• I want to introduce you to my wall of stuff;





    Ik had nog shitloads of tekeningen in mijn bureau laden liggen, en na het zien van 'The Wall Of Stuff' van Charlie Mcdonnell (Charlieissocoollike) dacht ik, laat ik ze allemaal eens op mijn muur pakken. De rede hiervoor was eigenlijk dat mijn kamer heel onpersoonlijk voelde, ik heb mijn kamer al een hele tijd geleden 'gerenoveerd' maar ook al vind ik de meubels apart heel vet, ik heb mijn kamer nooit mooi gevonden. En om het iets minder kaal en onpersoonlijk te maken heb ik alle nutteloze scheten op mijn muur geplakt. Er zitten hele typische dingen in zoals; een schets van mijn oma doen ze klein was, Donnie Darko mijn lievelingsfilm, Robert Frost, meerdere schetsen van Legend of Aang, een schilderwerkje van een mijn uitstervings bedreigde vogel die bij mij in de buurt zit, en schetsen die ik voor Q heb gemaakt. De meeste dingen hangen er al een tijdje, maar ik was heel erg benieuwd wie er nogmeer een 'Wall of Stuff' hebben.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 0:26 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik heb geen 'Wall of Stuff', maar ik vind het leuk bedacht en je kan goed tekenen!


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Ik heb ook zoiets haha, maar vooral met kaartjes en foto's ik zal morgen even kijken of ik een foto kan maken.

    Ik heb meer een Board of stuff, maar die hangt aan mijn muur, geld dat ook ? ;)

    En wauw, jij kan echt goed tekenen !


    Credendo Vides

    Echt leuk.^^
    je kan erg goedt ekenen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Jij hebt echt een mooi behang op je kamer! En zoals de andere al zeggen, vind ik ook dat je echt een talent hebt voor tekenen.


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    Jij hebt echt een mooi behang op je kamer! En zoals de andere al zeggen, vind ik ook dat je echt een talent hebt voor tekenen.


    Hahaha, wil je het ook? We hebben nog een aantal rollen over.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Niet echt 'n 'Wall of Stuff', wel ben ik iemand die veel prullaria tentoonstelt op z'n slaapkamer :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mousider schreef:
    Ik heb geen 'Wall of Stuff', maar ik vind het leuk bedacht en je kan goed tekenen!


    •*• Lululu •*•

    Uhm, nog niet... was wel zo iets van plan maar dan moet ik eerst mijn kamer opruimen...


    Believe in yourself.

    Leuk! ^^
    Ik heb niet echt zoiets, want daar heb ik gewoon geen ruimte voor, maar ik heb wel de buitenkant van mijn deur beplakt met 'wegwijzers' naar plaatsen uit boeken of series die ik leuk vind. Er hangen dus bijvoorbeeld bordjes naar Hogwarts, Gallifrey, the Shire en Pemberley. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Chokehold schreef:
    Uhm, nog niet... was wel zo iets van plan maar dan moet ik eerst mijn kamer opruimen...

    Dit omdat al mijn spullen nog in dozen zitten ;3


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik heb een Door of Stuff x'D Die momenteel iets leger is omdat ik sommige dingen die er hingen nodig heb voor school...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Haha, ik herken dat paard :) Maar je kan idd goed tekenen! (al heb ik dat geloof ik al op DA gezegd xD)
    Maar ik heb ook een tijdje zoiets gehad. Alleen was het een koof. (soort buis voor kachel die door m'n kamer liep)
    Ik zit erover te denken om het weer te doen. En dan allerlei tekeningen onder m'n posters (wordt m'n kamer wel alleen een beetje druk...)


    Stenenlikker

    Square schreef:
    Leuk! ^^
    Ik heb niet echt zoiets, want daar heb ik gewoon geen ruimte voor, maar ik heb wel de buitenkant van mijn deur beplakt met 'wegwijzers' naar plaatsen uit boeken of series die ik leuk vind. Er hangen dus bijvoorbeeld bordjes naar Hogwarts, Gallifrey, the Shire en Pemberley. (:

    Mr Darcy's home ;3


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Odina schreef:
    (...)
    Mr Darcy's home ;3


    Ja, inderdaad! ^^
    Het is altijd wel grappig als er mensen langs mijn deur komen en blijven staan om te kijken. Meestal herkennen ze helaas wel minder dan de helft van de bordjes, haha. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan