• Zeven. Zeven sneetjes in mijn pols. Ze zijn niet diep. Ze zijn niet fataal geweest. Want anders zou ik dit niet tikken. Maar ze zitten er wel. Netjes op een rij. In een vlaag van verstandsverbijstering heb ik gister naar het mesje gegrepen. Net zo'n mesje als wat de pols van mijn beste vriendin keer op keer heeft verminkt. Waardoor ik haar gesmeekt heb om het niet meer te doen. En nu heb ik het zelf gedaan. En waarom? Omdat ik het allemaal niet meer zag zitten. Omdat mijn zelfvertrouwen weer ergens op -475 ligt.ugh. Ik voel me zwak en een aansteller. Maar ik moest het ergens kwijt ):


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Denk goed na. Je wilde dat je beste vriendin het niet meer zou doen en zij zou ook willen dat je er mee stopt. Het snijden maakt je niet beter, stop ermee nu het nog kan. Praat erover.


    You are beautiful, you are love.

    Niet doen, je krijgt er alleen maar spijt van. Mijn nichtje heeft het ook gedaan en ze is daar nu nog steeds niet helemaal beter van. Ze heeft me verteld dat het erg helpt om met iemand te praten die jou ook begrijpt. Dat helpt echt. :3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Als je zelfvertrouwen zo laag is, maak dan de nodige veranderingen om hem weer op te krikken. Ga bij jezelf na waarom hij zo laag is. Een andere oplossing is om leren gaan met hoe het nu is en het te accepteren.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Als ik jou was zou ik mezelf streng toespreken: 'Hypocriet, tegen je beste vriendin zeggen dat je het niet wilt en dan doe je het zelf wel!' Iets in die richting. Dan zou ik het uit schuldgevoel al niet meer doen.


    everything, in time

    Vind je het niet erg dat je nu geen t-shirtjes meer kan dragen(cat)? Iig, ik vind dat erg hypocriet van je en ik walg van mensen die zichzelf zo onderwaarderen en omlaag halen door zich te snijden, omdat niemand dat verdient jij ook niet. Dus doe het niet, want het zal uiteindelijk je situatie verergeren en je kapot maken.


    The odds are néver in our favor.

    Memoria schreef:
    Niet doen, je krijgt er alleen maar spijt van. Mijn nichtje heeft het ook gedaan en ze is daar nu nog steeds niet helemaal beter van. Ze heeft me verteld dat het erg helpt om met iemand te praten die jou ook begrijpt. Dat helpt echt. :3


    •*• Lululu •*•

    Wasp schreef:
    Als je zelfvertrouwen zo laag is, maak dan de nodige veranderingen om hem weer op te krikken. Ga bij jezelf na waarom hij zo laag is. Een andere oplossing is om leren gaan met hoe het nu is en het te accepteren.


    Dit. Jezelf snijden heeft absoluut geen nut. Je bent veel meer waard dan jij zelf denkt. Haal jezelf niet zo naar beneden. Ik heb het ook een tijd gedaan, niet snijden, maar mezelf naar beneden halen en het heeft echt absoluut geen nut. Het enige effect dat het heeft, is dat je geen nieuwe vrienden maakt.
    Als je problemen hebt en je wilt praten, mijn gb en inbox zijn altijd bereikbaar (bloos)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Wasp schreef:
    Als je zelfvertrouwen zo laag is, maak dan de nodige veranderingen om hem weer op te krikken. Ga bij jezelf na waarom hij zo laag is. Een andere oplossing is om leren gaan met hoe het nu is en het te accepteren.


    26 - 02 - '16

    Wasp schreef:
    Als je zelfvertrouwen zo laag is, maak dan de nodige veranderingen om hem weer op te krikken. Ga bij jezelf na waarom hij zo laag is. Een andere oplossing is om leren gaan met hoe het nu is en het te accepteren.


    En ga met iemand praten. Met je vriendin is een optie, wellicht kunnen jullie elkaar helpen.


    Bad decisions make good stories.

    Denk goed na. Dit lost niets op, helemaal niets. Zoek iemand op om mee te praten en werk aan je zelfvertrouwen. Het is nergens voor nodig om jezelf dit aan te doen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Capricious schreef:
    Denk goed na. Dit lost niets op, helemaal niets. Zoek iemand op om mee te praten en werk aan je zelfvertrouwen. Het is nergens voor nodig om jezelf dit aan te doen.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Wasp schreef:
    Als je zelfvertrouwen zo laag is, maak dan de nodige veranderingen om hem weer op te krikken. Ga bij jezelf na waarom hij zo laag is. Een andere oplossing is om leren gaan met hoe het nu is en het te accepteren.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik weet niet wat de helft hier lult, maar ze noemen dat een schreeuw om aandacht. Het betekent dat je hulp nodig hebt en die moet gaan zoeken. Bij je ouders, op school, je huisarts, weet ik veel. Zoek gewoon hulp. Als je jezelf snijd en de neiging hebt om dat aan iemand te vertellen en dat ook doet, zoek je gewoon aandacht voor je problemen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik weet niet wat de helft hier lult, maar ze noemen dat een schreeuw om aandacht. Het betekent dat je hulp nodig hebt en die moet gaan zoeken. Bij je ouders, op school, je huisarts, weet ik veel. Zoek gewoon hulp. Als je jezelf snijd en de neiging hebt om dat aan iemand te vertellen en dat ook doet, zoek je gewoon aandacht voor je problemen.


    There is nothing more badass than being yourself

    Assassin schreef:
    Ik weet niet wat de helft hier lult, maar ze noemen dat een schreeuw om aandacht. Het betekent dat je hulp nodig hebt en die moet gaan zoeken. Bij je ouders, op school, je huisarts, weet ik veel. Zoek gewoon hulp. Als je jezelf snijd en de neiging hebt om dat aan iemand te vertellen en dat ook doet, zoek je gewoon aandacht voor je problemen.


    I like crazy people who don't give a fuck. ~ Robert Pattinson