• Dit is het praattopic van het RPG Unordinary People, schrijf hier al je off-topic berichten.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 10:30 ]


    Keep your head up, keep your heart strong



    Who wants to meet Logan?


    Don't be like the rest of them, darling

    [Katherina? En mijn topics *: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik moet gaan


    help

    Mijn topics (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    @Tolkien en @HurtedHeart
    Ik hoop dat jullie dit geen vervelend berichtje vinden want zo bedoel ik het absoluut niet ;3
    Ik wilde gewoon even vragen of het mogelijk is dat ze nog niet zoveel over Matthew weten. Het is namelijk een beetje vervelend als ze door een keer naar hem te kijken weten dat hij een engel is en zelfs al weten waarom hij dood gegaan is en waarom hij terug is. Ik hoop dat jullie het begrijpen.

    xxx

    Oh, okay. xd

    Mia weet alleen dat hij iets meegemaakt heeft. That's it. Goed? Of moet ik dat weg doen? I don't really care, het was vulsel voor mijn post. :'D


    help

    Call me Marthe by the way. (:


    help

    haha no that's fine

    Trouwens, HurtedHeart, ik had een berichtje in je gastenboek geplaatst, maar je hebt er niet op gereageerd en niets in je post aangepast. It'd be appreciated if you did.


    help

    Hoe is het met jullie? (:

    Ik heb hoofdpijn. :/

    Tja, wat verwacht je als je samen met percussie moet spelen en de drummer een solo heeft? :')

    En met jou? Thanks for asking, by the way.


    help

    Uch vervelend hoofdpijn! Ik heb nooit hoofdpijn, ik ben ook nooit ziek (héél irritant dat).
    Met mij gaat het ook wel oké, 6.7 voor mijn Engels Essay, beetje nogal erg balen aangezien ik daar echt mijn hele kerstvakantie aan gewerkt had.
    Maar goed wat kan iemand dat ook schelen ha-ha ho.

    xd Ik heb morgen toets wiskunde.

    Didn't study, not going to.


    help

    Maar voor wiskunde leren kan ook niet echt, troost jezelf daar maar mee haha.

    xd

    Waarom gaan al die RPG's zo traaaaaag? :/

    Ik wil actie en drama. D:


    help