaard move op de dansvloer. Hossels gegarandeerd!


    i put the fun in funeral

    Licet schreef:
    (...)

    En? Al een willekeurig object gevonden om tegenaan te schuren?

    LOL ik laat het allemaal maar op me afkomen. Vage shit. :'D


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Oh god, die willen ze overmorgen bij ons op de opleiding gaan doen. :')

    Bij ons organiseren ze ook al een Harlem Shake flashmob of iets in die trant. Dafuq is this shit. Je gedragen als een volslagen malloot heeft er zojuist een synoniem meer bij gekregen.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 9:03 ]


    No growth of the heart is ever a waste