• Heeii daar! (hoera)

    Ik ben de laatste tijd nogal druk in de klas(sen). Ik lach overdreven hard, en ben altijd met een harde stem aan het praten. Iedereen ergert zich hieraan, behalve mijn vrienden. Mijn aller beste vriend zei vandaag dat hij merkte dat ik echt druk ben geworden de laatste tijd. Ik merk dat zelf natuurlijk ook, maar ik kan er gewoon echt niks aan doen. In de ochtend ben ik altijd redelijk rustig, maar in de middag veranderd er iets in mijn lichaam. Het lijkt dan net alsof een knop word omgeschakelt, en ik daardoor de hele middag druk ben. Mijn leraren zeggen dat ik keihard achteruit ga met mijn cijfers etc,. Ook thuis gaat het soms echt klote. Ik en mijn ouders hebben vaak ruzie, en de buren worden er langzamerhand gek van. Waarom ik zo druk ben? Misschien omdat ik me meer een jongen voel dan een meisje? Ik haat mezelf. Ik zou super graag een jongen willen zijn, en lekker in een stoere houding zitten etc.. Dit is ook een van de redenen. Het valt op, dus mensen haten me...*zucht* Soms wil ik gewoon echt gewoon een jongen zijn...

    Mazzel!!


    Believe in you'reself. You're amazing! <3

    Je zit inderdaad nu in de puberteit en die is niet altijd even makkelijk. Je hebt zelf al door dat het zo is, dus doe er iets mee! Find your style! Dat is heel lastig, maar probeer te experimenteren. Zoek dingen die je leuk lijken of die je aanspreken. Over een paar jaar is dit allemaal voorbij. Misschien kan het helpen ene dagboekje voor jezelf bij te houden over je gevoelens en over je mening, zodat je dat later met elkaar kan vergelijken.
    En zoals hierboven gezegd wordt: MINDER SUIKER!
    Het is totaal niet gezond en je wordt er alleen maar druk van hoor.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Je zit inderdaad nu in de puberteit en die is niet altijd even makkelijk. Je hebt zelf al door dat het zo is, dus doe er iets mee! Find your style! Dat is heel lastig, maar probeer te experimenteren. Zoek dingen die je leuk lijken of die je aanspreken. Over een paar jaar is dit allemaal voorbij. Misschien kan het helpen ene dagboekje voor jezelf bij te houden over je gevoelens en over je mening, zodat je dat later met elkaar kan vergelijken.
    En zoals hierboven gezegd wordt: MINDER SUIKER!
    Het is totaal niet gezond en je wordt er alleen maar druk van hoor.


    Jaa, goed idee! Ik ga het proberen om het bij te houden in een dagboekje.
    En effe over dat suiker: Ik doe geen suiker in mijn koffie! Hahah.
    Het enige wat ik erbij doe is melk xD.
    Maar ja, het kan ook zo zijn dat ik ADHD heb...
    Dat hoop ik toch niet... :/

    xx


    Believe in you'reself. You're amazing! <3

    Irishsnow schreef:
    (...)

    Jaa, goed idee! Ik ga het proberen om het bij te houden in een dagboekje.
    En effe over dat suiker: Ik doe geen suiker in mijn koffie! Hahah.
    Het enige wat ik erbij doe is melk xD.
    Maar ja, het kan ook zo zijn dat ik ADHD heb...
    Dat hoop ik toch niet... :/

    xx


    IN JE KOFFIE? Ik zei net, stoppen met cafeïne lolol. Denk je niet dat die koffie je zo druk maakt?


    Your make-up is terrible

    Irishsnow schreef:
    (...)

    Jaa, goed idee! Ik ga het proberen om het bij te houden in een dagboekje.
    En effe over dat suiker: Ik doe geen suiker in mijn koffie! Hahah.
    Het enige wat ik erbij doe is melk xD.
    Maar ja, het kan ook zo zijn dat ik ADHD heb...
    Dat hoop ik toch niet... :/

    xx


    Ik ben geen ADHD deskundige, maar volgens mij heb je ADHD gewoon je hele leven lang en krijg je het niet opeens... Daarbij is ADHD wel wat meer dan alleen druk zijn. En misschien moet je ophouden met koffiedrinken en iets actiefs gaan doen dat je wat energie kwijt bent en niet altijd stuitert (:


    From these ashes, I will rise

    ADHD krijg je idd niet "ineens" Kan wel erger worden met de jaren mee, hoewel het na de puberteit meestal afneemt. Soms ook niet hoor.
    En idd, houd op met koffie drinken en ga meer sporten ofzo. Sport je eigenlijk?
    Maar als je het echt vervelend vind zou ik even langs de huisarts gaan voor een verwijzing naar een psycholoog ofzo.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 16:27 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    De leeftijd van 14 is sowieso een leeftijd dat je veel lacht en drukt bent in de klas; je gaat de grenzen van de leraar en klasgenoten verkennen. Maar ik raad je - net zoals de anderen - aan om te gaan sporten, want daar raak je echt energie bij kwijt en je wordt rustiger. En dan niet één keer in de week sporten, maar twee of drie keer. En ook minder koffie drinken.


    The odds are néver in our favor.

    Ik drink echt niet vaak koffie hoor! Ik drink alleen maar koffie op zondag. (: Ik doe er nooit suiker in. Ik doe er juist lekker veel melk in. Koffie verkeerd zegmaar. :p Ik sport twee keer per week. Op Dinsdag avond en Zaterdag in de ochtend. Ik zit op street Dance. (: Jammer genoeg kan ik niet gaan sporten wanneer ik wil. Omdat het vaste dagen zijn. )

    Op school was ik vandaag weer eens druk, en toen kwam mijn vriendin aangelopen met een ander kind uit de 4e. Ze zei dat dit haar nieuwe vriendin was. En ik zat daar dus zo: Dafuq?! :O Ze liet me gewoon als een baksteen vallen! ): De enige die ik nu nog als te vriend heb, is m'n vriend genaamd: James. Hij is een goeie jongen die me steunt wanneer ik hem nodig heb. Maar toen de hele klas bezig was met te vertellen wat ze gaan doen in de vakantie, was ik de enige die niet mee praatte. Ik ga waarschijnlijk niet op vakantie dit jaar. Ik ben al vijf jaar niet meer op vakantie geweest!! We hebben de hele zomer letterlijk de hele dag binnen gezeten!! ): Ik ben nog NOOIT naar het strand geweest, ik ben nog NOOIT naar een atractiepark geweest. ( De schoolreizen tel ik effe nie mee..) Ik heb zelfs geen neefjes of nichtjes. Alleen maar een peet oom. :( Ik ben dus maar de klas uitgelopen, en ik begon te huilen. Niemand kwam naar me toe om me te steunen. Behalve mijn leraar. Toen ik weer de klas inliep, keek iedereen me zo aan: :8 Sukkels wat ze zijn!


    Believe in you'reself. You're amazing! <3

    Apocalyptic schreef:
    Zelfs de manier waarop je dit post geeft me al een indicatie van hoe druk je bent, lol.


    Zoals in andere posts al is aangegeven lijkt stoom afblazen dmv sport me geen slecht idee voor je, overweeg het eens.


    Bad decisions make good stories.