• Ben jij iemand die denkt dat hij/zei veel problemen heeft?
    of iemand die ergens niet over durft te praten?
    of het leven niet meer ziet zitten?
    wil je praten?
    aangezien er veel mensen zijn die willen praten en ik daar toch elke keer weer op reageer maak ik dit topic even aan.
    ik hoop dat er nog niet zo'n eentje is.
    wil je praten via pb?
    zit je ergens mee?
    misschien kan ik je wel helpen en misschien jij mij.....
    Heb jij een steuntje even in de rug nodig?
    iemand die je niet kent om mee te praten.
    zeg het maar en ik praat met jullie;)


    If you can dream it, you can do it❤️

    Volgens mij heb ik ooit vernomen dat zulke topics niet mogen. Daarnaast lijkt het er nu een beetje op dat je opzoek bent naar problemen van anderen voor je eigen plezier.


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    Volgens mij heb ik ooit vernomen dat zulke topics niet mogen. Daarnaast lijkt het er nu een beetje op dat je opzoek bent naar problemen van anderen voor je eigen plezier.


    •*• Lululu •*•

    Folklore schreef:
    Volgens mij heb ik ooit vernomen dat zulke topics niet mogen. Daarnaast lijkt het er nu een beetje op dat je opzoek bent naar problemen van anderen voor je eigen plezier.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Als mensen problemen hebben openen ze, als ze dat zo nodig willen, zelf wel een topic en anders hebben ze heus wel iemand in 'real' die ze daarover kunnen spreken. Besides, je bent 17, iets te vroeg voor het spelen van psycholoog?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    -> Dit topic is inderdaad niet toegestaan. Slotje.


    I am an idiot, I move.