• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Dit brengt me op een idee, ik ga hier gewoon een topic van maken anders spammen we hier alles onder c:


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    Volgens mij kan de titel wel veranderd worden in; het nieuwe simstopic.



    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Au. Thee is heet.


    26 - 02 - '16

    Ja faalt zo erg. Als je per se wilt weten wat we op training gedaan hebben: kom dan zelf of vraag het aan één van ons, niet aan allebei.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Feeling gooood!


    You are beautiful, you are love.

    N'aww, poor Jazz.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ugh, ik ben zo ziek. (no_chears)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hou op met schreeuwen, ik draai je nog eens de nek om.


    Reading a good book is like taking a journey.

    How shit, ik moet nog op zoveel reageren. o.o Helemaal vergeten... Laat ik maar eens beginnen, dan.


    Your make-up is terrible

    Dat ik zo vrolijk kan worden van een middagje shoppen! Echt geweldig, haha. =)


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik ben productief vandaag *O*


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    God, je hebt geen idee hoe blij jij mij hebt gemaakt met die reactie. Dankjewel liefje.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik voel me zo opgeblazen :$


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    God wat een lekker nummer..


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ugh, nu ben ik echt ziek aan het worden.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel