Hoi
Mijn beste vriend wordt binnenkort 18 en hij geeft daarom ook een klein feestje. Ik ga er naartoe met enkele andere vrienden, maar we weten absoluut niet wat we voor hem moeten kopen. We zijn van plan om wat geld samen te leggen, maar we hebben geen idee wat we ermee zouden kopen.
Iemand ideeën?
- Home
- Forum
- Liefde, Vriendschap & Familie
- Cadeautje...
Cadeautje... - Liefde, Vriendschap & Familie
-
13 jan 2013 - 14:1213 jan 2013 - 14:14
Wat zijn zijn interesses en met hoeveel leggen jullie samen? Dat maak veel verschil. Ik ga mijn vriend een festivaltickets cadeau doen.
Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?
13 jan 2013 - 14:16Amortentiae schreef:
Wat zijn zijn interesses en met hoeveel leggen jullie samen? Dat maak veel verschil. Ik ga mijn vriend een festivaltickets cadeau doen.
we gaan allemaal 12 euro samenleggen en we zijn met 7, dus hebben we 84 euro13 jan 2013 - 14:1613 jan 2013 - 14:23Mallory schreef:
Waar houd hij van?(:
Goh, dat weet ik eigenlijk niet echt (dit klinkt misschien raar omdat hij mijn beste vriend is, maar ik weet het echt niet goed). Hij doet al enkele jaren aan baseball maar voor de rest weet ik, en ook die andere vrienden, niet echt waar hij echt van houd haha :')13 jan 2013 - 14:28Incredulity schreef:
(...)
Goh, dat weet ik eigenlijk niet echt (dit klinkt misschien raar omdat hij mijn beste vriend is, maar ik weet het echt niet goed). Hij doet al enkele jaren aan baseball maar voor de rest weet ik, en ook die andere vrienden, niet echt waar hij echt van houd haha :')
Dan kan je misschien een baseballjack geven13 jan 2013 - 20:04Toulon schreef:
(...)
Dan kan je misschien een baseballjack geven
Heeft hij al13 jan 2013 - 20:0513 jan 2013 - 20:05Hmm moeilijk, voor mijn vrienden koop ik meestal gewoon drank of eten, en dan is het wel goed. Maar als jullie met zn allen wat samen leggen... hmmmmm
Alleen maar tranen van geluk
13 jan 2013 - 20:12iSlytherin schreef:
Mijn vriend wilde drank
Haha, nou we gaan met z'n allen samen leggen dus om voor 84 euro drank te kopen, dat vind ik wat veel :')13 jan 2013 - 20:16Incredulity schreef:
(...)
Haha, nou we gaan met z'n allen samen leggen dus om voor 84 euro drank te kopen, dat vind ik wat veel :')
Haha jaa dat is iets teveelLindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead
13 jan 2013 - 20:18Ik kreeg toen ik zeventien werd een mand met daarin drank, eten, condooms, deodorant, doucheschuim en een kledingbon van €50,- bij de Jack en Jones.
"Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf
13 jan 2013 - 20:22Monterrey schreef:
Ik kreeg toen ik zeventien werd een mand met daarin drank, eten, condooms, deodorant, doucheschuim en een kledingbon van €50,- bij de Jack en Jones.
Dit ga ik onthoudenLindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead
13 jan 2013 - 20:33iSlytherin schreef:
Jaja, haha. Of een fotolijst, met allemaal framepjes voor kleineree foto's, met foto's van onze vriendenkring of van hillarische momenten
(...)
Dit ga ik onthouden"Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf
14 jan 2013 - 21:14Monterrey schreef:
Ik kreeg toen ik zeventien werd een mand met daarin drank, eten, condooms, deodorant, doucheschuim en een kledingbon van €50,- bij de Jack en Jones.
Dat is nog eens een goed idee! Haha ik heb het voorgesteld aan m'n vrienden (:14 jan 2013 - 21:26Naja ik had het geluk dat mijn ex in mijn vriendengroep zat, die wist precies wat ik wilde hebben haha. Maar verder ja, standaard dingetjes, douche dingen ofzo?
Life is hard and then we die