• insert interesting post


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Frodo schreef:
    (...)

    Whaaaaaaaaaaaaat?

    Mijn haaaaaaaaaaaaaarrrrr ;c
    Ik haat kappers


    •*• Lululu •*•

    Tolkien schreef:
    (...)

    Ik ook niet. Maar mijn username is gewoon über. 8D

    LISANNEEEEEEEEEEEE! COULD YOU TAKE A LOOK AT LE STORY AND WRITE SOME SENTENCES, BECAUSE I'M STUCK.


    help

    Mallory schreef:
    (...)
    Mijn haaaaaaaaaaaaaarrrrr ;c
    Ik haat kappers


    Jeeee :c een staartje proberen? Dan ziet het er misschien er al veel beter uit!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Jeeee :c een staartje proberen? Dan ziet het er misschien er al veel beter uit!

    (:
    Ik had redelijk dik haar, nu heeft ze het zonder aan mij te vragen erg verdunt en er is minstens 7 cm vanaf (cat)
    En dan nog vragen of het niet te lang is.


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    (...)
    (:
    Ik had redelijk dik haar, nu heeft ze het zonder aan mij te vragen erg verdunt en er is minstens 7 cm vanaf (cat)
    En dan nog vragen of het niet te lang is.


    Haha, ik heb ook heel erg kort haar, misschien moet het gewoon even wennen? (; en anders heb je natuurlijk altijd nog de hoofddoek! :'D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Haha, ik heb ook heel erg kort haar, misschien moet het gewoon even wennen? (; en anders heb je natuurlijk altijd nog de hoofddoek! :'D


    SHORT HAIR CLUB!

    Ik kan mijn haar niet in een staartje doen, daarvoor is mijn nekhaar te kort en te dun en zitten er zo van die idiote pluisjes uit te steken als ik het wel opsteek.


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    SHORT HAIR CLUB!

    Ik kan mijn haar niet in een staartje doen, daarvoor is mijn nekhaar te kort en te dun en zitten er zo van die idiote pluisjes uit te steken als ik het wel opsteek.


    Precies. Een week voor ik naar de kapper moet, kan het in een staartje :'D anders niet.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Mijn haar is lekker lang :3
    En ik wil het nog laten groeien :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Frodo schreef:
    (...)

    Haha, ik heb ook heel erg kort haar, misschien moet het gewoon even wennen? (; en anders heb je natuurlijk altijd nog de hoofddoek! :'D

    Goed idee ^^


    •*• Lululu •*•

    Tolkien schreef:
    (...)

    SHORT HAIR CLUB!

    Ik kan mijn haar niet in een staartje doen, daarvoor is mijn nekhaar te kort en te dun en zitten er zo van die idiote pluisjes uit te steken als ik het wel opsteek.

    Dat lijkt mij vervelend, ik mijn haar eigenlijk altijd in een staart.


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    (...)
    Dat lijkt mij vervelend, ik mijn haar eigenlijk altijd in een staart.


    Dat is het ook. :'D

    Maar ik kan er wel nog heel veel speldjes in stoppen, maar daar heb ik nooit tijd voor


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    Dat is het ook. :'D

    Maar ik kan er wel nog heel veel speldjes in stoppen, maar daar heb ik nooit tijd voor

    Haha :'D Maar al die plukjes vallen er bij mij toch wel weer uit ;c


    •*• Lululu •*•

    Ik wil lang haar, maar ik mag niet van mijn moeder omdat ik er dan "slordig uitzie", terwijl ik er net deftiger uitzie met opgestoken haar dan met los, kort haar. :/


    help

    Ach. <3
    Dan heb je wel minder snel klitten en is je haar wassen niet zo veel werk :Y).


    •*• Lululu •*•

    *leeft weer*
    Sorry Marthsel, aardrijkskunde en Frans zijn heel erg veel :c
    *verdwijnt weer*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.