• Ik heb aantal dagen geleden een topic aangemaakt om op me te stemmen, toen heb ik na een dagje ofzo 'hh' gezet.
    Toen kreeg ik een waarschuwing dat ik mijn topic niet mag bumben?
    Maar als ik dat niet doe hoe gaan ze dan mijn topic vinden? :S

    Je mag je topic eens in de zoveel tijd wel bumpen, als je een nuttige reactie geeft. hh is nou niet bepaald nuttig of zo, het slaat nergens op.


    Your make-up is terrible

    Door er naar te zoeken. Bumpen mag niet, klaar. Je mag enkel een reactie plaatsen als het relevant is. Reageer je op iemand die een vraag stelde, relevant. Heb je een promotietopic van je verhaal aangemaakt en je post de link naar een nieuw hoofdstuk, relevant. Hh neerzetten, allesbehalve relevant.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Michonne schreef:
    Je mag je topic eens in de zoveel tijd wel bumpen, als je een nuttige reactie geeft. hh is nou niet bepaald nuttig of zo, het slaat nergens op.

    Inderdaad. Fuck logic.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lees de huisregels, dan krijg je vanzelf het antwoord op je vraag. Dat is nou het probleem van veel mensen hier. Ze openen onnodig topics terwijl het maar een kleine moeite is om even de huisregels te lezen for heavens sake.


    26 - 02 - '16

    Lol, maar ik ben wel met Devourer eens. Lees de huisregels eens en je hebt meteen antwoord op je vraag.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Devourer schreef:
    Lees de huisregels, dan krijg je vanzelf het antwoord op je vraag. Dat is nou het probleem van veel mensen hier. Ze openen onnodig topics terwijl het maar een kleine moeite is om even de huisregels te lezen for heavens sake.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Michonne schreef:
    Je mag je topic eens in de zoveel tijd wel bumpen, als je een nuttige reactie geeft. hh is nou niet bepaald nuttig of zo, het slaat nergens op.


    Plus, het is superirritant.


    Tijd voor koffie.

    Michonne schreef:
    Je mag je topic eens in de zoveel tijd wel bumpen, als je een nuttige reactie geeft. hh is nou niet bepaald nuttig of zo, het slaat nergens op.

    `This exactly :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Kwijt schreef:
    (...)

    Plus, het is superirritant.

    Dat is onder andere de reden dat het niet mag. Veel te veel mensen vinden dat irritant. ^^


    Let the Night embrace you

    Devourer schreef:
    Lees de huisregels, dan krijg je vanzelf het antwoord op je vraag. Dat is nou het probleem van veel mensen hier. Ze openen onnodig topics terwijl het maar een kleine moeite is om even de huisregels te lezen for heavens sake.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Devourer schreef:
    Lees de huisregels, dan krijg je vanzelf het antwoord op je vraag. Dat is nou het probleem van veel mensen hier. Ze openen onnodig topics terwijl het maar een kleine moeite is om even de huisregels te lezen for heavens sake.


    Bad decisions make good stories.

    Omdat het in de huisregels staat. (cat)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Omdat het gewoon niet toegestaan is. Als je eens in de zoveel tijd (Twee, drie dagen) een topic subtiel bumpt door een logisch iets te plaatsen, dan zullen we het vast niet erg vinden, maar om nou om de zes uur of zo enkel "hh" te doen, dat is simpelweg niet toegestaan. Zo hebben we dit afgesproken en daar gaat ook geen verandering in komen.

    Er kan nu een slotje op dit topic neem ik aan?

    [ bericht aangepast op 15 feb 2013 - 0:28 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Omdat ik dat zeg. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"