• Hallo (:

    Ik zou heel graag studeren aan Oxford University. Maar ik probeer realistisch te blijven, zeker als ik lees wat er zoal op het internet staat. Ik studeer Economie-Talen (5de middelbaar) en ik zou graag journalistiek of literatuur gaan studeren. Gemiddeld heb ik een 8,5. Hier mijn vragen:
    1) Hoe moeilijk is het om binnen te geraken? Moeilijk ingangsexamen?
    2) Hoeveel kost het gemiddeld?
    3) Zijn er opleidingen in België waarbij je een master/uitwisseling kunt doen in Oxford?

    Bedankt!


    The pen is the tongue of the mind

    Heeft die universiteit geen site waar zoiets op staat?


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Oakenshield schreef:
    Heeft die universiteit geen site waar zoiets op staat?


    Ik las vooral dingen over het feit dat je gemiddeld een 8 moest hebben. Maar volgens mij hangt dat van verschillende factoren af, niet?
    Prijzen vind ik niet meteen.


    The pen is the tongue of the mind

    Dat wilde ik ook doen! :Y)
    Maar ze nemen alleen de beste aan denk ik :')


    •*• Lululu •*•

    mijn neef studeert in harvard,
    hij heeft gewoon zich ingeschreven en toen een ingangsexamen moeten doen

    Burrow schreef:
    Hallo (:

    Ik zou heel graag studeren aan Oxford University. Maar ik probeer realistisch te blijven, zeker als ik lees wat er zoal op het internet staat. Ik studeer Economie-Talen (5de middelbaar) en ik zou graag journalistiek of literatuur gaan studeren. Gemiddeld heb ik een 8,5. Hier mijn vragen:
    1) Hoe moeilijk is het om binnen te geraken? Moeilijk ingangsexamen?
    2) Hoeveel kost het gemiddeld?
    3) Zijn er opleidingen in België waarbij je een master/uitwisseling kunt doen in Oxford?

    Bedankt!


    Hebben jullie niet een decanaat op school of zo? Want die mensen hebben een vriendin van mij die een jaar highschool gaat doen in Engeland erg geholpen (: