• RollenTopic



    the fantasy school is een buitengewone school.
    Het is een school voor fatasiewezens zoals feeen en elfen.
    Het leert hen zwarte magie te verdelgen en hun toverkrachten te beheren.
    Elk jaar komer er duizenden wezens naar The Fantasy School.
    Maar dit jaar loopt er vanalles mis, want er is duistere magie ontdekt op het domein.


    regels:
    respecteer de huisregels
    speel alleen je eigen personage
    maximum 2 personage's
    post moeten minimum 3 regels lang zijn

    Feeen (meisjes):

    2 Scarlett Tiffany Banks - xEPONINEx

    3Alisynn Candice Lee - Pebble

    4Myrabella Dion - Eluveitie

    5



    Feeen (jongens)
    1Nyen Kaia Montrose - Squib
    2Puck Oberon Lee - ShatterMe
    3 Nick Vallon - Devourer
    4
    5



    Nimfen:

    1Lewella Kiho Echo
    2Daniëlle Caroline Hallin - SuperEva
    3 gereserveerd door Xerces
    4Abbeygail Allyson Adams - Contostavlos
    5



    tovenaars:

    1
    2
    3
    4
    5


    tovenaressen:

    11Ailean Faye Galdur - Squib
    2Dawnelle "Dawn" Florence Moore - Caleon
    3
    4
    5




    Leerkrachten
    1 Melody Jolissa Hawks (tovenarijleer en oud-feeentaal) - SuperEva
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8



    ~invulding~

    volledige naam:
    volk (fee, tovenaar etc) :
    innerlijk:
    uiterlijk:
    extra:



    De Story !



    voortgang: het is maandag, en het nieuwe schooljaar begint.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 19:24 ]


    dreams come true, nightmares to

    [Mijn topic's (;]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Myrabella Dion
    Ik werd wakker uit een slaap vol met vervelende dromen. Ik stond op en kleedde me aan. Vervolgens deed ik mijn make-up wat altijd een heel gedoe was om te doen. Ik was namelijk soms wat slordig met voornamelijk mijn zwarte make-up. Ik at vervolgens mijn ontbijt dat ontstond uit cornflakes, een kopje thee en een boterham en vertrok richting de school waar ik Nick Vallon, een van mijn beste vrienden opbelde. 'Hey, dude, waar blijf je?' vroeg ik via de telefoon.


    26 - 02 - '16

    [mijn topics]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    [Hoeveel zinnen moesten er trouwens weer geschreven worden?]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    [ 'je post moet minimaal 3 regels lang zijn' ]


    26 - 02 - '16

    [Ah ja, ik had erover gelezen.(; Ik post pas straks iets als de andere al iets gepost hebben.]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Melody Jolissa Hawks

    daar gaan we weer ): lekker een heel schooljaar aan een stuk gaan werken! ik sleur me uit mijn bed, doe mijn ochtendtaakjes en ga aan de ontbijttafel zitten.
    Mijn man had de baby al wakker gemaakt en ontbijt klaar gezet. we praten wat over koetjes en kalfjes, terwijl Ayla met haar eten speelt en de eettafel besmeurd met pap. ik kijk op de klok, de eerste schooldag wil ik altijd op tijd op school zijn, en zie dat het al bijna tijd is. Ik voer mijn afscheidsritueel uit bij mijn twee schatjes ((H)) en poef mezelf naar The Fantasy School


    dreams come true, nightmares to

    Puck Oberon Lee

    Mijn wekker gaat af en ik sloeg hem geïrriteerd van mijn nachtkastje af zoals gewoonlijk. Ik maakte hem toch wel opnieuw met magie achter mijn ouders hun rug. Ik draaide me nog is om en zucht wanneer ik merk dat ik niet terug in slaap dommel. Fijn, ik moest terug naar school en ik had mijn koffers nog niet gemaakt. Ik zucht en sta op en haal een hand door mijn warrig haar. Ik kreeg het toch niet in model dus wat maakte het uit. Ik knip met mijn vingers zodat alle spullen die ik nodig had in een koffer vloog. Ik deed er geen moeite voor om het zelf in te pakken, ik was er te moe voor. Normaal zou ik hulp vragen aan mijn zus, Alisynn, maar die wou ik nu ook weer niet storen. Ik wist niet wat ze aan het doen was, maar ik zou haar wel tegen komen in de eetkamer. Het zou me niet verwonderen als ze misschien allang aangedaan was.
    Ik pakte de kleren die ik gisteravond had klaar gelegd en liep naar de badkamer. De deur was open dus stapte ik naar binnen en deed die daarna opslot. Ik trok mijn short en boxer uit die ik aan had om in te slapen en smeed die in de wasmand. Ik liep naar de douche en zette de kraan open zodat er water over mijn huid liep. Ik genoot er even van en begon dan mezelf te wassen. Als ik dat gedaan was stapte ik er onder uit en droogde mezelf af voordat ik de kleren aan deed die ik had klaargelegd. Het was een simpele jeans met een zwart t-shirt met korte mouwen. Ik poets rap mijn tanden en haal mijn hand nog is door mijn haar voordat ik de badkamer uitliep. Alles zou nu wel in de koffer zitten. Ik slik als ik terug denk aan de zwarte magie boeken die ik ergens in een geheim vak van mijn koffer had steken. Ik zou ze niet gebruiken, maar ik wou ze gewoon bij me hebben. Leesvoer voor 's avonds voor het slapen meer niet, hield ik mezelf hele tijd voor. Ik loop langs de kamer van Alisynn en klop er dan uiteindelijk op.
    "Mag ik binnenkomen?" vraag ik en wachtte geduldig op een antwoord.

    [Ik kon het toch niet laten.:3]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    Nick Vallon
    Ik werd wakker door de telefoon die zijn harde ringtone aan mij liet horen. Met kleine ogen van de slaap keek ik naar het schermpje. Myrabella belt, stond in het scherm. Ik schudde mijn hoofd en drukte op het knopje om het telefoontje aan te nemen. 'Hallo?' vroeg ik slaperig. 'Dude, waar ben je?' vroeg ze. 'Thuis... SHIT!' riep ik uit. Ik hing zonder pardon op en kleedde me aan. Mijn ontbijt werkte ik razendsnel naar binnen en croste met de fiets richting school. Als ik maar niet te laat was!


    26 - 02 - '16

    Abbeygail Allyson Adams
    Ik word wakker door de zon die door mijn raam naar binnen schijnt. Gordijnen heb ik niet, dat vind ik niet persé nodig. Ik huppel naar mijn kast, pak er een vloeiende witte jurk die tot net boven mijn knieën valt uit, en loop naar de badkamer om te douchen. Na ongeveer 5 minuten zet ik de douche weer uit en ik droog mezelf af, waarna ik met de krultang lichte krullen in mijn haar maak. Ik pak een paar witte ballerina's en een bloemen haarband en loop naar beneden. Daar zie ik mijn ouders staan en ik glimlach. 'Dag moeder, dag vader,' zeg ik vrolijk terwijl ik mijn schoenen aandoe. Daarna pak ik mijn tas en een appel. Terwijl ik controleer of ik alles heb, begin ik alvast te lopen naar de deur. Het haakje bij de deur is leeg, wat betekent dat de auto in gebruik is. Ik haal mijn schouders op 'dan loop ik wel,' mompel ik tegen mezelf.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [Mijn topics]


    Now life has killed the dream I dreamed

    Daniëlle Caroline Hallin

    zuchtend werd ik wakker. Hoe laat was het? gelukkig ben ik deze keer op tijd wakker. Ik keek in mijn kleerkast en twijfelde tussen een jurk of een topje met een rok. Ik koos voor het eerste,


    dat topje kon ik morgen of overmorgen wel aandoen. Het was mijn eerste jaar op The Fantasy School en ik wou graag deze keer een goede indruk maken. Op mijn vorige school vond iedereen me vreemd, dit jaar wil ik dat vermijden. Ik hoop dat ik dit jaar mijn grote mond kan halen, want uit de vorige schooljaren weet ik dat als je één keer een slechte indruk hebt gemaakt dat die indruk ook zo blijft. ik kamde mijn haren en legde er een vlecht in. Ik deed een bloem in mijn haren en keek mezelf in de spiegel aan. Ja, dat zag er leuk uit. ik pakte mijn koffer en checkte even ofdat alles er in lag. plots hoorde ik achter me een hoog gepiep. Lucy, mijn eekhoornhuisdier, keek me met zwarte knikkers als ogen aan. ik aaide haar en gaf haar een kusje, ze moest me bijna een heel schooljaar missen. ik keek op de klok en zag dat er geen tijd meer was om te ontbijten. Snel klapte ik mijn koffer dicht, deed hem op slot en liep naar beneden. "hoi hoi hoi!" zei pa vrolijk en plette me. "ik dacht dat je al vertrokken was, kijk eens hoe laat het is! heb je al ontbeten?" vroeg mama bezorgd. "nee mam..." zei ik. "en als jullie me nog ophouden kom ik zeker te laat!"
    "heb je alles bij?" ik zuchte."Jahaa." "ok! doe goed je best! dag Danielle!"


    dreams come true, nightmares to

    Alisynn Candice Lee II Fee.
    Kreunend draaide ik me nog eens om zodra het vrolijke deuntje, beter bekend als mijn wekker, door mijn kamer galmde. Ik pakte mijn telefoon van het nachtkastje en drukte de muziek uit, waarna ik mijn radio aanzette.
    In plaats van het liedje waar ik altijd mee wakker werd, galmde nu Your Body van Christina Aguilera door de kamer en een glimlach verscheen op mijn gezicht. Ik ging rechtop zitten en keek mijn kamer even door. Deze kamer was zo anders dan de kamer die ik op school had.
    Ik gooide de dekens van me af en rekte me even uit, waarna ik opstond en naar mijn inloopkast liep. Ik opende de dubbele deuren en toverde al mijn kleren in mijn knalroze koffers. Gisterenavond had ik al uitgekozen wat ik aan zou doen. Het lichtperzik gekleurde jurkje lag al over een stoel heen en ik trok het aan, waarna ik het lichte mouwloze spijkerjasje erover aan deed. Ik maakte me op en deed nog wat aan mijn haar, waardoor het in krullen op mijn rug viel. Dansend op het volgende liedje huppelde ik naar mijn koffers, die ik met een klik dichtmaakte.
    Ik schoof nog snel even wat armbanden en mijn horloge om mijn pols.
    Nog mijn schoenen aandoen, tanden poetsen en ik was klaar.
    Net toen ik mijn zwarte hoge hakken aangedaan had, werd er op de deur geklopt.
    'Mag ik binnenkomen?' hoorde ik de stem van mijn tweelingbroer, Puck, vanachter de deur.
    'Ja hoor,' riep ik terug, waarna ik vlug mijn radio uitzette en de deur open deed voordat hij dat kon doen. Er verscheen weer een glimlach op mijn gezicht en ik drukte een kus op zijn wang. 'Goedemorgen broertje,' zei ik en vloog naar de badkamer. Zo te zien kwam hij daar net vanaf, maar dat maakte niet uit. Ik greep mijn tandenborstel en poetste vlug mijn tanden, waarna ik weer terug naar Puck vloog. 'Heb je alles?' vroeg ik, waanra ik met toverkracht mijn zware koffers naar beneden liet zweven.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 12:51 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Scarlett tiffany Banks

    Ik wordt wakker van een luid gepiep. Zuchtend zet ik mijn wekker uit en loop naar m'n kledingkast. Na een leuk setje gevonden te hebben, loop ik naar de badkamer voor een warme douche.
    na mijn douche doe ik snel mn kleren aan, kam mijn haar en breng een licht laagje make-up aan. Via de hal loop ik naar de eetzaal waar molly, onze huishoudster, net mijn ontbijt op tafel zet. "Dankje molly" zeg ik en neem plaats aan tafel. Molly knikt en verlaat de eetzaal. Waarschijnlijk zijn m'n ouders al aan het werk, en komen ze niet thuis tot vanavond laat.
    Nadat ik mn ontbijt op heb loop ik naar de hal waar molly met mijn koffers staat.
    Samen lopen we naar buiten en ik leg mijn koffers in mijn auto.
    "Weet u zeker dat ik u niet hoef te brengen?" hoor ik molly vragen. Ik kijk haar aan en schud mijn hoofd. "Nee hoor molly, ik red het zelf wel." Ik stap in mijn auto en rij richting school.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2013 - 14:35 ]


    Now life has killed the dream I dreamed

    Myrabella Dion
    De telefoon werd zomaar opgehangen en lachend stopte ik hem in mijn zak. Wat een rare gozer was die Nick toch. Ik keek om me heen en zag dat de zon scheen. Iets waar ik terecht blij van werd. Ik pakte vervolgens uit verveling opnieuw mijn telefoon uit mijn zak en ging er naar kijken. Ik keek wat de tijd was, deed even een spelletje en bedacht me net dat ik in de tijd - waarop ik op iedereen wachtte aangezien ik zo vroeg was - best wel een ijsje had kunnen kopen. Dat deed ik namelijk altijd, al scheen de zon maar een klein beetje.

    Nick Vallon
    Ik kwam bij school staan en zag dat Myrabella er al stond. 'Hey laatkomertje' zei ze om mij te plagen. 'Laten we nou maar gaan dan' zei ik lichtelijk gehaast. Ik liep naar binnen en zij liep achter mij aan. Iets waar ik soms lichtelijk zenuwachtig van werd. Eenmaal binnen ging ik in een grote streep richting de aula waar ik samen met Myrabella bij een tafeltje ging zitten discussiërend over onze saaie vakanties. Want ja, welke van de twee zou nou het saaiste zijn?


    26 - 02 - '16