• Welcome to the streets of London,
    where the lost souls come to life.
    Where the battle-slain with bloodied bodies lay fading,
    already of their life deprived.
    Welcome to the streets of London,
    where nobody survives.


    Londen. 2307. Ruim twee eeuwen geleden raakten vampieren in de meerderheid. Maar naast hun allesvernietigende bloedlust hadden ze nog een honger die ze niet wisten te stillen. Macht, was wat ze wilden en het duurde niet lang eer deze drang hen in twee clan's verdeelde met elk een gevreesd leider. De mensen werden gezien als loslopend wild, een prooi of mogelijke soldaat die elke clan voor zich probeerde te winnen. Ze werden vermoord om hun bloed of getransformeerd om hun kwaliteiten tot ze op de rand van uitsterven stonden.
    Nu zijn er slechts nog enkelen van hun soort over, en ze zijn in groot gevaar. Het zijn Helden, omdat ze elke nacht overleven om 's ochtends het licht te kunnen zien. Maar zelfs dan zijn ze niet veilig. De dagen dat vampieren niet tegen zonlicht konden zijn immer al lang verstreken en hoewel ze er nog steeds niet tuk op zijn, zal een hongerige bloedzuiger zich niet meer schuwen om op klaarlichte dag een slachtoffer te zoeken.
    Maar zoals in elke oorlog zijn er ook revolutionairen, zij die zich afzijdig houden van de strijd van een ander. Zij zijn de Gidsen; vampieren die enkel drinken van vrijwillig gegeven bloed of dieren. Ze hebben een doel; de laatste mensen in veiligheid brengen, buiten de muren van Londen. Maar de vijand ligt op de loer om elke hoek, op zoek naar meer soldaten voor hun leider.


    De Camden clan: deze clan bezit het gebied ten noorden van de Thames.
    - Leider: Vincent Fitzgerald - Gancanagh
    - Echtgenote: Jane Maerwynn Stanburgh - Gipsy
    - Hoofd van de wacht: Rafael Mortenson - Gamgee
    -
    -
    De Greenwich clan: deze clan heeft zich gehuisvest ten zuiden van de Thames.
    - Leider: Henry Aleksandar Petrov - Ollivander
    - Echtegenote: Danae Isabelle Montgomery - Gamgee
    - Hoofd van de wacht (mannelijk + gave)
    - gereserveerd door Gwenx1D
    -

    De Echtenotes zijn de vrouwen van de Leiders. Zij worden alom geprezen om hun uitmuntende schoonheid maar zijn verder niet speciaal. Ook de leiders hebben geen gaves. Er hoeft niet noodzakelijk echtelijke trouw te zijn tussen de Leiders en de Echtgenotes, de vrouwen zijn meer pronkstukken. De hoofden van de wacht hebben wel een gave. De rest mag eventueel een talent hebben maar dat hoeft niet. Het verschil tussen een gave en een talent is dat een gave iets bovennatuurlijk is (bv; het weer kunnen doen veranderen, iemand met een blik pijn kunnen doen, in de toekomst kijken,...) en een talent is een uitvergroting van iets dat ze in hun menselijk leven konden (zeer snel kunnen rennen, een super zicht hebben, ijzersterk zijn,...)

    De Gidsen: deze vampieren zwerven doorheen heel Londen in de hoop uit de handen van een clan te kunnen blijven en de mensen in veiligheid te kunnen brengen.
    - Khutouri - Gancanagh
    - Emma Valerie Williams - Galinda
    - Alexander Emerald Winstons - Aghra

    De Gidsen mogen elk een talent of gave bezitten.

    De enige manier om de vampiers uit te schakelen is met een eikenhouten staak. Daar hebben de mensen er geen van (!) en ze blijven enkel dood zolang de staak door hun hart blijft zitten.

    De Helden: zij zijn de laatste vier mensen die nog over zijn. Ze weten het zelf niet, maar ze hebben een soort immuniteit voor vampieren waardoor ze heel moeilijk op te sporen zijn.
    - Valerie Hope McCalley - Vesta
    - Cassandra Alison Pike - Gwenx1D
    - Charlie Adams - MickeyMousee
    - Nathaniel Payton - Everdeen

    Meedoen?
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd (zowel hoe oud ze waren wanneer ze veranderd werden als hoe oud ze werkelijk zijn):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:

    Regels:
    - Geen Mary Sue's of Gary Stu's, elk personage heeft zijn gebreken.
    - Ik wil stukjes tekst van minstens 10 regels.
    - 16 + (schelden, geweld en seks) is toegestaan.
    - OOC staat tussen vierkante haakjes.
    - Personages worden niet vermoord tenzij je daar toestemming voor hebt.
    - Hou het amicaal onder de spelers zelf
    - Je wacht op z'n minst drie posts voor je opnieuw reageert. Ik wil geen sneltrein.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 8 feb 2013 - 14:01 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Hahah, vond ik ook (bloos)


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Whooop er zijn al veel rollen bezet!
    Maaree het kan zijn dat ik na een tijdje niet meer mee kan doen (door school, aargghh) - dat kan btw nog wel ff duren :) - dan mag mijn personage gewoon doodgaan hoor! Opgelost xd


    Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)

    Is het oké als de Greenwich clan zich vestigt in het Royal Naval College en de gebouwen en tuinen daaromheen? (;


    kindness is never a burden.

    Moeten de echtgenotes dezelfde achternaam als hun man hebben?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ja, is goed

    en

    Nee, dat hoeft niet ^^


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rol: Echtgenote, Greenwich clan
    Volledige naam: Danae Isabelle Montgomery
    (Danae spreek je uit als da-NAY)
    Leeftijd: Ze is gebeten op een negentienjarige leeftijd. In vampierenjaren is ze inmiddels 257.
    Karakter: Danae is een eigenwijs persoon. Wanneer je haar vertelt dat ze rechts moet gaan, dan zal ze juist links gaan en vice versa. Echter zal ze niet altijd tegen iemand in gaan, er zijn momenten waarop ze daar te lui voor is en maar gewoon doet wat er gezegd wordt. Ze heeft ook haar héle luie momenten, waarop je haar letterlijk uit bed moet slepen als je wilt dat ze dit dag ook maar iets gaat doen.
    Ze is ook redelijk naïef en is soms dus iets te goed van vertrouwen, hoewel dat wel minder is geworden sinds ze een vampier is. Het is dus relatief makkelijk haar iets te laten geloven of haar te laten denken dat je te vertrouwen bent, maar wanneer ze erg achterkomt dat je dat niet blijkt te zijn dan heb je een probleem aangezien Danae haast nooit vergeet, en ook niet vergeeft. Je kan haar beter ook niet iets ernstigs flikken, ook al is ze over het algemeen lief en spontaan, ze kan soms ook erg wraakzuchtig zijn en zal dan niet rusten voordat ze die heeft gekregen.
    Danae heeft daarnaast momenten waarop ze dromerig is. Je kan dan van alles tegen haar zeggen, ze zal het niet doorhebben, soms zelfs niet als je in haar oor loopt te schreeuwen.
    Het is lastig te zeggen of ze eerder afhankelijk of eerder onafhankelijk is, het hangt af van in wat voor een bui ze is. Wanneer ze vrolijk is zal ze eer onafhankelijk zijn, maar wanneer in een dipje zit is ze eerder afhankelijk. Hetzelfde geldt voor zorgzaam zijn.
    Voor de rest is Danae kieskeurig, op bijna alle vlakken, en kan ze soms iets wat perfectionistisch zijn.
    Uiterlijk:



    Beschrijving komt nog
    Geschiedenis: komt nog
    Extra: komt nog



    Even een beginnetje, met het karakter ben ik nog lang niet tevreden, dus daar verander ik waarschijnlijk nog wel wat aan.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 2:01 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rol: Hoofd van de Camden wacht
    Volledige naam: Rafael Mortenson
    Leeftijd : 21, 356
    Karakter: komt
    Uiterlijk:




    Geschiedenis: komt
    Extra: komt


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik zit te twijfelen,, ik weet niet of ik iets aan mijn personage moet veranderen..


    Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)

    ik denk dat ik het toch zo laat.


    Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)

    Is het voor iedereen oke als ik hem dit weekend start?


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Zeker. (;


    kindness is never a burden.

    Voor mij wel (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Voor mij ook, ben waarschijnlijk alleen pas zondag online.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ja, absoluut! Dan heb ik ook vakantie. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik heb van de namen links gemaakt zodat we in het rpg niet telkens weer naar het rollentopic moeten om te wten hoe iemand er uit ziet (':


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.