• Hey!

    Ben jij een creatief persoon? En ben jij een muziekliefhebber? Wil je graag meewerken aan een muziekwebsite? Dan ben je aan het juiste adres! Ik ben namelijk van plan om een muziekwebsite te maken, maar om dit alleen te doen, is het te veel werk. Zou jij graag meewerken aan mijn toekomstige muziekwebsite? Neem dan contact met me op!

    Indien je interesse hebt om mee te werken wil ik alvast even zeggen dat je geen verplichtingen hebt. Verwaarloos je schoolwerk vooral niet en laat niemand in de steek omwille van deze website! Als je tijd en zin hebt, werk je voor de website. Het kan dus geen kwaad als je bijvoorbeeld tijdens jouw examens niet voor de website werkt, wat je dan kan doen is me verwittigen via privébericht.

    Iedereen mag ideetjes doorsturen naar me, alle hulp is welkom en met z’n allen brainstormen brengt betere ideeën teweeg dan alleen!
    Je mag me dus altijd laten weten wat jij verlangt van een muziekwebsite, welke informatie je er op wil zien enz.
    Ook ben ik van plan om een nieuwsbrief te maken, dus als je bijvoorbeeld alleen daaraan wil meewerken: dat kan!

    Voel je vrij om me een privébericht te sturen!

    Groetjes
    Raniiaa


    Don't judge each day by the harvest you reap but by the seeds that you plant.

    Het lijkt me wel leuk alleen ben maar 10


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    Legolas10 schreef:
    Het lijkt me wel leuk alleen ben maar 10

    Ik zal je eventjes een privebericht sturen, Legolas10 :)


    Don't judge each day by the harvest you reap but by the seeds that you plant.

    Over wat voor soort muziek gaat de website dan? Ik wil er misschien wel aan meewerken maar kan je misschien iets meer vertellen over wat je precies wilt?


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Mousider schreef:
    Over wat voor soort muziek gaat de website dan? Ik wil er misschien wel aan meewerken maar kan je misschien iets meer vertellen over wat je precies wilt?

    Ik zal je ook een privebericht sturen, Mousider ;)


    Don't judge each day by the harvest you reap but by the seeds that you plant.

    Ik ben 14, hoe oud ben jij eigenlijk? Mij lijkt het wel heel leuk om mee te werken, ik ben geobsedeerd door muziek, en schrijven vind ik ook heel leuk om te doen, alleen van het maken van een website heb ik minder verstand maar ik zou het wel graag willen leren :D


    Music is life :)

    Goodluck, zeker als je er muziek op gaat zetten. Maakt niet uit of het van YouTube komt, zodra er muziek op je website staat kun je erop rekenen dat Buma/Stemra langskomt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CaramelCandy schreef:
    Ik ben 14, hoe oud ben jij eigenlijk? Mij lijkt het wel heel leuk om mee te werken, ik ben geobsedeerd door muziek, en schrijven vind ik ook heel leuk om te doen, alleen van het maken van een website heb ik minder verstand maar ik zou het wel graag willen leren :D


    Ik zal je ook een privébericht sturen met meer informatie, CaramelCandy! :)


    Don't judge each day by the harvest you reap but by the seeds that you plant.

    DarkSavior schreef:
    Goodluck, zeker als je er muziek op gaat zetten. Maakt niet uit of het van YouTube komt, zodra er muziek op je website staat kun je erop rekenen dat Buma/Stemra langskomt.


    Oké, hartelijk bedankt voor de tip, DarkSavior! :D


    Don't judge each day by the harvest you reap but by the seeds that you plant.

    De website is ondertussen al online. Deze kan je bekijken op: musicmaestro.jimdo.com . En indien je wilt meewerken aan de website: we zijn nog op zoek naar één persoon :-)


    Don't judge each day by the harvest you reap but by the seeds that you plant.