Ik ben dus op zoek naar iemand die samen met mij een verhaal wilt schrijven. Ik sta bekend om mijn verhalen over One Direction, maar ik sta open voor iets nieuws. Het liefste schrijf ik een iets aparter verhaal, geen kleffe verhaaltjes waarbij iedereen nog lang en gelukkig is.
Oh, mijn reden is dat als ik alleen een verhaal ga schrijven, ik meestal snel vast blijf hangen en de kantjes ervan af ga lopen. Dit is duidelijk te zien na verloop van tijd en dat vind ik jammer.
~Graag een redelijke spelling en grammatica.
~Ik schrijf in verhalen niet graag seksueel getinte teksten.
~Harry Potter, een OP, One Direction, piraterij of iets in de trant van vampiers vind ik wel interessant, maar geen Twilight alsjeblieft.
~Twilight en De Hongerspelen is uitgesloten.
~Mijn favoriete genres zijn drama, gedeeltelijk romantiek, thriller en bepaalde fantasy vind ik ook wel leuk. En een historisch verhaal lijkt me ook wel interessant.
~Ervaring is geen vereiste, zolang je maar voldoet aan de vaardigheden van spelling, grammatica en originaliteit.
Als je interesse hebt kun je een berichtje achterlaten, het liefst met het soort verhaal wat je graag met mij zou willen schrijven. Ik heb nog geen ideeën, maar daar kan altijd over nagedacht worden. Toch? (:
[ topic verplaatst door een moderator ]
[ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 22:53 ]
Reading a good book is like taking a journey.