• Zijn jullie het hier mee eens, of zien jullie het anders ?


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Knight schreef:
    (...)
    The Matrix O.o .

    Could be, who knows?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hmm, nee, het ligt eraan hoe je ernaar kijkt. In een religie kijk je anders naar dood en leven dan als atheïst.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Jep, das gemaakt door dezelfde persoon. I love it.


    9Art, kinda like it :a

    Maargoed, je hebt gelijk de wereld; de wereld zal waarschijnlijk gewoon verder bestaan zonder dat er leven bestaat, maar er is gewoon moeilijk voor te stellen, dat er niets zou zijn na de dood. 'If a tree falls in the forest and no one is around to hear it does it make a sound?'

    wij kunnen ons niet voorstellen dat er na dood niks zou kunnen zijn, daarom is het iets 'engs'


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik vind het juist grappig, is dat raar? Ik bedoel straks is dit allemaal een droom en word ik wakker. Ik zou mezelf dan kapot lachen om mijn onwetendheid. Of misschien word ik dan wel losgekoppeld van een of andere alien machine. Eigenlijk ben ik heel benieuwd naar de dood. Het is niet dat ik nu al wil gaan of zo, maar als het moment zelf komt zal ik het met open armen verwelkomen.

    Yep, same here. Ik snap niet waarom mensen er zo bang van zijn. Sure, je weet niet wat er komt, dat is wel zo, maar uiteindelijk gaan we allemaal dood. Het is iets waar je niet aan ontkomt, dus waarom zou je er bang van zijn?

    En lol, ja, wordt je ineens wakker als baby en moet je hele leven nog beginnen, dat zou pas kut zijn. :'D

    [ bericht aangepast op 28 jan 2013 - 14:22 ]


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Yep, same here. Ik snap niet waarom mensen er zo bang van zijn. Sure, je weet niet wat er komt, dat is wel zo, maar uiteindelijk gaan we allemaal dood. Het is iets waar je niet aan ontkomt, dus waarom zou je er bang van zijn?

    En lol, ja, wordt je ineens wakker als baby en moet je hele leven nog beginnen, dat zou pas kut zijn. :'D


    Ik denk dat onze instinctieve drive om te leven het wel moeilijk maakt.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    9Art, kinda like it :a

    Maargoed, je hebt gelijk de wereld; de wereld zal waarschijnlijk gewoon verder bestaan zonder dat er leven bestaat, maar er is gewoon moeilijk voor te stellen, dat er niets zou zijn na de dood. 'If a tree falls in the forest and no one is around to hear it does it make a sound?'

    wij kunnen ons niet voorstellen dat er na dood niks zou kunnen zijn, daarom is het iets 'engs'

    9Art? Het is van Zdzislaw Beksinski hoor. En ik ben het niet met je eens, echt niet. Ik kan me heel goed voorstellen dat er niks na de dood is, waarom zou er iets moeten zijn?

    Licet schreef:
    (...)

    Ik denk dat onze instinctieve drive om te leven het wel moeilijk maakt.

    Die werkt niet bij iedereen even goed :Y)

    [ bericht aangepast op 28 jan 2013 - 14:36 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Knight schreef:
    Het leven is niet echt een "Beautiful lie", maar ik vind dood wel een "Painful truth"


    Believe in yourself.

    Licet schreef:
    (...)

    Ik denk dat onze instinctieve drive om te leven het wel moeilijk maakt.

    Ik heb het ook niet over het feit dat je het niet erg vind om dood te gaan, het gaat me puur om de angst er voor.


    ars moriendi

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Die werkt niet bij iedereen even goed :Y)



    Ik weet dat het van Zdzislaw Beksinsk is, maar ik ken hem van een 9gag post


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Knight schreef:
    Het leven is niet echt een "Beautiful lie", maar ik vind dood wel een "Painful truth"


    ^^Dat ja


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.