• De Opheilia torende trots boven alle boten in de haven uit. Alle mensen hadden zich rond haar verzameld, klaar om te vertrekken voor een reis naar de Caraïben. De reis duurde een paar weken en toen alle passagiers terug aan wal komen, was de wereld helemaal veranderd.
    Het grootste deel van de populatie bestaat uit zombies - ook wel Walkers genoemd. Alles is chaotisch en mensen vertonen zich zelden. Bijna niemand gaat alleen over straat, vooral 's nachts niet.

    De passagiers van de Opheilia besluiten aan boord te blijven van het grote cruiseschip. Hoewel het schip niet meer uit kan varen - er is geen benzine meer - lijkt dat de veiligste plek. De voedselvoorraad slinkt snel en de groep wordt steeds kleiner door mensen die ouder worden en sterven, zelfmoord plegen of verhongeren. Op het schip zwerven hier en daar zombies rond: vergeten mensen die nooit teruggevonden zijn toen ze stierven. Het is uiterst gevaarlijk om alleen aan wal te gaan, dus dat gebeurt ook enkel wanneer nodig.
    Daarbij komt ook nog eens dat er steeds meer ruzie ontstaat binnen de groep.
    Zal de groep uit elkaar vallen door ruzies? Of zullen ze allemaal in leven te blijven als ze samenwerken?


    Groepsleden (houdt mannen en vrouwen een beetje gelijk):
    - Rebecca Morgan ~ Ortelius
    - Rowan Ava Carter ~ Assassin
    - Daryl Dixon ~ Apocalyptic
    - Xari Jarrett ~ LexLover
    - Quentin Alfredo Burenti ~ RabidKiller
    - Elizabeth Destiny Harkness ~ Ianto
    - Tyler Grey ~ ForbesBrooks
    - Nathan Morgan ~ Swizzle

    Personage:
    Naam:
    Leeftijd: (Alle leeftijden zijn toegelaten)
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Wapen:
    Extra's:
    Familieleden: (mag onderling besproken worden)

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Liefde tussen mensen mag, maar houdt het realistisch.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ en schelden mag, maar niet OOC
    - Geen personages van anderen besturen.
    - Geen personage's doden zonder toestemming van die persoon
    - Alleen Ortelius maakt topics aan
    - Melden als je je nickname veranderd


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Weet één van jullie toevallig nog een leuke serie om te kijken?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Weet één van jullie toevallig nog een leuke serie om te kijken?

    Hmm, ik moet je eerlijk bekennen dat ik op het moment geen andere serie volg dan the Walking Dead.. :/


    ars moriendi

    Assassin schreef:
    Weet één van jullie toevallig nog een leuke serie om te kijken?


    Grimm! Of Game of Thrones!


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Hmm, ik moet je eerlijk bekennen dat ik op het moment geen andere serie volg dan the Walking Dead.. :/


    Ik volg er heel veel haha, maar die hebben allemaal geen afleveringen op het moment...

    Morrowind schreef:
    (...)

    Grimm! Of Game of Thrones!


    Ik weet het niet, dat lijkt me niet echt iets voor mij....
    Grimm wel trouwens, daar zag ik laatst een aflevering van! Die ga ik downloaden, dankje. 8D

    [ bericht aangepast op 22 jan 2013 - 23:02 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik weet het niet, dat lijkt me niet echt iets voor mij....
    Grimm wel trouwens, daar zag ik laatst een aflevering van! Die ga ik downloaden, dankje. 8D


    Yeah, Grimm is nice. Maar het probleem is dat als je van seizoen 2 een aflevering mist je niet meer kunt volgen, dus ik moest wel online kijken nu D:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Terra Nova is trouwens ook er goed. En Dexter kan je ook nog kijken als je je verveelt. Of the Big Bang Theory. True Blood, Supernatural, The Mentalist, How I Met Your Mother. O en Pretty Little Liars is ook best wel goed c:.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Morrowind schreef:
    Terra Nova is trouwens ook er goed. En Dexter kan je ook nog kijken als je je verveelt. Of the Big Bang Theory. True Blood, Supernatural, The Mentalist, How I Met Your Mother. O en Pretty Little Liars is ook best wel goed c:.


    Terra Nova gaat toch niet meer verder? Want dan ga ik het ook niet kijken, al leek het me wel leuk. TBBT heb ik al gezien. True Blood ook al een groot deel, net als Supernatural. Dexter vind ik niets, The Mentalist en How I met your mother ook niet. PLL kijk ik al haha, vanavond is de nieuwe aflevering trouwens. 8D


    Your make-up is terrible

    Als iemand het overneemt wel, maar het was erg duur om te maken of zoiets. Maar het is echt de moeite waar om af te kijken. Ik beschouw het een beetje als een open einde. Lol, jij hebt wel veel tijd. Even denken of ik nog een serie weet. Ehm. Amarican Horror Story, of zo iets :'D Grey's Anatomy - kijkt mijn zus altijd, dus ik veronderstel dat het wel goed is. Je kan ook nog Anime's kijken?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    American Horror Story staat op mijn laptop, maar ga ik met Mitchell kijken. 8D
    Eeen Greys heb ik allemaal al gezien, hahaha. Dat is ook leuk, maar daar zijn nog geen nieuwe afleveringen van.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    American Horror Story staat op mijn laptop, maar ga ik met Mitchell kijken. 8D
    Eeen Greys heb ik allemaal al gezien, hahaha. Dat is ook leuk, maar daar zijn nog geen nieuwe afleveringen van.

    Oeh, ik zag pas tijdens mijn seminar een stukje van American Horror Story. Dat zag er goed uit..


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Oeh, ik zag pas tijdens mijn seminar een stukje van American Horror Story. Dat zag er goed uit..


    Ja, die is wel leuk. 8D Ik heb de eerste aflevering al gekeken, zag er goed uit. Wel heel raar, eigenlijk.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, die is wel leuk. 8D Ik heb de eerste aflevering al gekeken, zag er goed uit. Wel heel raar, eigenlijk.

    Tsja, wel eng ergens.. Confronterend misschien? Ik weet trouwens niet of de hele serie over de shooting gaat?


    ars moriendi

    Ik durf het weer eens niet te kijken :'D maar ik ga slapen. Slaapwel!


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ghehe, slaap lekker.
    En ik weet het niet, ik heb het verder nog niet gekeken... Ik ben ook nog bezig met Lost met Mitchell, dus het zal wel even duren haha.


    Your make-up is terrible

    Welterusten! x Ohh er zijn teveel leuke gifjes.


    ars moriendi