I want to introduce you to my wall of stuff;
Ik had nog shitloads of tekeningen in mijn bureau laden liggen, en na het zien van 'The Wall Of Stuff' van Charlie Mcdonnell (Charlieissocoollike) dacht ik, laat ik ze allemaal eens op mijn muur pakken. De rede hiervoor was eigenlijk dat mijn kamer heel onpersoonlijk voelde, ik heb mijn kamer al een hele tijd geleden 'gerenoveerd' maar ook al vind ik de meubels apart heel vet, ik heb mijn kamer nooit mooi gevonden. En om het iets minder kaal en onpersoonlijk te maken heb ik alle nutteloze scheten op mijn muur geplakt. Er zitten hele typische dingen in zoals; een schets van mijn oma doen ze klein was, Donnie Darko mijn lievelingsfilm, Robert Frost, meerdere schetsen van Legend of Aang, een schilderwerkje van een mijn uitstervings bedreigde vogel die bij mij in de buurt zit, en schetsen die ik voor Q heb gemaakt. De meeste dingen hangen er al een tijdje, maar ik was heel erg benieuwd wie er nogmeer een 'Wall of Stuff' hebben.
[ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 0:26 ]
'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'