• Hier zijn we dan, vijftig jaar later. Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan, maar dit jaar gaat alles en dan ook alles veranderen. Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt. Het blindelings vertrouwen van anderen. Serpen zit in het laatste jaar op Zweinstein, hij moet tegen gehouden voordat alles te laat is en de geschiedenis zichzelf herhaalt!


    New Topic


    Rollen:
    Naam:
    Halfbloed/volbloed/'modderbloedje':
    Leerjaar(als leerling)
    Rol:
    Afdeling(als leerling):
    Beste vakken:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra


    Gryffindor:
    Klassenoudste (vol)(1 jongen en 1 meisje(vol))

    Alice Mabel Fox - Jaimes
    Nick Adams(Klassenoudste) - TheseWords
    Leerlingen
    Summer Melody Night(Drijver) - CarrotLouis
    Diana Lynae Hartley(Wachter, Aanvoerder) - Stiles
    Laurene Ann Evans(Zoeker) - Druella
    William Dawson(Drijver) - WillNotLearn
    Mason Embrico Potter(Jager, aanvoerder) - Panday
    Clarisse "Rizzo" Camille Favre(Jager) - Stornoway
    Nick Adams(Klassenoudste) - TheseWords
    Alice Mabel Fox - Jaimes
    Damian Braxton - Rechazame
    Josh Clive ratsley(zoeker) - Seaver
    Jade Selah Harris(Jager) - Lizor
    Dawn Maiden Valentine - Roww
    Drew James Valentine/i] - Roww
    Stefan Peterson - Lizor
    May Autumn Julia Winte - Roww
    Ambrose Katniss Black - xVanilla
    Aireal Garcia - JokerBaby
    Rose Violet Kane - DeadHead
    Matt & Pete Johnson - Roww
    Ariana & Camille Hastings - Lizor
    Eric Benjamin Button - WillNotLearn
    Zwerkbalteam(vol) + aanvoerder(vol)(2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers)
    Jade Selah Harris(Jager) - Lizor
    Diana Lynae Hartley(Wachter) - Stiles
    Summer Melody Night(Drijver) - CarrotLouis
    William Dawson(Drijver) - WillNotLearn
    Mason Embrico Potter(Jager, aanvoerder) - Panday
    Clarisse "Rizzo" Camille Favre(Jager) - Stornoway
    Josh Clive ratsley(zoeker) - Seaver
    Afdelingsleider

    Hufflepuff
    Klassenoudste (vol)(1 jongen en 1 meisje)

    Julia Dubois(Klassenoudste) - TheseWords
    Leerlingen
    Ryan Thomas (Wachter, Aanvoerder) - Lizor
    Niada Amber Nightwatch(Zoeker) - Seaver
    Felicity Winter(Jager) - SupahBaby
    Anne Rose Everdeen(Jager) - mismi
    Julia Dubois(Klassenoudste, Jager) - TheseWords
    Chantay Lupin(Drijver) - Druella
    Stephen Granger - mismi
    Teamin Jace Sangue - Roww
    Elise Style - Lizor
    Destiney Style - Roww
    Zwerkbalteam(vol) + aanvoerder(vol)(2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers)
    Ryan Thomas (Wachter, Aanvoerder) - Lizor
    Niada Amber Nightwatch(Zoeker) - Seaver
    Aimee Everdeen(Jager) - mismi
    Julia Dubois(Klassenoudste, Jager) - TheseWords
    Felicity Winter(Jager) - SupahBaby
    Chantay Lupin(Drijver) - Druella
    Afdelingsleider

    Ravenclaw
    Klassenoudste (vol)(1 jongen en 1 meisje)
    Alex Ludwig(Klassenoudste, wachter) - mismi
    Amory Viviane Pendragon(Klassenoudste, Drijver) - Stornoway
    Leerlingen
    Abbony Blyss Harrison - Lifehouse
    Sherleen Yara Addison(Jager) - Europe
    Aimee Rae Addison(Zoeker, Aanvoerder) - Europe
    Christian Thom Smith(Jager) - Seaver
    Amory Viviane Pendragon(Klassenoudste, Drijver) - Stornoway
    Isabel Grace Welling(Jager) - Stiles
    Lune Kathlyn Marx(Drijver) - Lizor
    Alex Ludwig(Klassenoudste, wachter) - mismi
    Jake Bryan - Roww
    David Nolan Joshua Smith - Seaver
    Hayley Ann Thompson - Scatach
    Lauren Lopez - StarKiddie
    Arianne Slytherin - MaraCroft
    Cameron 'Cam' Gregory - Jaimes
    Nathaniel 'Nathan' Briel - WillNotLearn
    Zwerkbalteam (vol)+ aanvoerder(vol)(2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers)
    Sherleen Yara Addison(Jager) - Europe
    Aimee Rae Addison(Zoeker, Aanvoerder) - Europe
    Alex Ludwig(Klassenoudste, wachter) - mismi
    Christian Thom Smith(Jager) - Seaver
    Amory Viviane Pendragon(Klassenoudste, Drijver) - Stornoway
    Isabel Grace Welling(Jager) - Stiles
    Lune Kathlyn Marx(Drijver) - Lizor
    Afdelingsleider

    Slytherin
    Klassenoudste (vol))(1 jongen en 1 meisje

    Nadia Amaris Mercer(Jager, klassenoudste) - Stiles
    Serpen Acelin Parsel(Aanvoerder, Jager, klasseoudste) - Lizor
    Leerlingen
    Nadia Amaris Mercer(Jager, klassenoudste) - Stiles
    Damen Alexander Weasley(Drijver) - WillNotLearn
    Daniël Edward Weasley(Drijver) - WillNotLearn
    Saphire Catastrophe Finddler(Zoeker) - Seaver
    Ashley Caroline Lestrange(Wachter, volger) - Druella
    Aurelie Quendi(Jager, Volger) - LotStuff
    Callum Darren Hastings(Volger) - Stornoway
    Athan James Hastings - Stornoway
    Alicia Malfoy - TheseWords
    Leslie Fields - Jaimes
    Ruby Agony Hope(volger) - Seaver
    Dawn Emilia Harper - Panday
    Magenta Sherburne - Theep
    Jayden Odair - Lizor, Jaimes
    Serpen Acelin Parsel(Aanvoerder, Jager, klasseoudste) - Lizor
    Felice Lily Billington - Druella
    Melissa Johnson(volger) - Seaver
    Arianna Johnson(volger) - Seaver
    Aline Rush - Jaimes
    Aviera Delena Degrassi - Stuttgart
    Lily Janice Hastings - Druella
    Jason Eroin Black - WillNotLearn
    Adam Bryan Gontier - Roww
    Mabel Aurelia Winter - Roww
    Daniëlle Stephani Winter - Roww
    Allison Katherina Elena Petrova - Lizor
    Rosalyn 'Rose' O'Donnel - Druella
    Finn Jason Forbes - Lizor
    Leyla Aléne Lockwood - Stuttgart
    Cailyn Rosean Riddle - Druella
    Meryl Diana Parsel - xVanilla
    Sean Connor Duke - Lizor
    Amelia 'Amy' McAllister - Druella
    Evelyn 'Eve' Campbell - Jaimes
    Zwerkbalteam(vol)+ aanvoerder(vol)(2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers)
    Nadia Amaris Mercer(Jager, klassenoudste) - Stiles
    Ashley Caroline Lestrange(Wachter, volger) - Druella
    Saphire Catastrophe Finddler(Zoeker) - Seaver
    Aurelie Quendi(Jager, Volger) - LotStuff
    Damen Alexander Weasley(Drijver) - WillNotLearn
    Daniël Edward Weasley(Drijver) - WillNotLearn
    Serpen Acelin Parsel(Aanvoerder, Jager) - Lizor
    Afdelingsleider

    Leraren:
    Astronomie

    Kimberly Patriot - Door iedereen
    Toverdranken
    Verzorging van Fabeldieren

    Damian Whitfield - WillNotLearn
    Waarzeggerij
    Bezweringen

    May Angelique Hastings - Druella
    Kruidenkunde
    Linea Butcher - Door iedereen
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten(vol)
    Fiona Fera Filch - Seaver
    Geschiedenis van de Toverkunst
    Dreuzelkunde

    Marc Louis Johnson - Roww
    Voorspellend Rekenen
    Leer der Oude Runen
    Gedaanteverwisseling(vol)

    Harold Livingsstone - Seaver

    Schoolhoofd
    Nicolas Kayson Viren Finddler - Seaver
    Toekomstig Schoolhoofd
    Caleb Damon Parsel - Lizor
    Plaatsvervangend Schoolhoofd
    Conciërge
    Bibliothecaresse
    Schoolverpleegster

    Maya Alison Lockwood - Druella
    Vlieglerares en Zwerkbalscheidsrechter
    Jachtopziener, sleutelbewaarder en terreinknecht


    Serpen Acelin Parsel(Aanvoerder, Jager, klasseoudste) - Lizor
    Volgers
    Ashley Caroline Lestrange(Wachter, volger) - Druella
    Aurelie Quendi(Jager, Volger) - LotStuff
    Melissa Johnson(volger) - Seaver
    Arianna Johnson(volger) - Seaver


    Regels:
    -Je mag meerdere dingen tegelijk zijn.
    VB: Aanvoerder+Jager+Leerling van Gryffindor
    -Nabestaande van personen uit officiele Potter verhaal mogen
    -Reactie 4 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Personages mag zoveel als je wilt, maar zorg wel dat je het nog een beetje kan handelen.
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door degene die het laatste bericht stuurde, als ik NIET online ben (:
    -Naamverandering door geven, a.u.b

    Zwerkbal schema
    1e wedstrijd, Griffoendor - Zwadderich
    2e wedstrijd, Huffelpuf - Ravenklauw
    3e wedstrijd, Ravenklauw - Zwadderich
    4e wedstrijd, Griffoendor - Huffelpuf
    5e wedstrijd, Huffelpuf - Zwadderich
    6e wedstrijd, Griffoendor - Ravenklauw


    Rollentopic
    Rooster
    Rollenstory

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 0:03 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik ben er weer morgen, ik heb het een beetje druk ;d
    Dus Quote maar waar ik op moet reageren, dan reageer ik morgen


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heb niet echt iets op de Quoten.. x'D
    Maar als je er bent kunnen we wel gewoon beginnen dat Camille, Matt, Ariana en Pete in huize Johnson bij het eten zitten :3
    Dan kan de drama beginnen :3


    Little do you know

    [Oke, ik kan niet wachten dus ik typ alvast een beginn voor Pete en Matt :33]
    Matt J||Gryffindor
    Toen we thuis aangekomen waren hadden Pete en mijn ouders ons en de meiden een warm welkom geheten. Ik was echt blij weer een keer tergu te zijn, en ik was ook blij dat Camille en Ariana mee mochten. Vrolijk vertelde ik vanalles wat ik had meegemaakt en toen ik vertelde over het bal zei ik dat ik heel blij was dat Camille er ook was en mijn vader begon te lachen. Het was super gezellig al was Pete best wel stil, hij zat de hele tijd met zijn eten te rollen en had nogsteeds geen hap genomen. Hij zat overduidelijk ergens over in..
    Ineens legde hij zijn vork neer en legde iedereen de stilte op....

    Pete J||Gryffindor
    Tijdens het avondeten was ik nogal stil, ik zat te dubben of ik nou moest vertellen dat ik op jongens viel of niet? Het was lastig aangezien mijn vader een hekel had aan homo's. Maar hij zei altijd dat hij blij was met Matt en Mij en dat hij van ons hield. Dus, als dat echt zo was zou hij het toch wel accepteren?
    Ik legde mijn vork neer en schraapte mijn keel "Ehm.. Vader?" Begon ik verlegen, ik zei eigenlijk nooit 'vader', ik wist ook niet echt waarom ik het nu wel zei.isschien waren het de zenuwen.
    "Ja zoon?" Hij keek me vragend aan. "Ik .. Ik moet je wat vertellen.." Zeg ik zacht.
    Hij keek me enkel vragend aan en zei niks dus ik ging verder: "Ik.. Ik val op jongens" Zeg ik zacht, meteen hoor ik hoe hij zijn hand tegen de tafel slaat "WAT?!!?" Schreeuwde hij. Toen hij opstond kromp ik ineen, hij trok me naar de voordeur en toen ik tegenstribbelde kreeg ik een klap. Hij pakte mijn koffer en verdwijnselde met me weg.
    Eenmaal aangekomen waar hij heen wilde gooide hij me tegen de grond en kreeg ik een koffer naar me toe gesmeten.
    "Homo's zijn NIET welkom in mijn huis! En JIJ bent vanaf nu mijn zoon niet meer!" Schreeuwde hij boos in mijn gezicht en hij verdwijnselde weer..
    Ik keek achter me, een weeshuis.. Terwijl ik mijn tranen wegslikte liep ik naarbinnen en nadat ik had uitgelegd wat ik hier deed kreeg ik een kamer. Ze vertelden me dat ik bij een andere jongen van mijn leeftijd op de kamer sliep en dat was wel fijn.. Toen ik voor de toegewezen kamer stond klopte ik twijfelend op de deur. Hopend dat de jongen niet teveel vragen ging stellen over mijn, waarschijnlijk, blauwe oog en andere blauweplekken die ik dankzij die klootzak heb gekregen..

    [Tehe :'D
    Lang stukje :'D
    Vond ik leuk :'D
    Hehe.. x'D
    Oke, het stukje is uiteindelijk wel langer dan ik dacht x'D]

    [ bericht aangepast op 22 jan 2013 - 19:56 ]


    Little do you know

    Lizor schreef:
    Sean
    Ik zucht en kijk haar fronsend aan.
    'Denk je serieus dat ik tegen jou ga vertellen waar ik mee zit? Niet dat ik ergens mee zit ofzo, maar ik ben je vriend niet Sophie. Ik ben niemands vriend. Dus ga maar gewoon weg en laat me met rust.'
    Ik kijk naar Cassie.
    'En als Cassie de behoefte heeft om naar me toe te komen dan doet ze dat maar lekker, maar ik ga niet naar haar toe om haar om vergiffenis te smeken.'


    Ophelia Sophie Parsel || Zwadderich

    "Denk je serieus dat ik tegen jou ga vertellen waar ik me zit?" zei Sean.
    "Nee."
    "Niet dat ik ergens mee zit of zo, maar ik ben je vriend niet Sophie."
    "Dat wist ik."
    "Ik ben niemands vriend, dus ga gewoon weg en laat me met rust."
    "Dude, wil je serieus in een depressie zakken?"
    "En als Cassie de behoefte heeft om naar me toe te komen dan doet ze dat maar lekker, maar ik ga niet naar haar toe om haar om vergiffenis te smeken," ging Sean onverstoorbaar verder. Sophie schoot in de lach. Het was een gemene, uitlachende lach. Daar was geen twijfel over.
    "Gast, dit hele gedoe is gewoon zielig. Raap jezelf eens bij elkaar en kruip uit die depressie van je."


    help

    Ariana
    Ik krimp in een als de vader van Pete en Matt begint te schreeuwen.
    'Waar is hij!?' schreeuw ik boos als de vader terug komt. Ik laat hem dit niet doen. Als Pete weg gaat, ga ik ook.
    Ik wil op staan, maar Camille houd me tegen.
    'Ariana, rustig,' zegt ze.
    'Rustig?! Ik wil weten waar Pete is! Straks is er iets met hem gebeurt!'

    Sean
    'Ik ben niet depressief,' zeg ik tegen haar.
    'Ik word alleen chagrijnig van mensen zoals jij die alleen maar door blijven zeiken. En waarom zou dit zielig zijn?'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Roww schreef:
    [Oke, ik kan niet wachten dus ik typ alvast een beginn voor Pete en Matt :33]
    Matt J||Gryffindor
    Toen we thuis aangekomen waren hadden Pete en mijn ouders ons en de meiden een warm welkom geheten. Ik was echt blij weer een keer tergu te zijn, en ik was ook blij dat Camille en Ariana mee mochten. Vrolijk vertelde ik vanalles wat ik had meegemaakt en toen ik vertelde over het bal zei ik dat ik heel blij was dat Camille er ook was en mijn vader begon te lachen. Het was super gezellig al was Pete best wel stil, hij zat de hele tijd met zijn eten te rollen en had nogsteeds geen hap genomen. Hij zat overduidelijk ergens over in..
    Ineens legde hij zijn vork neer en legde iedereen de stilte op....

    Pete J||Gryffindor
    Tijdens het avondeten was ik nogal stil, ik zat te dubben of ik nou moest vertellen dat ik op jongens viel of niet? Het was lastig aangezien mijn vader een hekel had aan homo's. Maar hij zei altijd dat hij blij was met Matt en Mij en dat hij van ons hield. Dus, als dat echt zo was zou hij het toch wel accepteren?
    Ik legde mijn vork neer en schraapte mijn keel "Ehm.. Vader?" Begon ik verlegen, ik zei eigenlijk nooit 'vader', ik wist ook niet echt waarom ik het nu wel zei.isschien waren het de zenuwen.
    "Ja zoon?" Hij keek me vragend aan. "Ik .. Ik moet je wat vertellen.." Zeg ik zacht.
    Hij keek me enkel vragend aan en zei niks dus ik ging verder: "Ik.. Ik val op jongens" Zeg ik zacht, meteen hoor ik hoe hij zijn hand tegen de tafel slaat "WAT?!!?" Schreeuwde hij. Toen hij opstond kromp ik ineen, hij trok me naar de voordeur en toen ik tegenstribbelde kreeg ik een klap. Hij pakte mijn koffer en verdwijnselde met me weg.
    Eenmaal aangekomen waar hij heen wilde gooide hij me tegen de grond en kreeg ik een koffer naar me toe gesmeten.
    "Homo's zijn NIET welkom in mijn huis! En JIJ bent vanaf nu mijn zoon niet meer!" Schreeuwde hij boos in mijn gezicht en hij verdwijnselde weer..
    Ik keek achter me, een weeshuis.. Terwijl ik mijn tranen wegslikte liep ik naarbinnen en nadat ik had uitgelegd wat ik hier deed kreeg ik een kamer. Ze vertelden me dat ik bij een andere jongen van mijn leeftijd op de kamer sliep en dat was wel fijn.. Toen ik voor de toegewezen kamer stond klopte ik twijfelend op de deur. Hopend dat de jongen niet teveel vragen ging stellen over mijn, waarschijnlijk, blauwe oog en andere blauweplekken die ik dankzij die klootzak heb gekregen..

    [Tehe :'D
    Lang stukje :'D
    Vond ik leuk :'D
    Hehe.. x'D
    Oke, het stukje is uiteindelijk wel langer dan ik dacht x'D]


    Nathan
    Het was avond en ik had op de vensterbank bij het raam van mijn kamer een boek zitten lezen, het boek lag er nu ondersteboven zodat ik wist waar ik was. Maar zelf was ik naar de deur gelopen toen er werd geklopt, ik opende de deur en was vooral verbaast toen ik Pete zag staan, onder de blauwe plekken. Ik dacht dat hij gewoon gezellig naar huis zou voor de vakantie? Hij had een familie toch? ''Wat is er met jou gebeurt?' vroeg ik toen

    [ bericht aangepast op 22 jan 2013 - 20:54 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Matt J||Gryffindor
    Ariana vroeg boos waar Pete was en ik keek mijn vader woedend aan "Waar heb je mijn boertje gelaten?! JIJ SCHOFT!" Riep ik uit,
    Hij haalde simpelweg zijn schouders op "Die heb ik op de stoep van een weeshuis gedumpt, als je wil mag je er best achteraan" Zegt hij kalmpjes,
    "Heb je ooit wel eens om ons gegeven? Volgens mij heb je ons gewoon in huis genomen omdat mama zo graag kinderen wilde!" Uit boosheid sloeg ik hem tegen de grond en keek daarna naar Ariana en Camille "Gaan jullie mee? We gaan terug naar Hogwarts, Ik stuur een brief naar Pete dat we daar zijn.." Zeg ik zach waarna Ik me richting mijn pleegmoeder draai "Het spijt me mam.. Maar ik kom voor mijn broertje op, hij is mijn tweede helft dus als hij hier wegmoet, dan ga ik ook"

    Pete J||Gryffindor
    Ik schrik een beetje als Nathan de deur open doet..
    Hij vroeg wat er met me gebeurt was en ik haalde mijn schouders zuchtend op "Ik haalde de moed uit me schoene en heb mijn pleegfamillie vertelt dat ik niet bepaald op meisjes val.. En.. Ja.." Ik kijk met tranen in mijn ogen naar mijn schoenen "Dat kon mijn vader niet accepteren.."
    Een eenzame traan drupte van mijn gezicht en spatte uiteen op de grond.

    [Ik verveel me :'D]


    Little do you know

    Nathan
    'Kom binnen.. Denk ik?' zeg ik dan en houd de deur voor hem open en loop zelf langs hem de kamer uit naar de badkamer om dat een washandje, paracetemol en een slaappil te halen en weer terug te lopen. Aangezien hij toen nog in de deuropening stond trok ik hem mee naar het andere lege bed en veegde ik toen ik hem op heb bed had gekregen eerst het bloed van zijn gezicht.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2013 - 18:04 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Lizor schreef:
    Ariana
    Ik krimp in een als de vader van Pete en Matt begint te schreeuwen.
    'Waar is hij!?' schreeuw ik boos als de vader terug komt. Ik laat hem dit niet doen. Als Pete weg gaat, ga ik ook.
    Ik wil op staan, maar Camille houd me tegen.
    'Ariana, rustig,' zegt ze.
    'Rustig?! Ik wil weten waar Pete is! Straks is er iets met hem gebeurt!'

    Sean
    'Ik ben niet depressief,' zeg ik tegen haar.
    'Ik word alleen chagrijnig van mensen zoals jij die alleen maar door blijven zeiken. En waarom zou dit zielig zijn?'


    Ophelia Sophie Parsel || Zwadderich
    "Ik ben niet depressief," wierp Sean op. "Ik word alleen chagrijnig van mensen zoals jij die alleen maar door blijven zeiken. En waarom zou dit zielig zijn?"
    Sophies ogen boorden zich indringend in die van Sean, zoals alleen zij dit kon doen.
    "Flauwe opwerpingen tonen meestal wie een persoon is. Ik heb plotseling een heel ander beeld van je dan twee jaar geleden. Serieus, ik vraag me af wat er met Zwadderich is gebeurd, als ik zo kijk naar Cassie die daar als een hoopje eenzaamheid in elkaar gezakt zit. Dan hoor ik dat mijn broer schoolhoofd is en met één of andere idioot van een kind slaapt." Sophie zuchtte even teleurgesteld. Zwadderich was de afdeling die voor Voldemort moest opkomen, die zijn werk moesten verder zetten. Niet degenen die liefdesverdriet hadden en kleinzerig deden. "Wat gebeurt er toch met de wereld?" Het meisje zuchtte nog eens theatraal.


    help

    Pete J||Gryffindor
    Nathan zei dat ik binnen moest komen maar ik was nogal in shock aangezien híj hier in de kamer sliep die ik toegewezen kreeg.. Oke, nu klonk het net of ik over een hotel praatte. Maar dit was niet een plek waar je voor je lol heen zou gaan.. Hier kwamen de kinderen zonder ouders terecht. En dat was vreselijk.
    Ik schrok ineens licht toen Nathan me vanuit het niets de kamer introk en me zo uit mijn gedachte haalde. Toen hij het bloed van mijn gezicht haalde glimlachte ik dankbaar, hij was lief. Ik stopte meteen met glimlachen toen de scheur in mijn lip pijn begon te doen en voor mijn gevoel begon het ook opnieuw te bloeden.


    Little do you know

    Sean
    Ik rol met mijn ogen.
    'Serieus? Alsof Slytherin in een keer veel beter als jij weer terug bent,' zeg ik tegen haar.
    'En hoezo heb je in een keer een heel nader beeld van me? Verklaar je nader,' brom ik.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2013 - 18:27 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Roww schreef:
    Pete J||Gryffindor
    Nathan zei dat ik binnen moest komen maar ik was nogal in shock aangezien híj hier in de kamer sliep die ik toegewezen kreeg.. Oke, nu klonk het net of ik over een hotel praatte. Maar dit was niet een plek waar je voor je lol heen zou gaan.. Hier kwamen de kinderen zonder ouders terecht. En dat was vreselijk.
    Ik schrok ineens licht toen Nathan me vanuit het niets de kamer introk en me zo uit mijn gedachte haalde. Toen hij het bloed van mijn gezicht haalde glimlachte ik dankbaar, hij was lief. Ik stopte meteen met glimlachen toen de scheur in mijn lip pijn begon te doen en voor mijn gevoel begon het ook opnieuw te bloeden.


    Nathan
    Hij leek geschrokken, in de war en een beetje.. wezenloos. Hij glimlachte toen ik het bloed van zijn gezicht veegde, en de scheur in zijn lip begon te bloeden. Ik veegde het bloed op zijn kin weg met mijn hand waardoor ik langs zijn lippen ging.. zijn mooie lippen. Oké, Nathan, niet het moment om daar aan te denken. Ik veegde het bloed van mijn hand met het doekje en legde de twee pillen op het nacht kastje van het bed. 'De doorzichtige is een asperine, helpt tegen de pijn en de wit achtige is een slaappil. Helpt tegen van alles en laat je slapen' Leg ik uit, 'Ik zal een glas water voor je halen' Zeg ik vervolgens en dat doe ik, en kom even later met een glas water terug en zet dat ook op het nachtkastje.


    Don't be like the rest of them, darling

    Pete J||Gryffindor
    Als Nathan vertelt over de asperine's luister ik niet echt helemaal. Het enige wat ik deed was het bekijken van zijn gezicht.. Hij was zo knap..
    Toen hij wegliep om water te halen schudde ik zuchtend mijn hoofd Zet het uit je hoofd Pete sprak een stem in mijn hoofd me toe. Als Nathan dan weer terug komt en het glas water op het nachtkastje zet kijk ik hem even dankbaar aan en pakte het glas water en het doorzichtige pilletje en legde die op mijn tong om vervolgens door te slikken met water. Zuchtend liet ik me achterover op het bed vallen en schopte mijn schoenen uit. Kort sloot ik mijn ogen.
    Ariana had geen gelijk.. Mijn pleegvader zou me niet accepteren, beter had ik gewoon mijn mond gehouden..


    Little do you know

    Nathan
    Hij pakte het glas water en de aspirine en slikte die door om vervolgens zuchtend op het bed neer te vallen en zijn ogen te sluiten.
    Zelf liep ik naar de vensterbank waar mijn boek nog steeds lag en pakte die op en legde die met een stukje papier ertussen onder het kussen van mijn bed, eigenlijk was er niet veel aan te zien, er hing maar één foto aan de muur naast het bed. De foto die ik van de verpleging had gekregen en waarvan ze hadden gezegd dat het mijn ouders waren.. En foto die mijn moeder me meegegeven had toen ze me hier achterliet.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik wil naar de musical van Peter Pan ):
    Maar tis waarschijnlijk te duur en te ver weg -.-'
    Maar ik wil zo graag x'd
    Ik ben Peter Pan verslaaft.. Zucht


    Little do you know