• Your make-up is terrible

    Eigenlijk is het wel waar.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Beetje emo, hipster quote


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    Beetje emo, hipster quote


    ...
    Ik zou Johnny Depp nou niet echt emo of hipster noemen en je moet trouwens op het plaatje klikken, hartelijk bedankt.


    Your make-up is terrible

    Erg mooie Quote van hem.


    Assassin schreef:
    (...)

    ...
    Ik zou Johnny Depp nou niet echt emo of hipster noemen en je moet trouwens op het plaatje klikken, hartelijk bedankt.


    Ik kan ook een emo of hipster quote bedenken, de maker heeft verder niet zo heel veel te maken met een 'type' quote. Sorry, ik dacht dat je alleen maar het plaatje neerzetten, ik verwacht niet dat elk plaatje wat ik zie een link is. Het was niet mijn bedoeling om je te beledigen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Ik kan ook een emo of hipster quote bedenken, de maker heeft verder niet zo heel veel te maken met een 'type' quote. Sorry, ik dacht dat je alleen maar het plaatje neerzetten, ik verwacht niet dat elk plaatje wat ik zie een link is. Het was niet mijn bedoeling om je te beledigen.


    Het staat wel bij 'overige promoten' trouwens. Maar het is een beetje oppervlakkig om het meteen hipster of emo te noemen.


    Your make-up is terrible

    Echt heel mooi. En de quote past er goed bij.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2013 - 17:49 ]


    You are beautiful, you are love.

    Wauw, echt heel mooi geschreven!

    Assassin schreef:
    (...)

    Het staat wel bij 'overige promoten' trouwens. Maar het is een beetje oppervlakkig om het meteen hipster of emo te noemen.

    Net als dat het een beetje hard is om meteen te zeggen dat zoiets oppervlakkig is. Ze geeft alleen haar mening, dat kan toch?

    OT; ga even lezen. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Amortentiae schreef:
    Eigenlijk is het wel waar.


    •*• Lululu •*•

    Dat stuk tekst is alles behalve 'weak'. Prachtig geschreven!!


    26 - 02 - '16

    Bedankt iedereen. (:


    Your make-up is terrible

    Een hele mooie tekst en die quote is ook zo mooi, een van mijn favorieten.


    Physics is awesome

    't is mooi en heel gedetailleerd geschreven (:
    Ik hou alleen niet zo van dit soort dingen, maar dat is persoonlijk!


    To infinity and beyond •