• Join us;
    Berna - Berdy
    Lieke - Meliourry
    Miriam - MirLiam
    Anouk - Donoghue
    Yvonne - MissStoran
    Elle - Sikowitz
    Gabriëla - MalikMore
    Kim - Eyes
    Aniek - Memoria
    Natascha - Pokemoniall
    Lisanne - Creativity
    Maartje - Moams
    Sebas - SuperMalik
    Miryam - Malik
    Melissa - Morissette
    Ness - nessje
    Anouschka - liamssmile
    Glenn - Nibug

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 0:25 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Donoghue schreef:
    (...)

    Ik kan het wel. Redelijk (:
    Haha, ik ben de rechtsachter en de sueside loper bij de strafcorner (:
    Whooop whoop


    wat's dat. HAHAHA.
    ik hou van voetbal.


    Danmarks Dynamite.

    Meliourry schreef:
    (...)

    Nee, ik durf het niet. Al die mensen die naar kijken en je aanstaren. Bah. Moet er niets van.
    OMG ANOUK HAHAHAHA.


    Valt wel mee. Behalve als je je rokje te hoog optrekt of hij simpelweg te klein is. Wat zowat bij iedereen, en ik moet toegeven, bij mij ook, haha, het geval is.
    Nee het valt mee. Ik heb hem niet overdreven hoog maar ook niet dat dat ding te lang is. Bij mij zie je geen kont, zoals bij *kuch ik noem geen namen* een aantal wel het geval zijn.

    SORRY, KON ER NIETS AAN DOEN (:


    Miep

    Ben ik blij dat ik gewoon een voetbal broekje kon dragen. (:


    Danmarks Dynamite.

    AJAX. AMSTERDAM. WHOOPWHOOP !


    Danmarks Dynamite.

    MalikMore schreef:
    (...)

    wat's dat. HAHAHA.
    ik hou van voetbal.


    Een strafcorner krijg je als er een overtreding gemaakt wordt in de cirkel van de tegenstander. De tegenstander gaan met z'n vieren én een keeper in de goal staan, achter de lijn en de aanvallende partij gaat dan op de cirkelrand staan. Één iemand geeft de bal aan, vanaf de achterlijn. Het is de bedoeling dat de bal naar de cirkelrand gaat (de bal wordt erbuiten aangenomen) en dat je als je in de cirkel bent probeert te scoren. Dit kan via een variant of rechtstreeks.
    Het verdedigende team loopt uit om zo de bal te stoppen. je hebt een stopper, die blijft naast de keeper staan. Je hebt er nog een die blijft hangen en je hebt 2 lopers. Een daarvan loopt in de baan die rechtstreeks naar de goal gaat, wat betekend dat als de bal rechtstreeks oop het doel gaat je in de lijn van een enorm harde bal loopt. Er is iemand overleden door een bal tegen haar hoofd. Vandaar het suesiden (: Ik ben eerste uitloper. Maar het komt nooit voor, diegene die overleed draaide weg van een gevaarlijke bal, dusja...


    Miep

    Donoghue schreef:
    (...)

    Valt wel mee. Behalve als je je rokje te hoog optrekt of hij simpelweg te klein is. Wat zowat bij iedereen, en ik moet toegeven, bij mij ook, haha, het geval is.
    Nee het valt mee. Ik heb hem niet overdreven hoog maar ook niet dat dat ding te lang is. Bij mij zie je geen kont, zoals bij *kuch ik noem geen namen* een aantal wel het geval zijn.

    SORRY, KON ER NIETS AAN DOEN (:


    Nah, ik heb dat gevoel gewoon al als ik de aula op school in stap, dan kruip ik het liefste weg in een hoekje. Zelfs als ik een broodje wil halen in de kantine. Ik kan er echt niet tegen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Donoghue schreef:
    (...)

    Een strafcorner krijg je als er een overtreding gemaakt wordt in de cirkel van de tegenstander. De tegenstander gaan met z'n vieren én een keeper in de goal staan, achter de lijn en de aanvallende partij gaat dan op de cirkelrand staan. Één iemand geeft de bal aan, vanaf de achterlijn. Het is de bedoeling dat de bal naar de cirkelrand gaat (de bal wordt erbuiten aangenomen) en dat je als je in de cirkel bent probeert te scoren. Dit kan via een variant of rechtstreeks.
    Het verdedigende team loopt uit om zo de bal te stoppen. je hebt een stopper, die blijft naast de keeper staan. Je hebt er nog een die blijft hangen en je hebt 2 lopers. Een daarvan loopt in de baan die rechtstreeks naar de goal gaat, wat betekend dat als de bal rechtstreeks oop het doel gaat je in de lijn van een enorm harde bal loopt. Er is iemand overleden door een bal tegen haar hoofd. Vandaar het suesiden (: Ik ben eerste uitloper. Maar het komt nooit voor, diegene die overleed draaide weg van een gevaarlijke bal, dusja...


    Hmm. oké dan. sounds fijn.


    Danmarks Dynamite.

    AJAX>


    Danmarks Dynamite.

    mornin'


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    IK HOOR HIER HET WOORD HOCKEY?(:
    Goodmorning.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Good midday


    Take me to wonderland



    ik haat wiskunde.
    maar Niall mag me wel bijles geven ^^


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Hm, i hate sport. Maar de leukste sport vind ik wel hockey, haha.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    HAPPY BIRTHDAY WITH OUR LITTLE CUPCAKE Y'ALL <3


    stay safe because I like being alive at the same time as you


    HAPPY BIRTHDAY HARRY <3


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli