• De jongens van One Direction besluiten dat ze een pauze nodig hebben, even geen concerten, lange dagen in de studio of gillende meisjes. Ze besluiten om gewoon naar huis te gaan en een leuke tijd te hebben met hun familie. Maar de rust kon niet lang duren, want al snel kregen ze alle vijf een brief. Een brief van een school, en niet zomaar een school. Een toverschool, Luxandry genaamd. Ze denken dat het een grote grap is, magie bestaat toch niet? Maar als er steeds meer dingen gebeuren waardoor ze denken dat ze wel degelijk magisch zijn. Ze besluiten om toch maar even een tijdje te nemen bij het adres wat er stond. Al snel werden ze naar een treinstation gestuurd, hun spullen waren al op de school werd gezegd. Dit was het dan, op naar een nieuw avontuur...


    - Zayn Malik || The Foxes: Malino
    - Niall Horan || The Bears: MissStoran
    - Harry Styles || The Foxes: arnepuntcom
    - Louis Tomlinson || The Lions: Malino
    - Liam Payne || The Bears: IrishCharm

    Overig:
    - Savannah Rose Montez || The Foxes - Malino
    - Addison Bella Clark || The Bears - Pebble

    Uniform:
    Het uniform bestaat voor meisjes uit:
    - Een witte blouse.
    - een zwarte rok die tot 20 cm boven de knie valt.
    - Witte veterlaarzen tot de knie.
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.
    Het uniform bestaat voor jongens uit:
    - Een witte blouse
    - Een zwarte broek
    - Zwarte schoenen
    - Een zwarte blazer
    - Een gouden broche waar het teken van de school op staat. Een draak met een diamant als oog.
    - Een das, zwart met de kleur van je afdeling.

    Afdelingen:
    - The Lions: Hier zitten de dappere, loyale scholieren Kleur: Rood.
    - The Foxes: Hier zitten de sluwe, scholieren. Perfecte leiders trouwens. Kleur: Groen.
    - The Bears: Hier zitten de vriendelijkste, geduldige scholieren. Kleur: Geel.
    - The Owls: Hier zitten de Slimme, Creatieve scholieren. Kleur: Blauw.

    Regels
    - Minimaal 3 regels!
    - Geen perfecte personage's!
    - Schelden en 16+ mag
    - Geen ruzie OOC!
    - OOC tussen haakjes []-()-{}!
    - Alleen ik of MissStoran openen de topics!
    - Maximaal 2 personages!
    - Als je een week niet post lig je eruit, behalve als je een goede reden hebt!
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 18:23 ]


    El Diablo.

    Liam James Payne

    Ik liet mijn kin op Nialls buik rusten terwijl ik nadacht. Hierdoor ging er een wenkbrauw iets naar omhoog.
    "Kreun heel sexy voor me," grinnik ik. Ik kon het zo ook spelen. Niet dat ik het erg vond, dit kon nog wel eens interessant worden.


    Take me to wonderland

    [omg Liam wild sexbeest=_

    Niall Horan
    Lachend kijk ik hem aan
    "serieus Liam, steikem ben je sex verslaafd." Lachend verstop ik mijn gezicht onder de dekens wetend dat ik anders begon te lachen.
    Ik probeerde zo sexy mogelijk te kreunen en kijk hem afwachtend aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    "Ik ben niet verslaafd aan seks. Ik ben verslaafd aan jou," knipoog ik naar hem.
    "En wie wou hier mij alleen in boxer zijn rondlopen?" lach ik en kus hem op zijn neus.
    Verlekkerd kijk ik hem aan als hij kreunt. "Mijn sexy leprachaun," zeg ik.


    Take me to wonderland

    Niall Horan
    Ik bloos even door zijn opmerking en grinnik.
    "True or Dare?" grijnzend kijk ik hem aan.
    "You're mine sexy boy"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    "True," zeg ik deze keer en glimlach om zijn opmerking.
    "Wij zijn gewoon een sexy koppel," lach ik.
    Ik verleg me een beetje, maar zorg ervoor dat ik nog steeds op zijn buik lig.
    "Look at all the loves I give your tummy," grinnik ik.


    Take me to wonderland

    Niall Horan
    Lachend kijk ik hem aan "Ok dan wat vind je zo leuk aan me?"
    Nieuwsgierig keek ik hem aan. Het was voor mij nog steeds een rtaadsel waarom hij op mij viek


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    "Waar moet ik beginnen?" lach ik en kijk hem ook aan.
    "Ik hou de manier waarop je lacht en dat je iedereen daarmee aan het lachen kunt brengen. Ik hou van da manier hoe schattig je wordt wanneer je bloost," begin ik en kruip weer wat hoger zodat ik op ooghoogte ben. "Je bent lief en zo onschuldig, maar toch kan je ook ondeugend zijn," ik stop even en keek hem aan. "Ik hield er zelfs van om je te zien eten. Hoe je hele gezicht opklaarde en dat je jezelf volpropte. Vaak heb ik me afgevraagd hoe het kwam dat je geen gram bijkwam, maar je was zo energiek altijd," even zweeg ik en kuste hem op zijn neus. "Je ogen zijn hemels en je neus is schattog en je lippen zijn zo zacht, maar voelen tegelijkertijd ook mannelijk aan. Je bent schattig, maar tegelijkertijd ook schattig. je hebt gewoon alles," in stilte keek ik hem aan om daarna opeens weer te glimlachen en hem een kus op de mond te geven. "Truth or dare?"


    Take me to wonderland

    Niall Horan
    Ik merk dat ik rood wordt door de lieve manier waarop hij alles zegtm
    Verliefd kijk ik hem aan,dat is echt lief' zeg ik zacht met een brpk in mijn jeel.
    Ik omhels hem stevig en eef hem een kus'truth"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    Niall geeft me een stevige knuffel. "Hmm, Horanhug," zeg ik dromerig en geniet van zijn warmte.
    "Hmm, Hoe werd je opeens wel verliefd op me?" vroeg ik na een tijdje nadenken.


    Take me to wonderland

    Niall Horan.
    Ik glimlach "ik weet het noet precies, je was altijd al een soort van broer van me,meer dan de andere. Je kon me opvrolijken ondanks alles. En ik heb het denk nooit beseft omdat ik dacht dat jij niet op jpngens viel. En in het begin was het voor mij moeilijk te geloven dat je uitgerekend op mij viel. Mijn gevoelens had ik diep wefgestopt. En pqs na een poosje kreeg ik zr weer gevonden. En ik besefte niet dat iemand van me zou houden dan meer een vriend.' leg ik zacht uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    "Ahw, you're the sweetest," zei ik glimlachend.
    Ik ging van hem afliggen en trok heb toen op mij zodat hij op mijn borst lag, dicht bij mijn hart.
    "Het klopt door jouw," glimlach ik en sla mijn armen beschermend rond hem.


    Take me to wonderland

    Niall Horan

    Een warm gebvoel trekt door me heen bij zijn woorden.
    Ik zit op zojn borst enn voel zwak zijn hart kloppen.
    Ik voel zijn atmeb stevig ok me heen
    Ik pak zijn ene hand en leg hem waar mijn hart is. 'je hebt mijn hart gevonden en meegenomen. Dus bewaar het goed' fluister ik zwoel n zijn oor en druk daarna wen kus op zijn neus


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam James Payne

    Ik zoen hem gewillig terug, met mijn andere hand ga ik door zijn blonde haren
    "Ga nooit bij me weg," zeg ik hijgend tussen het zoenen door.
    Mijn buik kriebelt op een rare manier, maar het voelt toch zo juist. Het voelt goed om te weten dat Niall hiervoor zorgt.
    Een lichte zonnestraal komt door het raam naar binnen en schijnt op ons waardoor het lijkt alsof Niall een engel is.
    "Je bent een engel," fluister ik zacht en glimlach naar hem.


    Take me to wonderland

    Lillian Fejidi
    "sory schat maar je piept ewoon geweldig"zeg ik lachend


    Ik grinnik en plof weer op mijn bed.
    'Nu doe t mijn zij pijn' mompel ik....


    El Diablo.

    Niall Horan
    Hij begint me terug tw zienen en al snel zijn pnze ademhalingen versneld.
    "nooit' sntwoord ik. Waaron zpu ik weggaam boj hem...
    Een straal zonlicht komt nonnen rn ik boos als hij zegt dat ik een engel ben.
    In stilte kojk ok hem aam

    Lilloan
    Nogvsteeda pachens kijkvik hem aan.
    'sorry'ik grinnik en knuffel hem even


    Change is for weirdos ~ Niall Horan