• Heeey, zou iemand me kunnen helpen? Ik wil graag zelf GIF bestanden maken van youtube filmpjes. Graag met een goede kwaliteit, zoals je altijd op Tumblr vind. Zou iemand me please please kunnen helpen?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    If you would get one star for every little thing that makes you beautiful, it would never be dark again

    Ik kan je niet helpen, maar neem even een abo omdat ik stiekem benieuwd ben.


    everything, in time

    Ik ben hier eigenlijk ook best benieuwd naar.:3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Er zijn meer dan genoeg online converters die dat voor je doen. Bv. Gifsoup.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Je kunt een of andere site gebruiken, zoals die die DarkSavior noemde, maar als je echt Tumblr kwaliteit wilt wordt het wat ingewikkelder. Ik kan het zelf ook (nog) niet, maar ik vond deze pagina wel handig. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Een vriend van me liet ooit vallen dat het ook met Photoshop kan? Maar als ik jou was, zou ik even wat Youtubetutorials bekijken (:


    ars moriendi

    idk


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Gaat best makkelijk met Photoshop, zal even kijken of ik nog een tutorial heb.
    Hier staat het best goed uitglegd, zo heb ik het in ieder geval geleerd.


    As travars

    Superbedankt voor de hulp tot zover!
    xx


    If you would get one star for every little thing that makes you beautiful, it would never be dark again