• Ik vroeg me af waar jullie je Gif-afbeeldingen uploaden om er een url van te maken (:
    Ik heb namelijk een GIF die ik wil gebruiken, maar het lukt niet via tinypic en ik heb ook al zelf wat rondgekeken op het internet.
    Helaas kan ik geen goede sites vinden.
    Het is dus de bedoeling dat de afbeelding later in de [ img ] [ /img ] code komt, vandaar.

    Iemand die me kan helpen? (:

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Dat vraag ik me eigenlijk ook wel af...


    #WWED - What Would Emma Do?

    Misschien met Picasa


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Photobucket, maar dan moet je wel eerst een account aanmaken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik doe het altijd met Tinypic en dat lukt altijd. Wel moet je het vinkje bij "Image" weghalen en "Video" aanvinken, dan werkt hij.


    The odds are néver in our favor.

    Ik heb altijd TinyPic en altijd op "Image" ;D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Knight schreef:
    Ik doe het altijd met Tinypic en dat lukt altijd. Wel moet je het vinkje bij "Image" weghalen en "Video" aanvinken, dan werkt hij.

    Dat had ik ook al geprobeerd maar het werkte niet.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gipsy schreef:
    (...)
    Dat had ik ook al geprobeerd maar het werkte niet.

    Oh, dan zou ik het niet weten. Je zou het wel op Tumblr kunnen uploaden, als je dat hebt.


    The odds are néver in our favor.