• Ik heb een nieuwe verslaving (hoera)
    Het is alleen jammer dat ik nergens an kijken of het ook echt iets voor mij is, en ik wil geen longboard aanschaffen als ht uiteindelijk niks voor mij blijft te zijn, of een verkeerd longboard koop.... Heeft er iemand misschien ervaring of tips?

    X


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Als je nog niet weet of het wel iets voor je is, hoe kun je er dan al aan verslaafd zijn? :'D
    Ik heb er verder geen ervaring mee - ik moest het googlen voordat ik wist wat het was, hehe - maar misschien kun je eens op internet zoeken naar een vereniging of iets dergelijks bij jou in de buurt waar je het eens kunt uitproberen? Zoiets moet toch wel bestaan, waarschijnlijk. En ik heb geen idee hoe duur zulke boards zijn, maar je zou er natuurlijk eerst eentje tweedehands kunnen kopen als je twijfelt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Als je nog niet weet of het wel iets voor je is, hoe kun je er dan al aan verslaafd zijn? :'D
    Ik heb er verder geen ervaring mee - ik moest het googlen voordat ik wist wat het was, hehe - maar misschien kun je eens op internet zoeken naar een vereniging of iets dergelijks bij jou in de buurt waar je het eens kunt uitproberen? Zoiets moet toch wel bestaan, waarschijnlijk. En ik heb geen idee hoe duur zulke boards zijn, maar je zou er natuurlijk eerst eentje tweedehands kunnen kopen als je twijfelt.


    haha - filmpjes, forums, reviews over allerlei boarden, enz. :p


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Square schreef:
    Als je nog niet weet of het wel iets voor je is, hoe kun je er dan al aan verslaafd zijn? :'D