• Ja, ik had misschien wel een idee voor een nieuwe RPG, alleen weet ik niet zeker of ik mensen kan vinden die er interesse voor hebben.


    Het gaat dus over de serie True Blood, dat zich afspeelt in het heden waar mensen afweten van het bestaan van vampiers.
    Wat vele mensen alleen niet weten, is dat er naast vampiers ook nog wel wat andere mythische wezens zijn, zoals maenaden, gedaanteverwisselaars, heksen en weerwolven.

    De vampiers hoeven niet langer te drinken van mensen omdat ze een vervangmiddel hebben gevonden genaamd Tru Blood.
    Natuurlijk zijn er nog vampiers die van mensen drinken, sommige hebben zelfs gepersonaliseerde mensen die zich aanbieden om van hen te drinken.
    Niet alle mensen zijn zo dol op de vampiers, waardoor sommige zich aansluiten bij the fellowship of the sun, een kerkelijke gemeenschap die tegen het bestaan van de vampiers zijn en zich er ook proberen tegen te wapenen door middel van wapens en gebedjes tot God.

    Andere mensen proberen vampiers te vangen en hun bloed af te tappen zodat het verkocht kan worden (Dealers).
    Het bloed van een vampier zorgt er voor dat je erg snel geneest maar als je het verkeerd gebruikt kan het ook zijn dat je in een soort roes komt.
    Dit is echter verboden en als vampiers hier achter komen, heeft dat serieuze gevolgen.


    Het is nog wel wat vaag, maar ik vroeg me af of sommige mensen dit zagen zitten?
    Als ik genoeg mensen weet te overtuigen, werk ik alles beter uit, maar ik wilde jullie al wel een idee geven.
    Voor de mensen die mee willen doen, ik zoek wel mensen die wat ervaring hebben met langere posts van ongeveer 350 woorden.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mitchell vind het wel een leuk idee, die wilt wel meedoen.


    Your make-up is terrible

    Ik zou er wel aan mee willen doen, ik heb het eerste boek gelezen.. Maar de serie niet gezien.


    Don't be like the rest of them, darling

    Het klinkt wel gaaf, maar ik ga waarschijnlijk niet mee doen, omdat ik er al aan redelijk veel meedoe.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    WillNotLearn schreef:
    Ik zou er wel aan mee willen doen, ik heb het eerste boek gelezen.. Maar de serie niet gezien.

    Dat maakt niet uit (:
    Het is er op gebaseerd dus we volgen de letterlijke verhaallijn niet echt.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb een tijd lang de serie gekeken, totdat ze het op een andere dag uit gingen zenden, dus ik weet wel redelijk wat van True Blood en anders heb je WikiPedia nog :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    Ik heb een tijd lang de serie gekeken, totdat ze het op een andere dag uit gingen zenden, dus ik weet wel redelijk wat van True Blood en anders heb je WikiPedia nog :Y)

    Dat is een feit (:
    Weet alleen niet echt of mensen zo'n RPG zouden volgen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb het aangemaakt (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.