• Ik heb een nieuwe verslaving (hoera)
    Het is alleen jammer dat ik nergens an kijken of het ook echt iets voor mij is, en ik wil geen longboard aanschaffen als ht uiteindelijk niks voor mij blijft te zijn, of een verkeerd longboard koop.... Heeft er iemand misschien ervaring of tips?

    X


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Als je nog niet weet of het wel iets voor je is, hoe kun je er dan al aan verslaafd zijn? :'D
    Ik heb er verder geen ervaring mee - ik moest het googlen voordat ik wist wat het was, hehe - maar misschien kun je eens op internet zoeken naar een vereniging of iets dergelijks bij jou in de buurt waar je het eens kunt uitproberen? Zoiets moet toch wel bestaan, waarschijnlijk. En ik heb geen idee hoe duur zulke boards zijn, maar je zou er natuurlijk eerst eentje tweedehands kunnen kopen als je twijfelt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Als je nog niet weet of het wel iets voor je is, hoe kun je er dan al aan verslaafd zijn? :'D
    Ik heb er verder geen ervaring mee - ik moest het googlen voordat ik wist wat het was, hehe - maar misschien kun je eens op internet zoeken naar een vereniging of iets dergelijks bij jou in de buurt waar je het eens kunt uitproberen? Zoiets moet toch wel bestaan, waarschijnlijk. En ik heb geen idee hoe duur zulke boards zijn, maar je zou er natuurlijk eerst eentje tweedehands kunnen kopen als je twijfelt.


    haha - filmpjes, forums, reviews over allerlei boarden, enz. :p


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Square schreef:
    Als je nog niet weet of het wel iets voor je is, hoe kun je er dan al aan verslaafd zijn? :'D
    Ik heb er verder geen ervaring mee - ik moest het googlen voordat ik wist wat het was, hehe - maar misschien kun je eens op internet zoeken naar een vereniging of iets dergelijks bij jou in de buurt waar je het eens kunt uitproberen? Zoiets moet toch wel bestaan, waarschijnlijk. En ik heb geen idee hoe duur zulke boards zijn, maar je zou er natuurlijk eerst eentje tweedehands kunnen kopen als je twijfelt.


    Dan kun je er niet aan verslaafd zijn. Topic maakster is gehyped.

    Google het, kijk of je ergens de benodigde spullen kunt huren en op les kan gaan


    quidquid excusatio prandium pro

    Mijn zus en ik hebben een longboard :3 en het is echt geweldig!
    Wij hebben gewoon een gemiddeld model gekocht voor beginners en dan wel van zo'n officiele site omdat je ook rekening moet houden met je lengte en gewicht etc.
    Maar echt het is een aanrader, het is zoo cool om te doen :'D


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Dan kun je er niet aan verslaafd zijn. Topic maakster is gehyped.

    Google het, kijk of je ergens de benodigde spullen kunt huren en op les kan gaan


    oke, misschien is 'verslaafd' dan wel een overdreven woord. Toch ben ik niet gehyped. Hoe kan ik gehyped zijn zonder iemand persoonlijk te kennen en zonder anderen. Ik heb het zelf gevonden, en ik vind het leuk.


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    CarrotNiall schreef:
    Mijn zus en ik hebben een longboard :3 en het is echt geweldig!
    Wij hebben gewoon een gemiddeld model gekocht voor beginners en dan wel van zo'n officiele site omdat je ook rekening moet houden met je lengte en gewicht etc.
    Maar echt het is een aanrader, het is zoo cool om te doen :'D


    op welke site heb je gekocht?


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Cahanagh schreef:
    (...)

    op welke site heb je gekocht?


    Eeehm weet niet, dat heeft mijn zus gedaan namelijk ^^


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."