• Onze school zat in de top 5 van de Slam FM School Awards en dus gingen we gisteren met de hele school naar de Heineken Music Hall in Amsterdam. Ik dacht; laat ik het eens lekker aan jullie vertellen.

    Dus. Gelukkig zijn we een kleine school, ik heb gehoord dat ze bij sommige scholen niet iedereen mee konden nemen en ze moesten loten, lol.
    Toch was het druk as hell. Je werd platgedrukt als je niet uitkeek. :')
    Als eerst was er een optreden van dat mens van de Voice of Holland waar ik de naam kwijt van ben.... LEONA. Ja, die. Daarna een award. Toen kwam Yellow Crow/ Yellow Claw. Ik weet de naam niet precies. Daarna weer een award, enzovoorts.
    Wij hebben niet de award van leukste school gewonnen, maar wel van leukste leraar. :Y)
    En de Partysquad, The Opposites en Gers Pardoel hebben op nog opgetreden.
    Bij de Opposites (geloof ik) werd het publiek in twee delen ingedeeld. Team 1 en Team 2. Ik zat in Team 2.
    Toen hadden wij al gelijk 1-0 voorsprong zonder reden, haha. Toen moest Team 1 handen in de lucht doen en daarna allemaal door de knieën. Zag er vet uit, de helft van het publiek allemaal door de knieën. (krul)
    Oh, en ik had mijn telefoon in mijn tas in de bus gelaten waar we mee gekomen waren omdat de batterij bijna leeg was, bleek dat je daar van Hi je mobieltjes kon opladen. FUUUU-
    Toen het afgelopen was moest iedereen zelf maar zien dat ze op tijd bij de bussen waren, bleek dat ik en een vriendin de twee laatsten van onze bus waren. Toen we bij onze klas gingen zitten, waren ze zelfs nog een soort van boos op ons. :"D Like I give a shit.
    En bijna iedereen van onze school had een shirt aan waar heel groot op stond "IK BEN LEUK!" en dan heel klein eronder "[en slim]" Lol.

    Anyway, het was leuk.
    Is er nog iemand toevallig geweest, of heb je het op Slam!TV gezien?

    Welke school zit je?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik heb t vandaag gezien haha. Ik zag wel kinderen met die shirts aan :'D

    DamnBieber schreef:
    Welke school zit je?

    Lorentz Casimir Lyceum

    Ik ben één jaar geweest, en vorig jaar ben ik niet eens meer mee geweest. Het is saai en als je school groot is heb je een veel grotere kans om te winnen, dus het is niet eens echt eerlijk. In totaal is mijn school drie keer in de top vijf beland, en heeft de eerste keer de titel gewonnen. :W


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    HMH is echt klein, dus ben verbaasd dat ze het publiek überhaupt nog in tweeën konden delen. Ik heb het niet gezien en ben er ook nooit geweest. Wel leuk dat jullie de prijs voor beste leraar hadden gewonnen!


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    HMH is echt klein, dus ben verbaasd dat ze het publiek überhaupt nog in tweeën konden delen. Ik heb het niet gezien en ben er ook nooit geweest. Wel leuk dat jullie de prijs voor beste leraar hadden gewonnen!

    Haha ze maakten gewoon een klein gangpad van nog geen meter.