• Zoals de titel al zegt ben ik heel hard op zoek naar nummer waar je lekker op kunt rennen.

    Ik ben namelijk een tijdje gestopt met hardlopen, en heb in die tijd al mijn nummers verwijderd, maar wil nu heel graag weer beginnen.

    Kunnen jullie me misschien helpen?
    Welke nummers vind jij leuk/goed/handig/fijn om op te hardloppen?


    Keep your head up, keep your heart strong

    Don't wake me up - Chris Brown


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Nummers zonder tekst, nummers zonder tekst waarin de Bas heel goed te horen is (dan kan je op dat tempo lopen) Dan kan je iets van Techno, Dubstep, House ofzo kiezen. Dat vind ik vooral fijn (:



    Je moet even het refrein luisteren..

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 11:17 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Bieberen schreef:
    Nummers zonder tekst, nummers zonder tekst waarin de Bas heel goed te horen is (dan kan je op dat tempo lopen) Dan kan je iets van Techno, Dubstep, House ofzo kiezen. Dat vind ik vooral fijn (:


    Hahahaha, noem eens één Techno of House nummer?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik luister dan echt vaak naar Till I collapse van Eminem. Er zijn meerdere liedjes van hem die je kunt luisteren, ook van P!nk zijn er een paar; So what, Trouble, Raise your Glass.


    The odds are néver in our favor.

    Licet schreef:
    (...)

    Hahahaha, noem eens één Techno of House nummer?

    Typ gewoon ''Techno'' of '''House'' in op youtube, dan vind je genoeg ._. En het zijn geen nummers van bekende mensen ofzo, gewoon remixen zijn goed...

    The Proclaimers - 500 miles :')
    Florence and the Machine - Shake It Out
    Everything Everything - Cough Cough


    As travars

    Hardstyle doet het goed dan hoor, doe ik ook in de sportschool. :)


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Er zijn veel cd's die daar echt op gebaseerd zijn. Zie iTunes. Die liedjes kan je trouwens ook heel gemakkelijk gratis downloaden enzo.

    Zelf sport ik vaak op 'I can Only Imagine' van David Guetta ft. Lil Wayne & Chris Brown.


    I believe in yesterday.

    Op nummers van Madonna kun je ook goed hardlopen. Niet de zachte nummers natuurlijk, maar dingen als Into The Groove, Hung Up en 4 Minutes doen het prima. (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Bieberen schreef:
    Nummers zonder tekst, nummers zonder tekst waarin de Bas heel goed te horen is (dan kan je op dat tempo lopen) Dan kan je iets van Techno, Dubstep, House ofzo kiezen. Dat vind ik vooral fijn (:


    Bas is een psychopathische stoner die leeft voor knuffels. Zou ik inderdaad hard voor wegrennen. Hoewel, dat zou ik niet doen voor zijn stem. Die is niet echt eng.

    (Hint als je hem niet snapt: je schreef bas met hoofdletter)


    quidquid excusatio prandium pro

    Knight schreef:
    Ik luister dan echt vaak naar Till I collapse van Eminem. Er zijn meerdere liedjes van hem die je kunt luisteren, ook van P!nk zijn er een paar; So what, Trouble, Raise your Glass.


    •*• Lululu •*•

    Deze inderdaad en hardstyle nummers doen het inderdaad ook erg goed.
    Hier even een lijstje:

    Nicky Romero - Toulouse. Headhunterz remix.
    Kaskade - Lessons in love. Headhunterz remix.
    Brennan Heart ft Headhunterz - Lose my mind.
    Headhunterz - The power of music.
    Ran-D - My way.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 15:40 ]

    Endi and havasi - freedom


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Foute nummers, aye!

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 16:09 ]


    No growth of the heart is ever a waste