• Hoi,

ben ik nu gek of hoor ik de spin nu sissen ??

Liever jou hebben en alles verliezen. Dan alles hebben en jou verliezen !!!

Dat lijkt mij echt verschrikkelijk creepy...

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Ik zou echt nachten niet kunnen slapen, bang om aangevallen te worden door dat beest. Ik ben zo doodsbang voor spinnen :(

From these ashes, I will rise

Spinnen zijn niet eng vind ik

26 - 02 - '16

Ancore schreef:
    Ik zou echt nachten niet kunnen slapen, bang om aangevallen te worden door dat beest. Ik ben zo doodsbang voor spinnen :(

Lafaard dat je bent! (cat)

i put the fun in funeral

Gaaaaaadverdamme. DESTROY IT!

"Well, well. Look who we've got here!"

Van die echt grote spinnen kunnen inderdaad zo'n soort sisgeluid maken, maar ik ga niet naar het filmpje kijken om te zien of ik het ook hoor. (cat)

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Toen die grote spin onder die bril uitkwam zat ik echt te gillen. Gatverdamme. Alles jeukt nu en mijn hart gaat tekeer als een dolle.

If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

Ik heb het nog eens gekeken en ik denk dat ik ook sisgeluid hoorde...
    Maar op die wc zou ik niet eens gaan. Ik telde verdomme 3 spinnen. 3!!!!
    Bah bah bah bah

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Ik ben niet bang voor spinnen.(:

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Yuck!!!
    en het waren nog verdomme 3 spinnen :S

-

Oh my god. Dat moet een lekker restaurantje zijn geweest.

Tell me about it, stud.

Kleine spinnen vind ik niet eng, maar als ze groot en dik worden en los rond lopen, en vooral op een toilet of iets anders waar ze me naakt kunnen aanraken vind ik eng. Dit is eng.

Food.

Ik dacht eerst dat het een neppe was, die in het filmpje. (krul)
    Maar spinnen zijn wel heel eng! :Y)

Chaos is a ladder.