• Dit is het praattopic van het RPG Unordinary People, schrijf hier al je off-topic berichten.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 10:30 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Zucht.. Waarom posten mensen zo langzaam D:


    I know :/


    help

    Pampampaaaam. Still waiting for Ellie.


    help

    Still Waiting asswell..


    Don't be like the rest of them, darling

    For who? :/


    help

    Logan is met Katherine aan het praten, Michelle en Jaimes zouden met hun personage's naar de keuken komen zodat ik een reden had voor logan om daar weg te gaan.. Maar Cookies (Katherine) en Michelle reageren niet -.- Waar is jouw personage nu?


    Don't be like the rest of them, darling

    ja,, ik werk op zaterdag,, dan kan ik niet reageren... alleen in de avond,, maar heb straks nog nieuwjaarsfeest van me werk,, dus dan ben ik weer weg.. maar dat is pas rond 9 uur / half 10

    WillNotLearn schreef:
    Logan is met Katherine aan het praten, Michelle en Jaimes zouden met hun personage's naar de keuken komen zodat ik een reden had voor logan om daar weg te gaan.. Maar Cookies (Katherine) en Michelle reageren niet -.- Waar is jouw personage nu?


    In de zetel aan het slapen. xd


    help

    Ja sorry was er 2 dagen niet, ga zo reageren! Had afgesproken met vriendinnen en logeren enz. (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Volgens mij is Mia een beetje dood. xd


    help

    Matthew is in de woonkamer

    Wel, Mia slaapt in de zetel en ze heeft een nachtmerrie, dus als je wilt mag je haar wakker maken. (:

    Sorry, Ellie. Logan can wake her up some other time. ^^


    help

    Jaimes?? Are you there? :p

    Jullie wachten op mij? ;O

    Sorry' wist dat niet, ik zal wel even the Sims afsluiten om een reactie te typen xd


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    haha, it's your turn :p

    Jaimes, je moet ook nog in KIS posten, tis ook aan jou :')


    help