• ik heb een leuk idee voor een 1D story(vind ik zelf dan!), maar ik weet er verder om niks te verzinnen!? kan iemand mij op een idee brengen!?!? het gaat over Vanessa die samen met haar vriendin Liva in een sneeuwstorm terecht komt opweg naar vakantie in Colorado. ze zoeken hulp en komen bij een oud vrouwtje terecht die ergens in de middel of now where woont. ze kunnen er niet weg, en moeten daar blijven. ze hebben er moeite mee dat hun vakantie niet door gaat, maar ze ontmoeten er nieuwe mensen. en blalbalabla maar meer kan ik me dus niet bedenken! dus kan iemand me helpen!??!?! dat zou heel fijn zijn!! Dankje alvast!!

    Xliefs
    p.s als het je leuk lijkt en veel ideeen hebt mag je van mij ook mee schrijven! ;)
    p.p.s nogmaals bedankt!


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    Ik ben niet iemand die je een heel plot gaat voorkauwen, als schrijfster moet je dat zelf verzinnen. Luister eens muziek, bekijk leuke plaatjes op tumblr of weheartit zodat je wat inspiratie op kunt doen en lees oude verhalen terug om daar misschien iets uit te pikken en het een beetje te vervormen.

    Succes!! (:


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zelf bedenk ik de meeste dingen terwijl ik schrijf, misschien moet je dat gewoon doen?


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Schrijf alles op wat er in je opkomt, zet muziek op, ga wandelen en bekijk alles wat je hebt neergezet. Ga dingen in een logische volgorde zetten en verzin er wat details tussen. Tataaam, je hebt een verhaal c:


    26 - 02 - '16

    Maak een overzicht met belangrijke punten/gebeurtenissen en zet die op volgorde, daarna schrijf je het aan elkaar.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Crudelis schreef:
    Ik ben niet iemand die je een heel plot gaat voorkauwen, als schrijfster moet je dat zelf verzinnen. Luister eens muziek, bekijk leuke plaatjes op tumblr of weheartit zodat je wat inspiratie op kunt doen en lees oude verhalen terug om daar misschien iets uit te pikken en het een beetje te vervormen.

    Succes!! (:


    Bad decisions make good stories.