• De meeste schrijvers hebben in hun verhaal een link naar een foto van het hoofdpersonage. Nu vroeg ik me eigenlijk af hoe jullie die meisjes vinden. Ik gebruik ook tumblr en weheartit, maar meestal kom ik dan op van die typische meisjes uit ( met veel make - up of gewoon heel onduidelijke foto's). En ik zoek eigenlijk speciale meisjes, die anders zijn. Hoe zoeken jullie die foto's op weheartit, wat geven jullie in? Of gebruiken jullie misschien modellen of zo waarvan je de naam weet en waarvan je dus makkelijk foto's terug vindt? Of gebruiken jullie nog andere sites?


    Save me from myself.

    Uhm.. niet, vaak. Mijn personages hebben vaak een specifiek uiterlijk dat ik haast niet kan vinden. Althans, in mijn gedachten. Dus vaak zoek ik er gewoon geen plaatje bij en laat ik de lezer zijn eigen fantasie werken met mijn beschrijving van het uiterlijk. Ish veel leuker naar mijn idee :Y).
    Maar nu moet ik zeggen dat ik de laatste tijd niet heel erg veel zinnigs heb geschreven.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind die meisjes op die foto's vaak maar van die barbiepoppen en erg ongeloofwaardig als hoofdpersonage. Omdat ik een ander beeld in mijn hoofd heb van mijn hoofdpersonage dan anderen, beschrijf ik alleen het uiterlijk en laat ik het voorstellen van het hoofdpersonage maar aan hun over.


    Take risks and conquer your fears.

    Uchiha schreef:
    Uhm.. niet, vaak. Mijn personages hebben vaak een specifiek uiterlijk dat ik haast niet kan vinden. Althans, in mijn gedachten. Dus vaak zoek ik er gewoon geen plaatje bij en laat ik de lezer zijn eigen fantasie werken met mijn beschrijving van het uiterlijk. Ish veel leuker naar mijn idee :Y).
    Maar nu moet ik zeggen dat ik de laatste tijd niet heel erg veel zinnigs heb geschreven.

    Dat is het probleem dus, haha. Ik heb voor mijn hoofdpersonage echt een specifiek uiterlijk in mijn hoofd, maar ik vind geen enkele foto die dan echt op haar lijkt. c:


    Save me from myself.

    Insurgent schreef:
    Ik vind die meisjes op die foto's vaak maar van die barbiepoppen en erg ongeloofwaardig als hoofdpersonage. Omdat ik een ander beeld in mijn hoofd heb van mijn hoofdpersonage dan anderen, beschrijf ik alleen het uiterlijk en laat ik het voorstellen van het hoofdpersonage maar aan hun over.

    dat bedoel ik dus met 'die typische meisjes' & je vind ook wel foto's van meisjes die heel speciaal en anders zijn, maar die zijn niet zo 'populair'. Dat vind ik spijtig want dat vind ik meestal de mooiste meisjes. :3


    Save me from myself.

    Of niet, of Favim, maar dan zoek ik me nog kapot omdat ik toch bijna alleen maar van die standaard make-up modellen vind.

    Ik blijf gewoon klikken. Soms gebruik ik photoshop, of 2 foto's.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Uchiha schreef:
    Uhm.. niet, vaak. Mijn personages hebben vaak een specifiek uiterlijk dat ik haast niet kan vinden. Althans, in mijn gedachten. Dus vaak zoek ik er gewoon geen plaatje bij en laat ik de lezer zijn eigen fantasie werken met mijn beschrijving van het uiterlijk. Ish veel leuker naar mijn idee :Y).
    Maar nu moet ik zeggen dat ik de laatste tijd niet heel erg veel zinnigs heb geschreven.[/i]


    Same :3


    Tijd voor koffie.

    Als ik jou was, zou ik gewoon stoppen met zoeken naar een foto voor je personage. Je kunt bijvoorbeeld een gedeelte van het uiterlijk van je personage beschrijven en de rest overlaten aan de fantasie van de lezer. Ik vind dat zelf in ieder geval leuker en het komt naar mijn mening ook wat professioneler over.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.