• Ik vindt het leuk om covers te maken, dus vul het lijstje hieronder in en ik maak een cover voor je.

    Tekst:
    Foto's:
    Lettertype:
    Sfeer:
    Kleur/zwartwit:
    Extra informatie:

    Voorbeelden:





    Af:



    Topic 1
    Topic 2



    Steroline
    LegolasBitch
    Lexilicious
    xMyName
    xMissMarije 1 2 3
    SPECS
    DamnBieber
    Meester
    Moore
    Wollywell
    Cairde I
    Harvey I
    Bayrath I
    DarkMark
    Hoothoot I
    Lilarry I II III IIII
    Klayley I
    Klayley II
    Liesiemo I
    JamesPotter I II
    teejay III
    Aeryshton
    JustLovegood
    Evolution I
    xlovelytjex
    Phyrishton | ||
    HarrysBum

    Wachtlijst:

    Momenteel maak ik geen covers

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 2:03 ]


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Tekst: Ben nog aan het twijfelen over de titel, dus die hoeft er nog niet op. Ik heb wel 5 Chinese tekens (zie extra informatie) die er op kunnen (als het lukt)
    Foto's: Voor de achtergrond heb ik meerdere mogelijk heden, Kies maar diegen die je het makkelijkste is om te gebruiken.
          Foto 1
          Fotot 2
          Foto 3 (de tekst kan dan weg)
          Foto 4
          Foto 5 (zou het kunnen als je deze niet als achtergrond gebruikt, je de het echt heel licht eroverheen kan laten, hoeft btw niet als het lelijk is)
          Foto 6
          Foto 7 (meisjes zijn waarschijnlijk niet weg te werken?)
          Foto 8
          Foto 9
          Foto 10
    Ik heb een lichte voorkeur aan Foto 4, 5, 9 & 10
    En voor de jonge vrouw heb ik deze foto gekozen
          Foto 11
    Ik zou ook graag een van deze foto's (Foto 12, Foto 13, Foto 14, Foto 15) er lichtjes doorheen schijnt.
    Sfeer: Eenzaam maar toch iets warms.
    Kleur/zwartwit: Kleur zou fijn zijn.
    Extra informatie: Het gaat over een jonge vrouw die opeens weg is, ze heeft niemand laten weten waar ze heen zou gaan. Geen familie, geen vrienden en niet haar vriend. Ze is opeens weg. Het enigste wat ze heeft achtergelaten zijn vijf briefjes met elk een ander Chinees letter erop (ze heeft net haar opleiding Chinees afgerond) De volgorde is belangrijk, en elke volgorde heeft een totaal andere betekenis.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2013 - 16:03 ]


    I'm so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.

    Tekst: THE 100TH ANNUAL HUNGER GAMES
    Chris Richter (dit iets kleiner onderin aub)
    Foto's:


    Verder graag nog iets met rode of gele bloemen ofzo
    Lettertype: een duidelijke hoekige, maar ook weer niet een basic zoals Arial
    Sfeer: spanning
    Kleur/zwartwit: kleur, een beetje roodachtig
    Extra informatie: graag horizontaal
    Ik hoop dat t kan en succes :P

    [ bericht aangepast op 24 dec 2013 - 22:05 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Dubbelpost

    [ bericht aangepast op 24 dec 2013 - 22:03 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Ancestorial >> Phyrishton


    The Definition of Insanity

    Tekst: My unwritten emptiness
    Foto's: Sowieso deze foto, de rest laat ik aan jou over


    Lettertype: Een krullerig lettertype
    Sfeer: Somber
    Kleur/zwartwit: Kleur
    Extra informatie: n.v.t.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2014 - 18:40 ]


    26 - 02 - '16

    Phyrishton schreef:
    Hoi! omdat ik je vorige cover zo tof vond weer een aanvraag...of twee.

    het is voor hetzelfde verhaal, maar ik kan niet goed kiezen uit de plaatjes. Zou je er twee kunnen maken? ze mogen best op elkaar lijken, al zitten er wat verschillende plaatjes bij....


    Tekst: Airysto
    Foto's:
    voor de eerste:
    Achtergrond
    Jongen
    Meisje
    Boek
    Ogen
    hand

    de tweede
    Meisje
    hand
    Boek
    Schoolgebouw
    Jongen Vleugels

    • Sfeer: beetje spannend, mysterieus.
    • Kleur: wat het beste uitkomt. het liefste wel in kleur.
    • Lettertype: (als het van dafont.com kan): Roman Grid caps of anders iets met een spannende sfeer?
    • Extra;
    |Een meisje komt op mysterieuze wijze om het leven waarna haar Ziel gekozen word. Ze word opgenomen in een gemeenschap vol Engelen met hun goede en slechte kanten. Als er een oude legende aan het licht komt, wil ze alles doen om het te ontrafelen, al kost dit haar de liefde voor een jongen van het verkeerde pad



    hoop dat je er iets mee kunt!! en neem gewoon de tijd die je nodig hebt! het heeft geen enorme haast! ^^


    Ik wil je even bedanken voor het lange wachten. Hier zijn je covers, ik hoop dat je er blij mee bent :)



    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    HarrysBum schreef:
    Tekst: Dear darlin'
    Foto's: Meisje
    Jongen
    Achtergrond
    Lettertype: Geen idee..
    Sfeer: Zielig
    Kleur/zwartwit: Zwart-wit
    Extra informatie: Het plaatje van de jongen (Harry Styles, maar dat wist je waarschijnlijk al) is een gif. Kun je daarvan het begin gebruiken: het stukje dat hij naar links kijkt? Zou je misschien kunnen proberen of hij dan naar dat meisje kan kijken?

    Succes met je tentamens!




    Bedankt voor het lange wachten, ik hoop dat je hem mooi vindt.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Heeeii :)

    Het heeft te maken met 11 personen, kan je die er allemaal indoen?

    Tekst: Different But The Same
    Foto's: meisje 1
    meisje 2
    jongen 1
    jongen 2
    jongen 3
    meisje 3
    jongen 4
    jongen 5
    meisje 4
    meisje 5
    meisje 6

    :) Ze hebben allemaal een hoofdrol of bijrol.. sorry als het teveel is ;( anders kies er maar een paar uit.

    Lettertype: Kies maar :) Geen blokletters
    Sfeer: Vrolijk maar ook verdrietig
    Kleur/zwartwit: uhmm weetniet
    Extra informatie: Het verhaal:
    11 jongeren. Sommige zijn bevriend met elkaar. Andere vijanden.
    Allemaal zitten ze op dezelfde school, een school waar je een reputatie krijgt, een eerste indruk, een bijnaam.
    Langzamerhand leren de 11 jongeren elkaar kennen en gebeuren er allerlei aparte, verdrietige, blije dingen.
    Allemaal anders maar toch hetzelfde.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 20:52 ]

    Heey! Via via kwam ik op dit topic terecht en je maakt echt prachtige covers. Zou je er ook eentje voor mij kunnen maken?

    Tekst: Bravery
    Foto's: (Dit zijn alleen voorbeelden, als je betere hebt mag dat ook. Je hoeft ze niet allemaal te gebruiken.)
    Pijn
    Engel
    Kasteel
    Vogels
    Ogen
    Vuur als achtergrond
    Lettertype: Als het van www.dafont.com kan, zou ik graag A Lolita Scorned willen
    Sfeer: Duister, mysterieus, spannend
    Kleur/zwartwit: Als het kan in kleur
    Extra informatie: -

    Alvast bedankt! En een heel gezond en gelukkig 2014!

    [ bericht aangepast op 7 jan 2014 - 21:03 ]


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Mousider schreef:
    (...)

    Ik wil je even bedanken voor het lange wachten. Hier zijn je covers, ik hoop dat je er blij mee bent :)


    \

    ^^ wauw ze zijn weer super! het wachten zeker waard! Dankjewel!
    liefs,


    The Definition of Insanity

    kan je misschien voor mij ook een cover maken? haha ik heb het geprobeerd met picmonkey en ik snap het, maar het lukt niet erg en ik zag dat je hele mooie covers maakt dus ik dacht: dan kan je voor mij dat vast ook wel haha(:
    Tekst:Queen of the Quarterbacks
    Foto's:
    het liefst deze op de achtergrond: Foto 1
    en een van deze twee meisjes: Foto 2 of Foto 3 ik denk het liefste foto 2 :$
    verder een van deze plaatjes van One Direction met zn 5en, maar je mag ook een ander plaatje gebruiken als die beter is natuurlijk: Foto 4,Foto 5,
    Lettertype:overlock
    Sfeer: normaal en zomerachtig (: als dat kan tenminste
    Kleur/zwartwit: kleur, maar kan het misschien met een soort licht effect? alsof het warm is buiten zegmaar
    Extra informatie: ehm.. ik zou het liefst het meisje aan de linkerkant willen en verder de tekst niet al te groot, (:

    alvast bedankt als je hem gaat maken! xx

    [ bericht aangepast op 7 jan 2014 - 17:44 ]


    Everything is OK in the end. If it's not OK, then it's not the end.

    Uhm wil je ook een cover maken voor mij en mijn zusje (zij is de auteur, ik de co en ik doe alles xD)
    Tekst: Worteltrots • Zayn Jawaad Malik
    Foto's:




    Uhm ik weet niet precies wat goed is maar het meisje word gepest door die laatste jongen en ook door de hele klas, dan komt Zayn in de klas en die word ook een soort van gepest omdat hij geen Nederlander is (Ja ik weet het, vaag verhaal maar bedacht door zusje)
    Als het kan een beetje een treurige sfeer
    Lettertype: Geen idee, een beetje zielig of juist gangster... Kijk maar wat je beter vind!
    Kleur/zwartwit: Zwartwit
    Extra info: Heb ik eigenlijk niet..

    Alvast bedankt!
    X


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    En nog een foto die je als achtergrond kunt gebruiken:


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Tekst: Ice &nd Fire.
    Foto's: Heb ik zelf niet. Maar als het kan een goed uitziende jongen(vuur) en meisje(ijs) die tegenover elkaar staan met hun speciale krachten ijs en vuur. Het moet eruit zien dat ze tegen elkaar strijden zeg maar,
    Lettertype: Ehm, kijk maar wat er bij past.
    Sfeer: Spannend/mysterieus maar ook een tikkeltje romantisch.
    Kleur/zwartwit: Kleur
    Extra informatie: Ik weet niet of het mogelijk is maar ik heb misschien wel een idee voor foto van de jongen. Zelf vind ik Craig Olejnik erg knap en zou hem wel op de cover willen hebben tegenover het meisje.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2014 - 11:58 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Embrace schreef:
    Tekst: Ice &nd Fire.
    Foto's: Heb ik zelf niet. Maar als het kan een goed uitziende jongen(vuur) en meisje(ijs) die tegenover elkaar staan met hun speciale krachten ijs en vuur. Het moet eruit zien dat ze tegen elkaar strijden zeg maar,
    Lettertype: Ehm, kijk maar wat er bij past.
    Sfeer: Spannend/mysterieus maar ook een tikkeltje romantisch.
    Kleur/zwartwit: Kleur
    Extra informatie: Ik weet niet of het mogelijk is maar ik heb misschien wel een idee voor foto van de jongen. Zelf vind ik Craig Olejnik erg knap en zou hem wel op de cover willen hebben tegenover het meisje.


    Zag dit in de reclame en moest gelijk aan deze post denken:




    I'm so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.