• Ik wil graag films downloaden maar een half uur op het internet gezocht te hebben, ben ik nog geen steek verder. Weten jullie een gemakkelijke en gratis downloader voor films (met Nederlandse ondertiteling)? De site hoeft niet perse de nieuwste van de nieuwste films te hebben.

    Bedankt, xoxo.


    People change, memory's don't.

    Download uTorrent en typ dan in google in "[naam film] dutch subs (of nl subs) torrent" en dan moet je opdownload torrent klikken en dan word de film gedownload :'D

    Ardina schreef:
    Download uTorrent en typ dan in google in "[naam film] dutch subs (of nl subs) torrent" en dan moet je opdownload torrent klikken en dan word de film gedownload :'D


    This, maar dan moet je wel een torrent downloader hebben. Zoals BitTorrent. Als je die torrent van de film gedownload heb ga je naar 'Open Files' en selecteer je je gedownloade torrent. Even wachten en je hebt je eerste film gedownload. Kijk wel uit, downloaden zorgt voor veel rotzooi op je computer, dus vraag het even als de laptop of computer niet van jouw is.

    Persoonlijk vind ik het handiger om te streamen, dat is wel meestal zonder ondertiteling, maar Engels is niet zo moeilijk te volgen. Dan moet je gewoon naar google en dan 'Stream [Film titel] online'.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    uTorrent of Bittorent, en dan raad ik je de site isohunt.com aan, als je daar gewoon de naam van de film en daarachter dutch of nl intypt krijg je meestal wel een goede download met ondertitels erbij :D en anders kan je bij google intypen
    filetype:torrent (naam film) dutch

    Licet schreef:
    (...)

    This, maar dan moet je wel een torrent downloader hebben. Zoals BitTorrent. Als je die torrent van de film gedownload heb ga je naar 'Open Files' en selecteer je je gedownloade torrent. Even wachten en je hebt je eerste film gedownload. Kijk wel uit, downloaden zorgt voor veel rotzooi op je computer, dus vraag het even als de laptop of computer niet van jouw is.

    Persoonlijk vind ik het handiger om te streamen, dat is wel meestal zonder ondertiteling, maar Engels is niet zo moeilijk te volgen. Dan moet je gewoon naar google en dan 'Stream [Film titel] online'.


    Ik zei toch al meteen op het begin 'uTorrent' dus ik heb er wel een genoemd ;3

    Bij mij staat er dat hij vijf dagen doet over het downloaden van de film. Ik heb zo'n idee dat dat niet klopt. Hoe lang duurt het bij jullie? (ik heb BitTorrent gedownload)


    People change, memory's don't.

    Celin schreef:
    Bij mij staat er dat hij vijf dagen doet over het downloaden van de film. Ik heb zo'n idee dat dat niet klopt. Hoe lang duurt het bij jullie? (ik heb BitTorrent gedownload)


    Dat veranderd meestal na een paar minuten, anders moet je even een andere torrent zoeken.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Dat veranderd meestal na een paar minuten, anders moet je even een andere torrent zoeken.

    Eerst gaf hij 1 week aan en nu is het 'nog maar' 4 uur. Dus ik denk dat ik een andere torrent moet zoeken ;)


    People change, memory's don't.

    Celin schreef:
    (...)
    Eerst gaf hij 1 week aan en nu is het 'nog maar' 4 uur. Dus ik denk dat ik een andere torrent moet zoeken ;)


    Neen, dat is goed, Bittorrent schat in hoelang het duurt en dat fluctueert nog.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Isohunt = baas.


    No growth of the heart is ever a waste

    Celin schreef:
    (...)
    Eerst gaf hij 1 week aan en nu is het 'nog maar' 4 uur. Dus ik denk dat ik een andere torrent moet zoeken ;)


    4 uur is een prima tijd, afhankelijk van hoe oud/bekend de film is. Ga je the hobbit downloaden zodra die op dvd is, dan doe je er een uurtje over of nog minder. Ga je daarentegen nu een oude en onbekende film downloaden zoals the awakenings, dan kun je er dagen/weken over doen.

    Maar meestal is het handigst om als je een film zoekt te sorteren op seeders. Hoe meer seeders, hoe sneller je download gaat.


    quidquid excusatio prandium pro

    Ardina schreef:
    Download uTorrent en typ dan in google in "[naam film] dutch subs (of nl subs) torrent" en dan moet je opdownload torrent klikken en dan word de film gedownload :'D


    •*• Lululu •*•

    uTorrent en dan op Pirate Bay films zoeken, zo doe ik het altijd.


    As travars

    Even abootje :3


    Vatican Cameos

    RainbowDash schreef:
    (...)

    4 uur is een prima tijd, afhankelijk van hoe oud/bekend de film is. Ga je the hobbit downloaden zodra die op dvd is, dan doe je er een uurtje over of nog minder. Ga je daarentegen nu een oude en onbekende film downloaden zoals the awakenings, dan kun je er dagen/weken over doen.

    Maar meestal is het handigst om als je een film zoekt te sorteren op seeders. Hoe meer seeders, hoe sneller je download gaat.


    + Meestal geeft het aantal seeders ook aan hoe betrouwbaar hij ongeveer is.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik doe met piratebay en uTorrent.
    Sommige film duren bij mij langer dan anderen, maar het langst wat ik heb meegemaakt is 2 uur, ik denk dat dat Inception was. En eigenlijk laat ik dikwijls 3 films tegelijk downloaden, de meeste duren maar een halfuurtje ofzo, en albums duren misschien 5 minuten xd

    + ik heb onlangs naar een ouder familielid een heel stappenplan gestuurd van hoe ik download. Als je er echt niet aan uit geraakt wil ik je dat best wel doorsturen, maar ik moet er wel bij zeggen dat ik zo iemand ben die niet al te veel van computer ken en ik gewoon werk met de 'trucjes' die mijn broer me gegeven heeft xd Het werkt wel goed voor mij, ik heb nog nooit een virus gedownload ofzo (:

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 19:36 ]


    effort never betrays you