• Led Zeppelin - Ramble On

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

Locked out of heaven - Bruno Mars

[ bericht aangepast op 17 feb 2013 - 22:51 ]

26 - 02 - '16

Kylie Minogue - Spinning Around.

Quiet the mind, and the soul will speak.

Herman Brood - Saturday Night

I believe in yesterday.

Simple Plan - When I'm Gone

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

The Veronicas - Untouched.

Naar het geluid van een rijdende trein. :Y)

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Seasick Steve - Whiskey Ballad

I believe in yesterday.

DarkSavior schreef:
    Naar het geluid van een rijdende trein. :Y)

Hahaha. Mitchell, ga je naar Nikki toe of luister je graag naar rijdende treinen? 8D.

Tortura schreef:
    (...)
    Hahaha. Mitchell, ga je naar Nikki toe of luister je graag naar rijdende treinen? 8D.

Ik ga naar Nikki. Fuck yeah! En vroeger zou ik nog best naar rijdende treinen willen luisteren, was helemaal gek op treinen. Wilde zelfs machinist worden :x

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik ga naar Nikki. Fuck yeah! En vroeger zou ik nog best naar rijdende treinen willen luisteren, was helemaal gek op treinen. Wilde zelfs machinist worden :x

Hahaha. Mitchell in een apenpakkie. Trolol. Nou, veel plezier bij Nikki hé. :D

Tortura schreef:
    (...)
    Hahaha. Mitchell in een apenpakkie. Trolol. Nou, veel plezier bij Nikki hé. :D

Pffft, slecht hoor ;p En dankjewel :3

One Direction - Little Things

The Veronicas - When it all falls apart.

Deep Purple - Smoke On The Water

Ik luister naar Greta.

No growth of the heart is ever a waste