• Toen ik vanochtend wakker werd en terug dacht aan wat ik had gedroomd, besefte ik me ineens dat ik echt een groot probleem zou hebben als mijn droom werkelijkheid werd. Een pratende cavia is nog niet zo erg, maar dat je vader een spookhuis opzet waarin echte mensen gemarteld worden, is minder leuk. Daarnaast zou het natuurlijk hartstikke zonde zijn als Channing Tatum met zijn been onder een trein terecht zou komen. Kortom: die droom van mij kan beter gewoon een droom blijven.
    Nu vraag ik me af hoe erg het zou zijn als hetgeen wat jij vannacht hebt gedroomd echt gebeurd. :'D


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik droomde dat er geen uitgever was die mijn verhaal publiceerde :c
    Gelukkig schreef ik me daarna in voor het wereldkampioenschap MMA. En ik woon, vreemd genoeg. Kreeg genoeg geld om het verhaal zelf uit te geven. Dat was best awesome


    quidquid excusatio prandium pro

    Mithrandir schreef:
    Dan zouden we WO II meemaken en was ik 'n Jodin op de vlucht die achterna werd gezeten door 'n pedofiele Duitse Nazi vampier die Joden executeerde...

    That's.... actually pretty dang awesome! In some sick twisted way.
    Ik zat een keer vast in een ingestort huis in Berlijn toen de Russen kwamen. JAIHO.


    No growth of the heart is ever a waste

    Uchiha schreef:
    (...)
    That's.... actually pretty dang awesome! In some sick twisted way.
    Ik zat een keer vast in een ingestort huis in Berlijn toen de Russen kwamen. JAIHO.

    Heheh. Ik kijk teveel Apocalypse World Ward II op Nat Geo :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mithrandir schreef:
    Dan zouden we WO II meemaken en was ik 'n Jodin op de vlucht die achterna werd gezeten door 'n pedofiele Duitse Nazi vampier die Joden executeerde...


    sorry to break it to you, maar je bent niet meer interessant voor pedofielen. Oude taart (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    sorry to break it to you, maar je bent niet meer interessant voor pedofielen. Oude taart (cat)

    Hij dacht dat ik 'n klein meisje was :') Vergeten te zeggen :C


    "I shut my eyes in order to see.'

    Als ik wakker word, ben ik mijn droom meestal gelijk vergeten, maar de sfeer ervan blijft wel hangen. Zo weet ik wel dat ik vannacht iets droomde waarvan ik druk en gestrest werd, maar ik kan me echt niet meer herinneren wat het precies was.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Dan zou ik constant op de wc zitten. Ik had vannacht namelijk gedroomd dat ik naar de wc ging. (cat)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Mithrandir schreef:
    (...)
    Hij dacht dat ik 'n klein meisje was :') Vergeten te zeggen :C


    Ben je niet schattig genoeg voor (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik had vannacht een nachtmerrie, dus nee liever niet dat dat werkelijkheid wordt. :Y)


    -

    Afgelopen nacht heb ik niet echt iets gedroomd wat ik me nog kan herinneren... Maar ik weet nog één droom die beter ook niet de waarheid kan worden:
    Jack Sparrow die auto gaat rijden, een school die in een gigantische huiskamer veranderd en Will Turner en Elisabeth Swan die ineens mijn ouders bleken te zijn... Vooral het Jack Sparrow en autorijden gedeelte lijkt me niet al te geslaagd.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik weet mijn dromen nog op het moment dat ik wakker word, maar 10 minuten later ben ik ze weer vergeten (Ik moet het echt eens op gaan schrijven.
    In de vreemdste die ik me kan herinneren moest ik samen met mijn zus een drakenei terugbrengen naar zijn huisje voordat de wereld zou instorten. Maar toen we in dat huisje waren en ik het ei in het nest had gelegd begon dat huisje in te storten. Toen we daar naar binnen gingen was het heel klein maar toen was het ineens een heel kasteel waar we niet uit konden komen.

    So....it would be pretty weird if that came true.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik vergeet altijd mijn dromen, maar uitzonderlijk onthoud ik er eentje en ik heb er recent zelfs een verhaaltje van gemaakt!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Als mijn dromen werkelijkheid zouden worden? Hmm *denkt na* Conclusie: hel.


    Bad decisions make good stories.

    Dan zou ik in een horrorfilm belanden, aangezien ik altijd hele bizarre en enge dromen heb.


    Take risks and conquer your fears.

    Euh, mijn crush zou zoenen met een van mijn beste vriendinnen. Oef, that'll hurt.


    If a writer falls in love with you, you can never die