• Join us;
    Berna - Berdy
    Lieke - Meliourry
    Miriam - MirLiam
    Anouk - Donoghue
    Yvonne - MissStoran
    Elle - Sikowitz
    Gabriëla - MalikMore
    Kim - Eyes
    Aniek - Memoria
    Natascha - Pokemoniall
    Lisanne - Creativity
    Maartje - Moams
    Sebas - SuperMalik
    Miryam - Malik
    Melissa - Morissette
    Ness - nessje
    Anouschka - liamssmile
    Glenn - Nibug

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 0:25 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    MalikMore schreef:


    :9~:9~:9~:9~:9~:9~


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    LOUIS DROVE ZAYN TO RHEARSALS BECAUSE HE HURT HIS HAND IM CRYING THAT IS SO SWEET

    dat stond op twitter. haha


    Danmarks Dynamite.


    Danmarks Dynamite.



    Hun haar. xd


    Danmarks Dynamite.


    Danmarks Dynamite.

    His socks


    Danmarks Dynamite.


    Danmarks Dynamite.

    IK HOEF MORGEN NIET MEE TE DOEN MET GYM YES YES YESSSSSSSSSSSSS. Mijn moeder gaat een briefje schrijven dat ik me niet lekker voel, ze wilde me eerst naar huis laten komen, maar ik heb nog les daarna, dus helaas. ;c MAAR IK BEN HIER AL ZO BLIJ MEE. Harry's verjaardag brengt me geluk (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Meliourry schreef:
    IK HOEF MORGEN NIET MEE TE DOEN MET GYM YES YES YESSSSSSSSSSSSS. Mijn moeder gaat een briefje schrijven dat ik me niet lekker voel, ze wilde me eerst naar huis laten komen, maar ik heb nog les daarna, dus helaas. ;c MAAR IK BEN HIER AL ZO BLIJ MEE. Harry's verjaardag brengt me geluk (:


    Gefeliciteerd. HAHAHA. c:
    Ik heb morgen wel gym .. --'


    Danmarks Dynamite.

    MalikMore schreef:
    (...)

    Gefeliciteerd. HAHAHA. c:
    Ik heb morgen wel gym .. --'


    Thanks, ja ik heb faalangst voor gym dus ik sprong letterlijk een gat in de lucht (:
    Welk uur heb je? ;c


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Meliourry schreef:
    (...)

    Thanks, ja ik heb faalangst voor gym dus ik sprong letterlijk een gat in de lucht (:
    Welk uur heb je? ;c


    3de + 4de. Waarom heb je faalangst daarvoor ? [just curious]


    Danmarks Dynamite.

    MalikMore schreef:
    (...)

    3de + 4de. Waarom heb je faalangst daarvoor ? [just curious]


    En hoelang duren je lessen? Haha. Ik heb het 't 4rde uur en mijn lessen duren 70 mins. :'D
    Nah, op de basisschool vond ik 't nog wel leuk, maar toen ik naar de middelbare ging veranderde dat. In de eerste bleef het okay, maar in de tweede werd je letterlijk uitgescholden als je iets verkeerd deed, of ze gaven je gewoon een duw. Sindsdien durf ik gewoon bijna niets meer te doen, omdat ik bang ben vanwege een reactie. Gelukkig heb ik Luc, die gym ook niet leuk vind. Mijn mentor, die tevens mijn gymleraar is, weet ook hiervan af en houd er wel rekening mee.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Meliourry schreef:
    (...)

    En hoelang duren je lessen? Haha. Ik heb het 't 4rde uur en mijn lessen duren 70 mins. :'D
    Nah, op de basisschool vond ik 't nog wel leuk, maar toen ik naar de middelbare ging veranderde dat. In de eerste bleef het okay, maar in de tweede werd je letterlijk uitgescholden als je iets verkeerd deed, of ze gaven je gewoon een duw. Sindsdien durf ik gewoon bijna niets meer te doen, omdat ik bang ben vanwege een reactie. Gelukkig heb ik Luc, die gym ook niet leuk vind. Mijn mentor, die tevens mijn gymleraar is, weet ook hiervan af en houd er wel rekening mee.


    Awwh. Oké. Nouja, ik ben heel sportief dus heb daar niet zo'n last van, ze betrekken mij alleen nooit in het spel. Alleen bij voetbal, wat ik wel goed kan..
    En ik heb 50 minuten per lesuur.


    Danmarks Dynamite.

    Harry's verjaardag moet mij ook geluk brengen. Ik heb morgen natuurkunde proefwerk. En ik heb er zo hard voor geleerd, ik móét een voldoende halen (:


    Miep



    ZIJN ARMEN>


    Danmarks Dynamite.