• Kisses for you all

    Join us:

    Berna - Berdy
    Lieke - Meliourry
    Miriam - MirLiam
    Anouk - Bernini
    Yvonne - MissStoran
    Elle - Styles
    Gabriëla - MalikMore
    Kim - Eyes
    Aniek - Memoria
    Natascha - Pokemoniall
    Lisanne - Creativity
    Maartje - Moams
    Sebas - SuperMalik [t/m 27 jan. weg]
    Miryam - Malik
    Melissa - Morissette
    Ness - nessje
    Anouschka - liamssmile
    Glenn - Nibug

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 18:48 ]


    Danmarks Dynamite.

    Berdy schreef:
    (...)
    Niet eens zin om dat uit te leggen, typ maar Niall Horan violently masturbating in op google, twitter of tumblr en je ziet het vanzelf.


    Dat mensen ze zich daar zo druk over maken, ik denk dat de meeste jongens dat regelmatig doen.


    Physics is awesome

    Bernini schreef:
    (...)

    Sick of this.
    Serieus. Dit gaat echt raar klinken, maargoed.
    1. Ik heb geen idee of het waar is, het zal wel niet
    2. Het is en blijft een jongen, dusja.
    Ik heb echt zoiets, dit is geen echte fan. Zoiets doe je niet.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Eyes schreef:
    (...)

    Dat mensen ze zich daar zo druk over maken, ik denk dat de meeste jongens dat regelmatig doen.

    Ik durf ervoor te wedden dat bijna elke jongen het doet. En ook heel wat meisjes doen het. ^^


    Take me to wonderland

    Nibug schreef:
    (...)
    Ik durf ervoor te wedden dat bijna elke jongen het doet. En ook heel wat meisjes doen het. ^^


    Dit is gewoon waar, zeker weten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Berna, in dat verhaal? Hoe lang duurt dat etenuitkots gedeelte? Ik heb het er niet zo op als dat een heel verhaal lang door gaat....


    Miep

    In Augustus komt de 1D film uit !


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nibug schreef:
    (...)
    Ik durf ervoor te wedden dat bijna elke jongen het doet. En ook heel wat meisjes doen het. ^^


    Ja maar ik hoef het niet te weten. Dat soort dingen hoef ik niet van mensen te weten. Al is het alleen maar omdat ik ze de komende tijd zo in mijn hoofd zie.


    Physics is awesome

    Bernini schreef:
    Berna, in dat verhaal? Hoe lang duurt dat etenuitkots gedeelte? Ik heb het er niet zo op als dat een heel verhaal lang door gaat....


    wat bedoel je wat met 'etenuitkots' haha. ben benieuwd. haha


    Danmarks Dynamite.

    YAAAAAAY BESTELD. MET DIE UBERCUTE FOTO WAAR ZE SLAPEN (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    MalikMore schreef:
    (...)

    wat bedoel je wat met 'etenuitkots' haha. ben benieuwd. haha


    Ik ben een heel goed verhaal aan het lezen die al afgelopen is. Alleen krijgt de hoofdpersoon een kleine eetstoornis. Ik heb het er niet zo op om dat te lezen. Mijn beste vriendin heeft eetproblemen gehad, dusja...


    Miep

    Bernini schreef:
    (...)

    Ik ben een heel goed verhaal aan het lezen die al afgelopen is. Alleen krijgt de hoofdpersoon een kleine eetstoornis. Ik heb het er niet zo op om dat te lezen. Mijn beste vriendin heeft eetproblemen gehad, dusja...


    Oh, alright. Ik snap het.


    Danmarks Dynamite.

    Eyes schreef:
    (...)

    Ja maar ik hoef het niet te weten. Dat soort dingen hoef ik niet van mensen te weten. Al is het alleen maar omdat ik ze de komende tijd zo in mijn hoofd zie.

    Ja, maar het is gewoon zo. ^^ Het is iets natuurlijks net zoals eten. Alleen de mens heeft er een taboe van gemaakt. ^^
    Maar ik betwijfel wel sterk dat dat meisje Niall wel echt heeft zien masturberen. Idk, dat was zoals laatst dat ze Niall zijn skype hadden gehackt en hem hadden zitten filmen terwijl hij masturbeerde. Ik heb die filmpjes nooit gezien. :p

    [ bericht aangepast op 20 jan 2013 - 17:26 ]


    Take me to wonderland



    zijn hand trilt. awww


    Danmarks Dynamite.

    Nibug schreef:
    (...)
    Ja, maar het is gewoon zo. ^^ Het is iets natuurlijks net zoals eten. Alleen de mens heeft er een taboe van gemaakt. ^^
    Maar ik betwijfel wel sterk dat dat meisje Niall wel echt heeft zien masturberen. Idk, dat was zoals laatst dat ze Niall zijn skype hadden gehackt en hem hadden zitten filmen terwijl hij masturbeerde. Ik heb die filmpjes nooit gezien. :p


    Voor mij is het geen taboe maar ik hoef echt niet te weten wat andere mensen in hun slaapkamer, hun eigen huis of hotelkamer uit spoken. Zolang ze niks doen wat de wet verbied, vind ik het allemaal best.


    Physics is awesome


    Danmarks Dynamite.