• helloootjezz!

    Er zit een jongen bij mij in de klas waarmee ik veel omga. we zitten al zowat ons hele leven bij elkaar in de klas (nu voor het 11e jaar) en kennen elkaar dus best goed. Maar nu ben ik dus verliefd op hem geworden en ik weet echt niet wat ik moet doen.. het probleem is gewoon dat alles tussen ons verandert als het niet wederzijds is en er staat gewoon vrij veel op het spel. Ik kom hem ook nog eens bijna elke dag tegen op straat, omdat hij één straat achter mij woont.
    Wat het voor mij nog vervelender maakt, is dat iedereen zegt dat ik bij hem pas. Ik krijg er echt supervaak opmerkingen over. Zelfs mijn moeder zegt regelmatig dat ze hem altijd zo'n leuke jongen vindt. niemand weet echter dat ik hem echt leuk vind, alleen een goede vriend van mij weet het. Doordat iedereen vind dat ik bij hem pas, vind ik het nòg moeilijker om er tegen hem over te beginnen.

    Weten jullie hoe ik dit het beste aan kan pakken? Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen, want ik weet echt niet wat ik moet doen..

    Xxx


    Success consist of getting up just one more time then you fall

    Probeer een gesprek met hem te starten, of laat vrienden van je een gesprek met hem starten over wat hij van jou vindt. - wel op een subtiele manier natuurlijk, dat het niet te direct wordt - En als hij jou ook leuk vindt, vraag of hij af wil spreken. Wie weet wordt het wel iets!


    26 - 02 - '16

    Eluveitie schreef:
    Probeer een gesprek met hem te starten, of laat vrienden van je een gesprek met hem starten over wat hij van jou vindt. - wel op een subtiele manier natuurlijk, dat het niet te direct wordt - En als hij jou ook leuk vindt, vraag of hij af wil spreken. Wie weet wordt het wel iets!


    Dankje! ik denk dat ik dat maar ga doen, ik hoop echt dat het gaat werken.


    Success consist of getting up just one more time then you fall