• Ik heb al best een hele tijd gevoelens voor een vriend van mij (dat weet hij zelf niet). Pas geleden, was ik met een vriendin tijdens kunst aan het praten over mijn verhaal dat ook hier op Q. staat en hij zit ook altijd aan dezelfde tafel als mijn vriendin en ik. Maar goed, we waren dus over mijn verhaal aan het praten (mijn vriendin schrijft zelf af en toe ook), maar het gesprek was een beetje krom, omdat ze niet echt wist waar mijn verhaal precies over ging. Dus ik stelde voor: 'Zal ik uitleggen waar het over gaat?' Ik verwachtte natuurlijk iets van 'ja, is goed' of 'nee, laat maar' van mijn vriendin, geeft hij ineens antwoord. Hij zei dus dat hij echt niet hoefde te weten waar het over ging, terwijl hij niet eens in het gesprek was betrokken.
    En serieus, die opmerking deed best een beetje pijn. Omdat mijn verhaal zo'n beetje mijn levensverhaal is, doordat ik al mijn emoties erin verwerk en er ook al meer dan twee jaar aan schrijf, voelde dat echt als desinteresse van hem naar mij toe en hij zei het ook best wel bot. En toen, bam! Over, mijn gevoelens voor hem. ;p. Nou, oké, het was niet echt pats! boem! weg, gevoelens, want dat kan niet, maar ik merk wel echt dat ik steeds minder voor hem voel en hem die opmerking nog steeds kwalijk neem. Volgens mij heeft hij echt geen idee dat wat hij zei best wel hard bij mij aankwam. Het kan ook goed zijn dat hij het helemaal niet zo meende, maar toch. It did hurt quite a bit.

En nu vraag ik me eigenlijk af, betekent wat je schrijft, voor jullie ook zo veel?

"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

Sheeran schreef:
    Telkens wanneer ik iets schrijf, hecht ik me er automatisch aan vast, het is automatisch een deel van mezelf, aangezien het iets is dat ik zelf gecreëerd heb. Dus ik zou het ook niet zo fijn vinden moest iemand zo reageren. :')

Tijd voor koffie.

Join the club. Mijn ouders vinden schrijven echt dom en ze zeggen dat ik een arme sloeber zal worden die op straat belandt. Thanks mom and dad. :Y)

"Well, well. Look who we've got here!"

Ik vind het fijn als mensen mijn verhaal leuk vinden, maar als ze het niks vinden is het ook best. Vind niet dat mijn vrienden automatisch leuk moeten vinden wat ik schrijf.

quidquid excusatio prandium pro

Vervelend zo'n opmerking :(

Jai Mata Di ~ Love and Peace!!

Precies waarom ik niemand buiten Quizlet mijn verhalen laat lezen. Mijn moeder heeft wel enkele gedichten gelezen en die vond ze wel heel mooi. (:

everything, in time

Ik praat eigenlijk nooit met vrienden over het feit dat ik schrijf. De enige die weten wat ik schrijf zijn vriendinnen die hier ook op Q. zitten. Verder spreek ik er dus niet over, anders krijg je misschien van die vragen wanneer je je boek nou eindelijk weer gaat uitgeven etc. :')

If a writer falls in love with you, you can never die

RainbowDash schreef:
    Ik vind het fijn als mensen mijn verhaal leuk vinden, maar als ze het niks vinden is het ook best. Vind niet dat mijn vrienden automatisch leuk moeten vinden wat ik schrijf.

Big girls cry when their hearts are breaking

Ik vind het prima als mensen mijn verha(a)l(en) niets vinden, aangezien het natuurlijk altijd een kwestie van smaak is, zolang ze maar niet zeggen dat het slecht is. Dan ligt het namelijk wel gevoelig.

[ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 16:50 ]

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

Oh ik kan hier wel inkomen en mijn verhalen beteken ook veel voor mij. Hoewel de mening van sommige klasgenoten mij zeer weinig kan schelen.

[ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 16:51 ]

If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

Z0RR0 schreef:
    Ik praat eigenlijk nooit met vrienden over het feit dat ik schrijf. De enige die weten wat ik schrijf zijn vriendinnen die hier ook op Q. zitten. Verder spreek ik er dus niet over, anders krijg je misschien van die vragen wanneer je je boek nou eindelijk weer gaat uitgeven etc. :')

ghehe^^
    ik heb dus idd een aantal vriendinnen (waaronder Z0RR0) die op Q zitten, en waar ik ook in real-life vriendinnen mee ben, en dat zijn de enige mensen die ik persoonlijk ken die mijn verhalen lezen.
    Maar ik begrijp helemaal hoe jij je voelt, zo zou ik me ook voelen als iemand zo'n desinteresse toont in mijn verhaal. Het is toch iets wat bij je hoort, waar je stiekem best trots op kan zijn. In mijn verhalen zit echt een stukje van mezelf, en tijdens het schrijven kan ik alles even vergeten, wat ik ontzettend fijn vindt.
    Dus, ja, ik begrijp dat je hem die opmerking kwalijk neemt. Zou ik ook doen, denk ik.

"You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

Sommige mensen zijn bot van zichzelf. Zo zijn ze gewoon en dan klinkt het in hun oren heel normaal. Gedraagt hij zich nog steeds hetzelfde?
    Dat je gevoelens voor hem al een stuk minder zijn door een opmerking kan betekenen dat je sowieso niet echt heel erg verliefd was, maar ik was er niet bij en ik ken je niet persoonlijk, dus dat hoeft niet per se.

Dragneel schreef:
    Sommige mensen zijn bot van zichzelf. Zo zijn ze gewoon en dan klinkt het in hun oren heel normaal. Gedraagt hij zich nog steeds hetzelfde?
    Dat je gevoelens voor hem al een stuk minder zijn door een opmerking kan betekenen dat je sowieso niet echt heel erg verliefd was, maar ik was er niet bij en ik ken je niet persoonlijk, dus dat hoeft niet per se.

Eerlijk gezegd weet ik dat zelf niet, ik begin me steeds meer af te vragen wat ik nu precies voor hem voel of voelde, maar deze gebeurtenis heeft me dat dus wel doen realiseren.

Tjiftjaf schreef:
    Oh ik kan hier wel inkomen en mijn verhalen beteken ook veel voor mij. Hoewel de mening van sommige klasgenoten mij zeer weinig kan schelen.

Klasgenoten interesseren mij ook vrij weinig, maar het ligt toch wel even anders als het een jongen is die je leuk vindt.